וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכירים את חברת ההייטק שבה עובדים בחמישי רק עד לצהרים?

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 11:37

כל מסע לעבר שבוע עבודה של ארבעה ימים, מתחיל בקיצור של 4 שעות עבודה: חברת ההייטק OwnBackup הכריזה על שבוע עבודה מקוצר בקיץ - יסתיים ביום חמישי, בשעה אחת בצהריים. בשנה שעברה הפכה החברה ליוניקורן בשווי של 3.35 מיליארד דולר

אונבקאפ. ניר בוקסנבאום,
עובדי חברת OwnBackup. בשעה שאתם סופרים את השעות עד לסוף השבוע, הם כבר יהיו בבית/ניר בוקסנבאום

חברת ההייטק OwnBackup הכריזה על מדיניות שבוע עבודה מקוצר בתקופת הקיץ, במסגרתו יסיימו 170 עובדי מרכז הפיתוח הישראלי של החברה את עבודתם ביום חמישי בשעה 13:00. הצעד נועד לקדם את האיזון בית-עבודה ולאפשר לעובדים לבלות זמן איכות עם בני משפחותיהם וחבריהם בעונת הקיץ, להיטען מחדש בסופי שבוע ארוכים ולהקצות זמן לקידום תחומי ענין אישיים.

מדיניות דומה הונהגה במשרדי אונבקאפ בארה"ב, אירופה, הודו ואוסטרליה של Summer Friday עם סיום שבוע העבודה בשישי בצהריים. שבוע העבודה המקוצר יהיה בתוקף עד ל-1 בספטמבר.
OwnBackup מזמינה ארגונים אחרים להצטרף אליה ולשקול יישום מדיניות דומה לקידום איזון בין עבודה לחיים.

"העובדים שלנו נמצאים בלב ההצלחה שלנו, ולרווחתם יש חשיבות עליונה עבורנו", אומרת ליאת אשכנזי, סמנכ"לית פיתוח בכירה של אונבאקאפ ומנהלת מרכז הפיתוח בישראל. "על ידי יישום מדיניות קיצור שבוע העבודה בקיץ, אנו שואפים ליצור סביבת עבודה תומכת שמעריכה איזון בין עבודה לחיים האישיים ומאפשרת לחברי הצוות שלנו לשגשג הן מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית."

OwnBackup ערוכה למהלך כך שפעילות החברה, התמיכה בלקוחות ופעולות קריטיות ימשיכו להתנהל באופן סדיר על מנת להבטיח שהסגירה המוקדמת לא תשפיע על רמת איכות השירות הניתן ללקוחות ועל ההמשכיות העסקית.

חברת OwnBackup מתמחה בהגנה על מידע המאוחסן בענן ובניהול כמויות עצומות של מידע עסקי בסביבות כמו דיינמיקס, סרוויס נאו, סיילספורס ועוד. הגיבוי מגן מפני אובדן נתונים שעלול להיגרם מטעויות אנוש, פגיעה בזדון, שגיאות אינטגרציה או יישומים לקויים.

בשנה שעברה הפכה החברה ליוניקורן בשווי של 3.35 מיליארד דולר לאחר חמישה סבבי גיוס משמעותיים בהיקף כולל של מעל לחצי מיליארד דולר. החברה הוקמה ב-2015 ומובלת על ידי סם גוטמן (מנכ"ל), אריאל ברקמן (Chief product security officer) ואורי ינקילב (Chief Business Officer) . אונבאקאפ משרתת כיום קרוב ל- 6,000 לקוחות ברחבי העולם ועובדים בה כ-800 עובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully