וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעלי רכב חשמלי? פנגו מציעה טעינה ותשלום באפליקציה אחת

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 14:04

לאחר השקת מפה אינטראקטיבית עם מאות עמדות טעינה ברחבי הארץ מציגה פנגו שירות חדש: תשלום על טעינת הרכב בכל אחת מהעמדות של Enova-EVedge באמצעות האפליקציה, מהלך שהופך אותה לראשונה בישראל שמרכזת את כל עמדות הטעינה הציבוריות בארץ ומאפשרת טעינה של רכב חשמלי

טעינת רכב חשמלי. אודי,
בעלי רכב חשמלי? פנגו מציעה טעינה ותשלום באפליקציה אחת/אודי

בשנת 2022, 10% מסך מסירות הרכבים בישראל היו של רכבים חשמליים והצפי הוא שעד סוף שנת 2023 כמות המסירות תעמוד על על בין 15% ל-20%.

בעקבות הצמיחה בשוק הרכב החשמלי בישראל, החליטה לאחרונה אפליקציית התחבורה 'פנגו' להרחיב את מנעד השירותים גם לעולמות הטעינה החשמלית.

פנגו, אשר השיקה לפני מספר חודשים את המפה האינטראקטיבית של כל עמדות הטעינה הציבוריות בישראל כולל ניווט אליהן, מאפשרת כעת תשלום ישירות באפליקציה במעל 200 עמדות הטעינה של Enova-EVedge, מובילת שוק הטעינה במגזר הציבורי, הפרוסות ברחבי הארץ. בעתיד יתאפשר התשלום באפליקציה גם בעמדות של חברות טעינה נוספות.

עם מהלך זה, ממשיכה פנגו לספק פתרונות חכמים גם עבור לקוחותיה בעלי הרכבים החשמליים, ושואפת לרכז עבורם את מנעד השימושים באפליקציה אחת בלבד במקום שימוש במספר אפליקציות שונות.

טעינה חשמלית עם פנגו. פנגו,
טעינה חשמלית ברחבי הארץ עם אפליקציית 'פנגו'/פנגו

One Stop Shop לעולמות הטעינה החשמלית

בסוף שנת 2022 היו בישראל כ-51 אלף כלי רכב חשמליים, צמיחה של 37% לעומת סוף 2021. זאת בנוסף לכ-43 אלף רכבי פלאג-אין הנוסעים בכבישי ישראל. השירות אותו משיקה כעת פנגו, נחשב למהותי עבור בעלי הרכבים החשמליים ועשוי להקל באופן משמעותי על תהליך הטעינה.

במחקר פנימי אותו ערכה החברה העלו המשיבים מספר אתגרים וחששות בכל הנוגע לטעינה חשמלית. הקשיים הבולטים שעלו במחקר היו מספר רב מידי של אפליקציות טעינה, אי היכולת לצפות מה מצב העמדה בזמן אמת בכל הנוגע לזמינות ותקינות העמדה, וכן החשש בכל נושא התמיכה והליווי בתהליך הטעינה. השירות החדש מהווה One Stop Shop לעולמות הטעינה החשמלית.

בנוסף מאפשרת פנגו להצטרף לחבילת SOS הכוללת בין היתר הטענת סוללה במקרה של סוללה שהתרוקנה, וכחלק ממגוון הטבות משתנות מאפשרת פנגו צבירת cash בכל טעינה לשימוש בחניה בכחול לבן.

יונתן אלון, מנכ"ל פנגו: "פנגו שמה לעצמה למטרה ללוות את משתמשי הדרך בכל חלק במסע התחבורתי שלהם. אנחנו גאים להיות פורצי הדרך גם עבור נהגי הרכבים החשמליים ולהציע להם מגון רחב של שירותים ייחודים.

הצורך של נהגי רכבים חשמליים להבין היכן ישנן עמדות טעינה, מה העמדות מציעות ובעיקר היכולת לשלם בעמדות אלו ללא הצורך להוריד מס' רב של אפליקציות שונות הוא בשורה אדירה ופנגו שמחה להיות שם עבורם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
יונתן אלון מנכ"ל פנגו. עופר חג'יוב,
יונתן אלון מנכ"ל פנגו/עופר חג'יוב

אמצעי תשלום נוסף, נוח ומתקדם

טומי דויטש, מנכ"ל רשת הטעינה המוניציפלית של החברות Enova-EVedge: "אנחנו גאים לפרוס את רשת הטעינה הציבורית הגדולה בישראל - רשת המתרחבת מדי חודש בעשרות רשויות מקומיות ברחבי הארץ.

חברנו לפנגו במטרה לאפשר את מקסימום הנוחות עבור לקוחותינו, בכדי להציע לציבור הנהגים אמצעי תשלום נוסף נוח ומתקדם. אנחנו מזמינים את ציבור נהגי הרכבים החשמליים ליהנות מטעינה במרחב הציבורי במאות אתרים הפרוסים ברחבי הארץ".

פנגו הינה אפליקציה לעולמות התחבורה המספקת פתרונות חכמים בעבור שלושה מיליון לקוחותיה. היא מרכזת למשתמשי הדרך באפליקציה אחת את כלל תשלומי התחבורה, ביניהן חניה בכחול לבן בכלל הרשויות, ובמעל 500 חניונים ברחבי הארץ, תשלום בגין תדלוק ורכישה בחנויות הנוחות של סונול, תשלום בתחבורה הציבורית בשיתוף עם Moovit, תשלום בכבישי אגרה, שטיפת רכב בעלויות מוזלות, שירותי דרך ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully