וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תל אביב "רק" במקום ה-8 ברשימת הערים הכי יקרות לרילוקיישן

עודכן לאחרונה: 19.6.2023 / 12:34

פחות, אבל כואב: תל אביב ירדה למקום ה-8 ברשימת הערים הכי יקרות לרילוקיישן, אחרי שבשנה שעברה תפסה את המקום ה-6. למרות מה שנראה כמו שיפור, היא יקרה יותר מלונדון וסן פרנסיסקו, כך על פי דירוג מכון המחקר "מרסר"

טיול אופניים בתל אביב. Shutterstock, ShutterStock
שדרות רוטשילד, תל אביב. ירדה מהמקום השישי לשמיני בדירוג שמבוסס על הערכת יוקר המחיה, ולמרות זאת - עדיין מאוד יקרה/ShutterStock, Shutterstock

בשדורות טובות או רעות? תחליטו בעצמכם. מכון המחקר "מרסר" מפרסם בכל שנה את רשימת הערים היקרות ביותר בעולם לרילוקיישן, רשימה שרלוונטית בעיקר עבור עובדי תעשיית ההייטק, אבל בעידן של עבודה מרחוק, יש לה משמעות גם לעוד ענפים ומקצועות.

הדירוג של מרסר (נכון לחודש מרץ 2023) משמש בעיקר גורמים מקצועיים בחברות בינלאומיות, כדי לקבוע את שכרם של עובדים שנשלחו לעבוד בארצות אחרות. הוא בוחן כ-200 משתנים שונים המפוזרים על כל תחומי החיים ונותים ביטוי נאמן ליוקר המחיה באותה מדינה נתונה.

בשנה שעברה דורגה תל אביב במקום ה-6 ברשימה. השנה היא מציגה ירידה של שני מקומות, למקום ה- 8, מה שעדיין שור על מעמדה המפוקפק כעיר היקרה ביותר לרילוקיישן במזרח התיכון.

אפילו דובאי, אם להזכיר מקומות אחרים שיכולים להיחשב (בעיניים גלובליות) כ"מזרח תיכון", שהתייקרה מאוד, עלתה מהמקום ה-31 ל-13, כלומר - חמש מקומות מתחת לעיר היקרה ביותר במזרח התיכון...

את מי עוד מקדימה תל אביב? שמות גדולים כמו סן פרנסיסקו שבמקום ה-14 ואפילו לונדון, שנחשבת ליקרה מאוד עבור הישראלי הנופש, שתופסת רק את המקום ה-17 ברשימה.שני מקומות בלבד מעל טוקיו, שירדה בעשרה מקומות.

כדי לראות את ברווזי הגומי מדי בוקר, תצטרכו להתמודד עם יוקר המחיה הגבוה בעולם. הונג קונג

שני ברווזי גומי ענקיים הונחו בנמל ויקטוריה בהונג קונג, סין/רויטרס

סינגפור, שבשנה שעברה דורגה במקום שבו מדורגת תל אביב עתה, כלומר ה-8 ברשימה, "זכתה" בסגנות והעפילה למקום השני, כאשר במקום הראשון נותרה בגאון האלופה, הונג קונג.

מי עוד בין "עשר הגדולות"? ארבע נציגות שוויצריות, צירך, ז'נבה, באזל וברן. ניו יורק, שתפסה את מקומה של תל אביב מהשנה שעברה, עם המקום ה-6

במקום העשירי נמצאת נסאו מהבהאמאס ומקדימה אותה קופנהאגן, בירת דנמרק.

אגב, את המקומות האחרונים ברשימה תופסות שתי ערים פקיסטניות: קראצי' ואיסלמבאד, זולות, אבל בלתי אפשריות למחזיקי דרכון ישראלי - למי שמפנטז על מעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פליט אפגני קופץ למים, בזמן שחבריו שוחים בנחל בפאתי איסלמבאד, פקיסטן, מאי 2014. AP
בריכת שחיה בפרברים. איסלמבאד, הכי זולה בעולם לרילוקיישן, חבל שאינה פתוחה לבעלי דרכון ישראלי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully