וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרום אישר לרבוע הכחול להחליף את קו אופ במלחה

אורה קורן

7.3.2003 / 11:10

כמו כן העניק הממונה על ההגבלים פטור מאישור הסדר כובל להסכם בין אסם ליוניליבר



הממונה על ההגבלים העסקיים, דרור שטרום, אישר לרבוע הכחול להחליף את קו אופ ירושלים בהפעלת הסופרמרקט בקניון מלחה; האישור ניתן לאחר שרשות ההגבלים העסקיים גילתה כי הרבוע הכחול וקו אופ ירושלים הקימו לפני כ-10 שנים שותפות כדי להתמודד במכרז להקמת סופרמרקט בקניון מלחה.



השותפות לא קיבלה את אישור ההגבלים העסקיים כשהוקמה, וכשהתגלתה הוכרזה כהסדר כובל.



האישור שניתן עתה לרבוע הכחול להחליף את קו אופ ירושלים בקניון מלחה נועד לסיים את ההסדר הכובל ולחדש את התחרות בירושלים בין הרבוע הכחול לקו אופ ירושלים.



שטרום גם העניק פטור מאישור הסדר כובל להסכם בין אסם ליוניליבר, במסגרתו רוכשת אסם נסטלה את המוניטין והידע המשמשים את יוניליבר לייצור מזון לחיות מחמד, ובכלל זה את המותג "דוגלי".



ההסכם אושר במגבלות על החברה המוכרת, לפיהן התחייבה להמשיך לייצר במשך שנה במפעליה את המוצרים שנמכרו לאסם, לא למכור לאחר מכן את הציוד בישראל ולא להתחרות במוצרים שנמכרו לאסם במשך שנתיים מהשלמת הסכם המכירה לאסם.



בנוסף לכך אישר שטרום את המיזוג בין המשביר לצרכן לרמי שביט. במסגרת המיזוג רוכש שביט את נכסיה, פעילויותיה והתחייבויותיה של רשת המשביר לצרכן. אישורים נוספים ניתנו למיזוג בין חברות הפרסום אלבוסתאני שבשליטת פרסום פובליסיס אריאלי 2000, העוסקת בשירותי פרסום למגזר הערבי, לבין אם.סי.אם מקבוצת באומן בר ריבנאי העוסקת בפרסום למגזרים הערבי, הרוסי והחרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully