וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: פרידה קאלו מגיעה אליכם עד הבית

רונית מטיאס

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 10:51

מייק-אפ וקונסילר בלחיצת קליק TO GO, מהדורת הקיץ של המסכה המפורסמת, בתחום בשמי הנישה משיקים ניחוחות חדשים, המכשיר שיחסוך לכם זמן ומקום במטבח, קולקציית קפסולה בהשראת פרידה קאלו, הוופלים שמגיעים הישר מהאלפים השוויצרים והרטבים שישדרגו את הארוחה

כשהמורשת של פרידה קאלו מגיעה הביתה. תמי בר שי,
פריטים עם דמותה של פרידה קאלו/תמי בר שי

כשהמורשת של פרידה קאלו מגיעה הביתה

הציירת המקסיקנית פרידה קאלו שזכתה להכרה בעולם האמנות כציירת מחוננת רק לאחר מותה, זוכה למחווה בקולקציית קפסולה יצירתית שמשיקים המותגים ורדינון ונעמן, עבודותיה של קאלו מוצגות היום במוזיאונים מובילים בעולם ואפילו למדונה יש דיוקן שלה, כעת גם אתם יכולים.

בימים אלה מושקת קולקציה ייחודיות בהשראת קאלו, עם טוויסט נועז המקפיץ את פריטי הלייף סטייל וההום סטיילינג של ורדינון ונעמן למימד אמנותי חדש, מעצבות סטודיו הבית Tutto Arte, פיתחו וייצרו קולקציית קפסולה המחברת בין עולם הלייף סטייל לאמנות הייחודית והצבעונית של קאלו, בצורה לא מתאמצת, כשכל פריט זכה לנוכחות ולכריזמה אישית.

מורשתה של קאלו מככבת על מצע מכותנה אורגנית, 100% כותנה פרקל ובמבוק; מגבות רחצה, ספא וחוף; שטיחונים, ציפיות נוי, תיקי קנבס; בגדים ביניהם: שמלות פנאי, גופיות סבא מבד ג'רסי, טי שירטים, חולצות מכופתרות, כפכפים, גרביים, צלחות, מאגים, פלטות, קערות הגשה, כלי בישול מאמייל, בקבוקי שתייה, צידניות, סינרים, מפות ועוד.

להשיג בחנויות פופ-אפ שהוקמו במרכז קניון TLV, קניון איילון וקריון (בהמשך בקניונים נוספים), בחנויות הקולקציה של ורדינון/נעמן ובאתרי האון ליין.

כשהמורשת של פרידה קאלו מגיעה הביתה. תמי בר שי,
כשהמורשת של פרידה קאלו מגיעה הביתה/תמי בר שי

שניים באחד

למה להתלבט אם לקחת בתיק קונסילר או מייק-אפ לתיקון כשאפשר לקחת את שניהם? מותג האיפור הבינלאומי M.A.C מרחיב את משפחת STUDIO FIX האייקונית ומשיק את STUDIO FIX EVERY-WEAR ALL-OVER FACE PEN, קונסילר ומייקאפ במוצר אחד דמוי עט, המעניק שליטה מלאה ליצירת הכיסוי הרצוי. העט המהפכני, מיועד לשימוש על כל הפנים ומתאים לכל סוג עור, הודות לפורמולת פודרה ידידותית במרקם חלק המתמזגת בצורה מושלמת עם העור, סופחת שומן ומטשטשת נקבוביות וקווים עדינים בעור, מבלי לשקוע לקמטוטים או להיערם על העור.

הפורמולה מועשרת בקפאין ממריץ, חומצה היאלורונית, וויטמין E והיא עמידה במים וזיעה ומציעה כיסוי עד 36 שעות.

Studio Fix Every-Wear All-Over Face Pen מוצע ב-33 גוונים אוניברסליים בגימור מאט טבעי ועיצוב נוח ומושלם לנשיאה בתיק .

להשיג ברשת חנויות מאק ובאתר האונליין:

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שניים באחד משפחת Studio Fix מתרחבת. יח"צ,
שניים באחד משפחת Studio Fix מתרחבת/יח"צ

בושם עם סיפור

האמן הצרפתי סרג' לוטנס התפרסם ביכולותיו האוטודידקטיות יוצאות הדופן, הוא מעולם לא למד את המקצועות בהם עסק ונגע ביניהם: אופנה, איפור, צילום, שיער ובישום. לוטנס החל את דרכו כעובד במספרה שכונתית בה גילה את תשוקתו לעולם האופנה והעיצוב ופיתח סגנון ייחודי שכלל עור חיוור, עיניים כהות ותסרוקות קצרות וישרות.

כשעבר לפריז עבד כמאפר וצלם עבור המגזינים: ווג הצרפתי, הארפר באזאר, אל וג'רדין דה מודס והפך במהרה לשם החם והמשפיע בעולמות הצילום והאופנה. ב-1980 הצטרף כמנהל אמנותי בקבוצת Shiseido הבינלאומית ובנה את המוניטין של המותג באירופה ובארה"ב.

במטרה להבטיח את האסטרטגיה שלו לפתיחת שערי אירופה, ב-1982, ייצר לוטנס לשיסיידו את הבושם NOMBRE NOIR ועשור אחרי השיק את Féminité du bois-בושם יוניסקס שנמכר בבוטיק שפתח 'פאלה רויאל' בפריז, בהמשך יצר ניחוחות חדשים מדי שנה, כשלכל ניחוח יש את היקום האישי שלו וכל ניחוח מספר סיפור מתמשך.

לוטנס הוא מאבות בשמי הנישה, הבשמים שלו מתפרסים על-פני 3 קולקציות ייחודיות: נואר-אוסף ניחוחות אייקוניים, עוצמתיים ובלתי נשכחים, כל ניחוח מייצג רגע בפני עצמו; מטין לוטנס- נוצרה סביב מים-אלמנט שמחבר בין כולם, הרגש המנחם של טקס הרחצה עם ניחוחות המאפשרים להתחבר מחדש עם הדברים הבסיסיים; גרט סיאל-ניחוחות בבקבוקי זכוכית שחורים מאורכים וגבוהים המדמים בנינים רבי קומות, ניחוחות אסרטיביים וחושניים.

להשיג ברשת אפריל בסניפים הזהב, TLVובאתר האונליין של רשת אפריל, בסניף סופר פארם מול הים ובבוטיק אינדבידואל ואתר הבוטיק.

בושם עם סיפור בשמי המותג serge lutens בישראל. יח"צ,
בושם עם סיפור בשמי המותג serge lutens בישראל/יח"צ

מסכת קיץ

הקיץ הגיע והמותג KB PURE, משיק את DARK MASK THE PINK EDITION- מהדורת קיץ מיוחדת למסכת החמצן והפחם DARK MASK שיצרה קטגוריה חדשה בנישת המסכות השחורות.

THE PINK EDITON מביאה שינוי קל ותוספת של מרכיבים פעילים ומרעננים כמו: קומפלקס סוכרים התורמים ללחות העור, ️אצת ים אדומה התורמת לניקוי העור והשלת תאים מתים ללא גירוי ו️שמן חוחובה, המסייע בהגנה ושמירה על המחסום העורי.

מתאים לכל סוגי עור ומהווה טיפול פילינג מעודן המסיר עודפי לכלוך ותאי עור מתים לצד אספקת חומרי לחות משקמים, החיוניים לתפקוד המחסום העורי.

להשיג אצל הקוסמטיקאיות מורשות שיטת KB PURE.

מסכת קיץ KB Pure נשיקה מהדורת קיץ. ישראל כהן,
מסכת קיץ KB Pure נשיקה מהדורת קיץ/ישראל כהן

נינג'ה במטבח

רוצים לחסוך מקום במטבח ולהתייעל? חברת שריג אלקטריק-היבואנית הרשמית של המותג הנחשק Ninja בישראל, משיקה מערכת המשלבת מיקסר, בלנדר ידני וקוצץ מזון ביחידה אחת ומערכת הכוללת מוט בלנדר ומיקסר ידני-מערכת יחידה בארץ המשלבת ביחידת מנוע אחת עוצמתית (850W) את כל מכשירי העיבוד הידני: מוט בלנדר, קוצץ מזון ומיקסר ידני. המערכת הוורסטילית נוחה וקלה לשימוש באמצעות חיבור יחידת המנוע לאביזר המתאים לפעולה הרצויה: ערבול, קיצוץ, ריסוק, טחינה, עיבוד מזון, הקצפה, הכנת מחיות ובצקים, ללא מאמץ במכשיר קומפקטי אחד שאינו תופס מקום במטבח.

המכשיר בעל מגוון פעולות ודיוק תוצאות, ללהבי הנינג'ה מבנה ייחודי-פטנט רשום של חברת Ninja העולמית, המאפשרים פירוק יעיל ומהיר של המזון ומיצוי רכיבי התזונה והוויטמינים.

למכשיר 3 אביזרים המתחברים ליחידת המנוע: מוט בלנדר נירוסטה לשימוש ישיר בסירים עמוקים או בקנקן הערבול הייעודי 2 מהירויות לשליטה בתוצאה ומתאים להכנת מחיות, מרקים חלקים, מטבלים, משקאות קפואים ועוד; אביזר קיצוץ המתחבר ביחידת מנוע לקערת קיצוץ בנפח 500 מ"ל עם סכין כפולה-לקיצוץ קל ומהיר, טחינה, עיבוד מזון והכנת מחיות (למיכל מכסה לאחסון); מיקסר ידני לערבול/הקצפה/הכנת בצקים (רק בדגם CI107IS). חיבור יחידת המנוע לאביזר הערבול הופך אותו למיקסר ידני בעל 5 מהירויות לשליטה מלאה בערבול, מגיע עם זוג ווי ערבול וזוג ווי בצק להכנת בצקים קשים כגון בצק שמרים, לחם, פיצה או בייגלה.

האביזרים ניתנים לשטיפה במדף העליון של מדיח הכלים מלבד יחידת המנוע, אביזר הערבול הידני-מיקסר ומכסה הערבול של קערת הקיצוץ.

להשיג ברשתות החשמל המובחרות ובאתר של שריג אלקטריק.

נינג'ה במטבח מערכת מוט בלנדר ומיקסר ידני. יח"צ,
נינג'ה במטבח מערכת מוט בלנדר ומיקסר ידני/יח"צ

חגיגה טעימה

יוניליוור משדרגת את החיים, סדרת רטבי הבישול "קנור" מתרחבת עם מהדורה מיוחדת של רוטב מקסיקני ורוטב ברביקיו בסגנון אמריקאי. תלמה מרחיבה את סדרת גרנולה PROTEIN ומשיקה טעם חדש-שוקולד מריר ואגוזי קשיו המכילה כ-22% חלבון בתוספת תפוח וקינמון ללא סימונים אדומים ובאריזה נוחה עם סגירה חוזרת לשמירה על טריות.

מותג מגנום משיק טעמים חדשים: MAGNUM DOUBLE SUNLOVER -שלגון שמנת בטעם קוקוס עם ריפל ומנגו, מצופה בקרם מנגו ובציפוי שוקולד לבן מעולה עם שבבי קוקוס-מוצע גם במאגדת מיני ו-MAGNUM SOUBLE STARCHASER -שלגון שמנת בטעמי פופקורן וקרמל מצופה בקרם בטעם קרמל, מכיל שוקולד חלב מעולה, שברי תירס קלויים ומקורמלים ושברי ביסקוויט.

חגיגה טעימה ביונילויוור. סטודיו 0304,
חגיגה טעימה ביונילויוור/סטודיו 0304

וופלים מהאלפים

מותג הוופלים השוויצרי Kägi שקיים מ-1934 למרגלות האלפים, משיק סדרת וופלים מצופים בשוקולד חלב/מריר מעולה במילוי קרם עשיר של אגוזי לוז, קוקוס, ותפוז. הוופלים פריכים, ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל, תוך עידוד קיימות ושמירה על איכות הסביבה עם אריזות ממוחזרות.

וופלים מהאלפים מותג Kagi נוחת בישראל. יח"צ,
וופלים מהאלפים מותג Kagi נוחת בישראל/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully