וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה-TOP ONE: העיר העברית הראשונה TLV, היא גם הראשונה של Ray-Ban

עודכן לאחרונה: 15.6.2023 / 16:36

לא פריז, לא ניו-יורק ולא לונדון! העיר העברית הראשונה, תל-אביב, נבחרה גם לעיר הראשונה בעולם שתפתח את אירועי הקיץ הגלובליים Ray-Ban SUN-DAY של מותג המשקפיים המוביל Ray-Ban. האירוע יתקיים ביום הראשון של הקיץ וביום הכי ארוך בשנה, ה-21 ליוני

רייבאן. יח"צ,
ה-TOP ONE: העיר העברית הראשונה TLV, היא גם הראשונה של Ray-Ban/יח"צ

Ray-Ban, מותג המשקפיים האייקוני הידוע בסגנונו הנצחי ובעיצובים החדשניים שלו, נרגש להכריז על אירוע אקסקלוסיבי לפתיחת אירועי קיץ 2023: Ray-Ban SUN-DAY בעיר העברית הראשונה, תל-אביב. האירוע יערך ביום הראשון של הקיץ (21.6) וביום הכי ארוך בשנה ומיד אחריו יחגגו בפריז, לונדון ובניו-יורק.

ריי-באן SUN DAY שואף ללכוד את המהות של אירוע שמימי זה על ידי ארגון ארבע חוויות מוזיקליות סוחפות: החל מתל אביב ועד לפריז, לונדון והפינאלה בניו יורק.

הערים התוססות הללו מספקות את הרקע המושלם לחגוג את קרני השמש מסביב לעולם. כל חגיגת Ray-Ban SUN-DAY תכלול שורה מרגשת של די.ג'ייז ומוזיקאים מרחבי הגלובוס המבטיחה לספק שילוב של ז'אנרים מלאי סטייל. הבמות יתעוררו לחיים עם הופעות שמגלמות את אווירת הקיץ.

‏Ray-Ban SUN-DAY עוסק לא רק במוזיקה, זו חגיגה חושית שלמה. בהתחשב במחויבות ארוכת השנים של ריי-באן לספק משקפיים מעולים המגנים ומשפרים את הראייה תחת קרני השמש.

רייבאן  אירוע קיץ. יח"צ חו"ל,
Ray-Ban SUN-DAY - לא רק במוזיקה, אלא חגיגה חושית שלמה/יח"צ חו"ל

במהלך האירוע תיחשף קולקציה חדשה ויחודית של ריי-באן לקיץ מלא תשוקה. הקולקציה מתרגמת את המגמות העכשוויות לשפת ה DNA של ריי באן - ציר נצחי של תרבות קלאסית ועכשווית.

הקולקציה מאמצת אל חיקה ניגודים משתלבים, משחררת אותנו מכל המעצורים ומאפשרת לנו לשגשג במרחב הביניים. במקום שבו הניגודים מתנגשים, אנו יכולים לאפשר לעצמנו ביטוי מלא.

הקמפיין החזותי תוכנן במלואו על ידי האומנית והמנהלת היצירתית דונה עדי מלוס אנג'לס, שהתפרסמה בזכות סגנון ייחודי של מדיה מעורבת ושילובים מנוגדים של אומנות וצילום.

אלינור בור בן צבי סמנכ"לית השיווק לוקסאוטיקה ישראל: "אנו נרגשים ומתרגשים לפתוח את אירועי הקיץ בעיר תל-אביב, ריי-באן המותג הכי נמכר בעולם בחר לציין את היום הראשון של הקיץ והיום הכי ארוך בשנה בישראל וזהו כבוד גדול לצד 3 ערים נוספות בלבד ברחבי הגלובוס".

Ray-Ban SUN-DAY יתקיים ב-21 ביוני במתחם ה"לולי" תל-אביב, הנמצא במיקום מנצח הנושק לקו החוף והכל בשילוב סוכנות הטאלנטים המובילה בישראל רוברטו, דיג'י איתי גאלו והפתעות נוספות ומרגשות במיוחד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
רייבאן =. יח"צ חו"ל,
העיר העברית הראשונה (תל אביב) היא הבחירה של רייבאן לפתיחת אירוע הקיץ Ray-Ban SUN-DAY/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully