וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביקרנו והתאהבנו: המתחם הצבעוני שמסתתר בלב תל אביב

בשיתוף מלונות דן

עודכן לאחרונה: 3.8.2023 / 18:38

חלל העבודה "HUB" האורבני של רשת מלונות דן שונה לגמרי מחללי העבודה שהכרנו. מה הופך אותו לנוח ונעים לעבודה, למי הוא מתאים ומה תוכלו למצוא במעדנייה?

יח"צ - חד פעמי

בתחילת דרכם, חללי העבודה המשותפים שנפתחו בארץ שינו את חוקי המשחק; הם היוו פיתרון נהדר עבור רבים שחיפשו מקום שקט ונוח יותר לעבודה, ישיבה, פגישה או סתם כדי להתנתק לרגע מההמולה שמסביב ולסדר את המחשבות. אלא שעם הזמן הם הפכו לעמוסים וצפופים יותר, וקצת סטו מהכיוון שהנחה אותם בתחילת הדרך.

למזלנו, בשנת 2023 ובדומה לכמעט כל דבר בחיינו, גם לחללי העבודה המשותפים יש אלטרנטיבות טובות יותר, ובעיקר נעימות יותר. במלון לינק מרשת מלונות דן - מלון צבעוני ומיוחד באווירה צעירה ותוססת נמצאת אלטרנטיבה שכזו - מתחם ה-"HUB" בשדרות שאול המלך במרכז תל אביב - חלל עבודה אורבני וחדשני עם חלל עבודה משותף, צבעוני ומלא ביצירות אמנות, זאת לצד חדרי ישיבות, שמתאימים לפגישות עסקיות, אירועי חברה ועוד.

מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב. סיון אסקיו,
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב/סיון אסקיו
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב. יח"צ,
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב/יח"צ

ה-"HUB" האורבני של רשת המלונות המובילה שונה לגמרי מכל מה שהכרנו עד היום. האווירה הצעירה והנעימה מורגשת בכל אלמנט עיצובי - כמעט בכל פינה תוכלו למצוא יצירת אמנות, מפסלים מרשימים ועד ציורים מהפנטים.

חללי העבודה נוחים, שקטים ומזמינים וחדרי הישיבות מרווחים במיוחד ומתאימים לשימושים שונים ורבים. אלו הן רק חלק מהסיבות שכמעט כל אחד ואחת ימצאו את עצמם במתחם המיוחד הזה - מפרילאנסים ועד חברות גדולות.

"בסופו של דבר, החזון שלנו הוא לייצר בית חם לקהילה העסקית בארץ", ציינה בת-חן ברוכי, מנהלת המתחם. "אנחנו רוצים לעזור ולתרום לפיתוח היזמות והחדשנות בישראל, לייצר חיבורים ולתת ערך מוסף".

מלבד עמדות עבודה זמינות ומצוידות בכל מה שצריך כדי להתחיל לעבוד, במתחם האורבני גם מעדנייה עשירה, שמציעה קפה טוב, כריכים טעימים, מאפים משתנים, מיצים ואפילו קוקטיילים ויין בשעות הערב. ואם קפה טוב הוא לא מה שאתם מחפשים כדי לקחת ברייק מרענן מהעבודה או בין פגישות, המתחם מציע עוד לא מעט אפשרויות - ממשחקי וידאו (כולל פקמן!), דרך שולחן ביליארד ועד משחקי חברה שונים, שיבטיחו שלא ישעמם לכם לרגע.

מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב. סיון אסקיו,
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב/סיון אסקיו
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב. סיון אסקיו,
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב/סיון אסקיו

חלל העבודה שבמתחם זמין לכולם, בעוד שאת חדרי הישיבות ניתן להזמין בצורה פשוטה באונליין או במייל. "במתחם שלנו יש גם חלל עבודה וגם חדרי ישיבות", ציינה מור וינצר, מנהלת מלון לינק תל אביב. "יש לנו מספר סוגי חדרים - קטנים שמתאימים לפגישות של 2 עד 4 אנשים וחדרים גדולים יותר, כולל חדר שמתאים לעד 40 אנשים. בנוסף, חדרי הישיבות שלנו פועלים 24/7 שמגיעים עם מגוון שירותים הכלולים במחיר השכרת החדר, כמו אפשרות הקרנה למסך חכם ומערכת סאונד מתקדמת, מכונת קפה, תאורה מתחלפת, אינטרנט אלחוטי מהיר ועוד".

מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב. יח"צ,
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב/יח"צ
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב. יח"צ,
מתחם ה-"HUB" במלון לינק בתל אביב/יח"צ

מאירועים וכנסים ועד לתיירות עסקית

מתחם ה-"HUB" מתאים גם לאלו שמחפשים מקום שקט ונעים לעבודה, וגם עבור אלו שמעוניינים להיחשף לקהל מקומי ובינלאומי, בדרך, אולי, ליצירת קשרים עסקיים. "במקום ישנה קהילת נטוורקינג מתפתחת", מוסיפה וינצר. "בנוסף, אנחנו נוהגים לקיים כנסים ואירועים בנושאים שונים".

המתחם מתאים כמובן גם למגוון רחב של אירועים; אירועי מנהלים שונים, אירועים פרטיים, כנסים, האקתונים, מיטאפים, מסיבות חברה ועוד, ונערכים בו בדרך קבע אירועי קהילה, אירועי נטוורקינג עסקיים וכיתות הדרכה שונות, עם מגוון רחב של הרצאות.

ה-"HUB" מיועד לאורחי המלון, שיכולים להשתמש בעמדות העבודה ובחדרים השונים בשעות הפעילות, אך כמובן גם לאורחים חיצוניים שמחפשים מתחם עבודה אורבני, נעים ונוח מאוד לעבודה בכפוף לרכישה ב-50 ש"ח לפחות במעדנייה.

המתחם פתוח בימים א'-ה' בשעות 7:00-20:00.

לאתר המתחם
לעמוד הפייסבוק
לעמוד האינסטגרם

בשיתוף מלונות דן
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully