וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור ששון מנכ"ל JD פורש מהחברה לאחר שנתיים בלבד

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 10:26

מנור ששון, שהוביל את הקמת הרשת בישראל, ביקש לסיים את תפקידו כמנכ"ל JD ספורט ישראל לאחר שנתיים בלבד, כדי להתמקד, על פי ההודעה, בהרחבת עסקיו האישיים. ימשיך לכהן בתפקיד עד לאיתור מחליף

גדעון מוליוב ומנור ששון. שוקה כהן,
הבעלים והמנכ"ל שיעזוב: גדעון מוליוב (מימין) ומנור ששון/שוקה כהן

מנור ששון, מנכ"ל JD ספורט ישראל, הודיע על רצונו לסיים את תפקידו בחברה על מנת להתמקד בהרחבת פעילות עסקיו האישיים והזדמנויות חדשות שעל הפרק.
ששון הוביל את הקמת הרשת בישראל והשקת הפעילות המונה כשמונה סניפים בפריסה ארצית לצד אתר סחר מוביל.

מנור ששון מנכ"ל JD ספורט ישראל מסר: "אני מודה לגדעון מוליוב ולשותפנו הבינלאומיים על ההזדמנות שניתנה לי בהחדרת רשת JD ספורט בישראל. לאחר שנתיים מעניינות, מאתגרות ונפלאות כאחד אני מרגיש כי אני משאיר חברה בצמיחה מתמדת עם תשתית חזקה. אני נרגש לקראת ההזדמנויות החדשות שבפתח ובטוח כי זהו הזמן עבורי להקדיש את זמני ומשאבי ולהתמקד בעסקי האישיים".

גדעון מוליוב, הבעלים ויו"ר קבוצת MGS, מבעלי JD ספורט ישראל אמר: "אנו מודים למנור ששון על תרומתו הרבה בשנתיים האחרונות, במסגרתן הוביל בהצלחה ובמסירות את הפעילות בארץ ותרם רבות למובילתה של החברה. מנור תמיד יישאר חלק ממשפחת MGS ואנו מאחלים למנור בהצלחה בדרך שבחר".

עוד נמסר מJD כי עדיין לא גויס מועמד אשר יתפוס את תפקידו, וששון יילווה את החברה עד יימצא לו מחליף.

אודות JD Sports:
JD sports היא חלק מקבוצת JD - קמעונאית רב-ערוצית עולמית, שבסיסה בבריטניה. הרשת מתמחה באופנת ספורט והנעלה לקבוצת JD למעלה מ-3,300 חנויות על פני 29 מדינות ברחבי העולם, עם נוכחות בבריטניה, ארה"ב, אירופה ואסיה.

רשת JD Sports הושקה בישראל בשנת 2022 והקימה שמונה סניפים בפריסה ארצית, לצד אתר סחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully