וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבכירים במכון אהרון

מיכל גלנטי

עודכן לאחרונה: 18.6.2023 / 17:34

שאול מרידור וצביקה אקשטיין. אורן שלו,
שאול מרידור וצביקה אקשטיין/אורן שלו

בכירים מן העולם העסקי ומקבלי החלטות מן המגזר הציבורי, התאספו יחד, בשבוע שעבר, במסגרת הכנס השנתי של "מכון אהרן למדיניות כלכלית", בביה"ס טיומקין לכלכלה של אוניברסיטת רייכמן.

הכנס עסק באתגרים המרכזיים הניצבים בפני כלכלת ישראל, והציג, בין השאר, מחקרים, ניירות מדיניות, ונתונים חדשים בשלל התחומים הנוגעים לכלכלה. שלמה דוברת - מייסד קרן ויולה, יו"ר מכון אהרן, ומבכירי ענף ההייטק הישראלי, אמר בנאומו כי "המהפכה המשפטית מהווה סיכון קיומי לתעשיית ההייטק ולחברה בישראל - יש פה תחושה של מתקפה על ה-DNA של מדינת ישראל".

גם נשיא אוניברסיטת רייכמן, הכלכלן פרופ' רפי מלניק שפתח את הכנס לא היה איש בשורות כשציין כי "ענן שחור של אי-ודאות רובץ מעל המשק, על פי מדדים אחריהם אני עוקב נראה שהמגזר העסקי הפסיק לצמוח".

בין הדוברים בכנס היו גיטה גופינת - סגנית מנכ"לית קרן המטבע העולמית, פרופ' אמיר ירון - נגיד בנק ישראל, פרופ' צבי אקשטיין - דיקן בית ספר טיומקין לכלכלה וראש מכון אהרן למדיניות כלכלית באוניברסיטת רייכמן, רא"ל (מיל') גבי אשכנזי - לשעבר שר החוץ והרמטכ"ל ה 19, יוגב גרדוס - הממונה על התקציבים במשרד האוצר, שירה גרינברג - לשעבר הכלכלנית הראשית במשרד האוצר ונוספים.

בין הבכירים שהגיעו להאזין היו: רן עוז - מנכ"ל ישראכרט, דובי אמיתי - יו"ר נשיאות המגזר העסקי והתאחדות האיכרים, יוסי רוזן - יו"ר המכון הישראלי לאנרגיה ולסביבה, שאול מרידור - סמנכ"ל כספים בחברת לייטריקס ולשעבר ראש אגף התקציבים במשרד האוצר, מאיה נתן - מנכ"לית קשת (קרן שיתוף תורמים) ועוד.

שלמה דברת ואמיר ירון. אורן שלו,
שלמה דברת ואמיר ירון/אורן שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully