וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Innocom מקבוצת Aman ממשיכה להתרחב ומגייסת עובדים חדשים

19.6.2023 / 12:09

בין המשרות: מנהלי מכירות, פריסיילים בתחום הגיבוי וה- Cloud, Support ועוד. קבוצת אמן הינה חברה בינלאומית ואחת מ-5 ספקיות פתרונות ה-IT המובילות בישראל. Innocom מהווה את הזרוע של הקבוצה בתחומי אבטחת הסייבר

אינוקום. יחצ,
אינוקום/יחצ

Innocom מציעה פתרונות חכמים לארגונים בתחומים שונים לרבות אבטחת סייבר, ניהול חללי עבודה דיגיטליים המאפשרים לארגונים להיות דינמיים וגמישים, מחשוב ענן גלובלי המותאם לארגון ומאפשר גישת עבודה מכל מקום, שיפור חווית המשתמש והפחתת העלויות הטכניות.

בחברה מחפשים מנהלי/ות מכירות וניהול לקוחות בעלי ניסיון במכירת מוצרים בעולמות הסייבר ו-Cloud Pre Sales בעלי.ות ניסיון בעולמות הגיבוי, ומומחי Cloud ,Support Engineer בעלי רקע בעבודה עם מוצרי גיבוי, SDR - Sales Development Representative. "הצטרפו לנבחרת המומחים המקצועית שלנו, המטרה שלנו היא להציג ללקוחות שלנו את הטכנולוגיות המתקדמות ביותר בשוק ולסייע להם לאפיין ולהשתמש בהן. העובדים שלנו הם נכס ולכן אנחנו שואפים לספק להם סביבה מקצועית שתאפשר להם להתפתח הן מקצועית והן אישית. אנחנו מאמינים בסביבת עבודה מכילה ומגוונת שמוקירה את הכישורים והידע האישי של כל חבר צוות".

תומר פרי, מנכ"ל Innocom: "בשעה בה חברות נאלצות לעצור גיוסים ישנן חברות שדווקא מנצלות את ההזדמנויות, אנו באינוקום גאים להמשיך ולהתרחב, מגייסים כישרונות חדשים שיכולים לעזור לנו להתגבר על אתגרים ולהניע את החברה קדימה. אנו נחושים להמשיך לחדש, לפרוץ גבולות ולעצב את עתיד ההייטק".

לאתר החברה
לעמוד המשרות באתר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully