וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסטארטאפ Joonko מתרחב ומגייס עובדים כדי לחזק את הגיוון בחברות

15.6.2023 / 14:19

בין המשרות הפתוחות לכל המגדרים: סמנכ"ל HR, סמנכ"ל מוצר, מנהל שיווק מוצר, אחראי פיתוח עסקי, מפתחי פולסטאק, ג'אווה, בקאנד, פרונטאנד בכירים ועוד

עובדי ג'ונקו. גל לביא - מורה דרך,
עובדי ג'ונקו/גל לביא - מורה דרך

חברת הסטארטאפ Joonko, שמפתחת ומנהלת פלטפורמה לחיזוק הגיוון התעסוקתי בחברות, מתרחבת ומגייסת עובדות ועובדים למגוון של תפקידי פיתוח, מוצר, שיווק, משאבי אנוש ופיתוח עסקי. בין המשרות הפתוחות לכל המגדרים: סמנכ"ל HR, סמנכ"ל מוצר, מנהל שיווק מוצר, אחראי פיתוח עסקי, מפתחי פולסטאק, ג'אווה, בקאנד, פרונטאנד בכירים ועוד.

הטכנולוגיה של Joonko מבוססת על בינה מלאכותית ויוצרת אקוסיסטם ייחודי שמחבר מעסיקים שרוצים לגוון את כח האדם בארגון למחפשי עבודה מאוכלוסיות בייצוג נמוך בהתאם לכישוריהם ולניסיונם. האלגוריתם הייחודי מזהה את הנתונים הדמוגרפיים של כל מועמד למשרה, ומתאים בין קורות החיים שלהם לתיאור המשרה. האוטומציה מאפשרת לחברות לגייס מתוך מאגר נרחב שכולל מועמדים מאוכלוסיות לא מיוצגות, שעברו סינון ראשוני והינם מתאימים מבחינת כישורים. המערכת מסייעת לחברות רבות שקבעו לעצמן כמטרה להרחיב את הגיוון האנושי בארגון, אך לא מצליחות לעשות זאת בצורה אפקטיבית באמצעות כלי הגיוס המקובלים. מאגר החברה כולל כיום למעלה מ-100 אלף מועמדים בארה"ב והוא משמש מאות חברות, בהן אדידס ופייפאל וחברות הייטק ותעשייה מסורתית כדי לקלוט עובדים מרקע מגוון.

ג'ונקו, הקרויה על שם האישה הראשונה שטיפסה על פסגת האוורסט, הוקמה בשנת 2016 על ידי עילית רז, יוצאת 8200 ובעלת ניסיון רחב בהייטק, אשר משמשת מנכ"לית החברה. החברה גייסה עד כה 38.5 מיליון דולר ומעסיקה כיום 45 עובדים בניו יורק ובתל אביב. רוב המועמדים במאגר החברה הם לתפקידי ניהול בינוניים ובכירים ולמעלה ממחצית מהם בעלי רקע טכנולוגי. לקוחותיה של ג'ונקו משלמים דמי מנוי קבועים, שמאפשרים להם ליהנות מגישה בלתי מוגבלת למאגר מועמדים. החברה הצליחה להניע שינוי חברתי משמעותי עם עליה ממוצעת של 25% במועמדים מרקע מגוון למשרות אצל משתמשי הפלטפורמה.

עילית רז, מייסדת ומנכ"לית Joonko: "הרצון של חברות וארגונים להעשיר את ההון האנושי שלהם בעובדים מרקע מגוון הולך וגובר מתוך הכרה בתרומה שיש לכך ליכולת של החברה להעניק שירות ולפתח מוצרים טובים המיועדים לאוכלוסיות מגוונות. חברות רבות מסתמכות על פניות מועמדים לצורך איוש תפקידים פתוחים, או שיטת "חבר מביא חבר", אולם הניסיון מוכיח ששיטות אלו מנציחות לרוב את ההומוגניות האנושית. ג'ונקו שמה את הזרקור בדיוק על המועמדים האלו שנוטים להתעלם מהם או לא לראות אותם כלל. המאגר שלנו כולל מועמדים שהגיעו לשלבים האחרונים בחברות מובילות אך לא קיבלו את התפקיד. השילוב של מאגר כישרונות ברמה עולמית, יחד עם האלגוריתם של מיון והתאמה המבוסס בינה מלאכותית הופך את המערכת שלנו לכלי גיוס משלים והכרחי. ההצטרפות אלינו יוצרת הזדמנות לצמוח ביחד עם החברה ולתרום לשינוי חיובי בעולם."

  • עוד באותו נושא:
  • סטארטאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully