וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מורן זיסרסון מונתה למנהלת השיווק והדיגיטל של המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל

18.6.2023 / 14:28

זיסרסון, שעובדת במכללה בתפקידים שונים כבר למעלה מעשור, תחליף בתפקידה את שני אילני שפורשת לגמלאות, לאחר כ-15 שנים בתפקיד. פרופ' אריה מהרשק: "מורן תהווה גורם מפתח במיצוב המכללה ובהובלתה כמוסד אקדמי חדשני המשלב ידע תיאורטי עם ניסיון מעשי"

מורן זיסרסון. יחצ,
מורן זיסרסון/יחצ

מורן זיסרסון (42) מונתה למנהלת השיווק של המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל. במסגרת תפקידה, תהיה אמונה זיסרסון על בניית האסטרטגיה השיווקית וניהול כל תהליכי השיווק, דיגיטל והפרסום של המכללה.

זיסרסון, בוגרת תואר ראשון בהנדסת תעשייה וניהול מהמרכז האקדמי רופין, הגיעה למכללה לפני 11 שנים והחלה תפקידה כמנהלת מרכז המידע במחלקת שיווק ובשנה האחרונה שימשה בתפקיד מנהלת פרסום ומדיה. במסגרת תפקידה הקודם הייתה אחראית על יישום האסטרטגיה השיווקית, ניהלה את הקמפיינים במדיות השונות, וכן הייתה אחראית על האתר השיווקי ופיקחה על הפקת אירועים במקום. במסגרת תפקידיה הקודמים, שימשה זיסרסון כיועצת בכירה בחברת ALD במחלקת איכות ופרויקטים טכנולוגיים.

זיסרסון תחליף בתפקידה את שני אילני, המסיימת את תפקידה בימים אלו ופורשת לגמלאות לאחר כ-15 שנים בהן כיהנה סמנכ"לית השיווק של המכללה. מורן, נשואה + 2, מתגוררת בנהריה.

פרופ' אריה מהרשק, נשיא המכללה האקדמית להנדסה בראודה כרמיאל: " אנו שמחים על קידומה של מורן לתפקיד מנהלת השיווק החדשה של המכללה; ומאמינים ביכולתה להוות גורם מפתח במיצוב המכללה ובהובלתה כמוסד אקדמי חדשני המשלב ידע תיאורטי עם ניסיון מעשי. מורן תוביל מהלכי פיתוח אסטרטגי לביסוס ולצמיחת המוסד בשנים הבאות. אנו מבקשים להודות למנהלת השיווק היוצאת, שני אילני, אשר השקיעה מיטב מאמציה לקידום המכללה, ושולחים איחולי הצלחה להמשך הדרך".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully