וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיק קטן לקמפיין גדול: נס & סטילה בסרטון לבזק עם גידי גוב

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 12:35

בזק ממשיכה לפנות לקהל הצעיר והמעודכן ותעלה מחר ב"קמפיין זוגות" חדש לאינטרנט סיבים. הפעם, עם נס & סטילה, הצמד שכבש את המדינה עם המגה להיט "תיק קטן", שמצטרפים לפרזנטור הקבוע, גידי גוב

בזק קמפיין נס וסטילה 3. מיכה לובטון,
נס & סטילה מצטרפים לגידי גוב בקמפיין זוגות חדש של בזק לאינטרנט סיבים/מיכה לובטון

נס & סטילה הצמד שכבש את המדינה עם המגה להיט "תיק קטן" ומהווים את פריצת השנה במוזיקה הישראלית יככבו לצד גידי גוב בקמפיין חדש של בזק שיעלה מחר (ד').

זהו קמפיין זוגות שני ברצף לאחר קמפיין משותף של אגם בוחבוט וכוכב הפופ שחר סאול אשר כיכבו לצד גידי גוב בקמפיין האחרון לאינטרנט של בזק.

לבזק עבר של קמפיינים ושירים עם כוכבי בני נוער בפרסומות, כדוגמת נועה קירל, אגם בוחבוט ועומר אדם וגם כעת, היא ממשיכה לפנות לקהל הצעיר ומבצעת חיבור בין-דורי, הן במסרים והן בערוצי החשיפה לצד החדשנות ופריצת הגבולות בכלי הפרסום.

הקמפיין החדש בכיכובם של נס וסטילה מבקש להעביר את המסר שכל אחד צריך סיב מוגן בבית ועל כן, הכוכב המרכזי בקמפיין החדש של בזק, הוא תיק קטן ופרטי (כמו שיש לכולנו בבית וחשוב לנו לשמור עליו בשל תכולתו) באמצעותו מועבר המסר כי חשוב להיות מוגנים מפני פריצות.

הקמפיין מעורר מודעות לחשיבות ההגנה מפני לינקים חשודים, פריצה לחשבונות אישיים, הגנה על פרטי כרטיסי האשראי וכדומה. במסגרת הקמפיין מציעה בזק את נתב ה-Bfiber, המאפשר גלישה בטוחה על גבי רשת הסיבים הגדולה והבטוחה של בזק.

בזק קמפיין נס וסטילה. מיכה לובטון,
מתיק קטן לקמפיין גדול: נס & סטילה יככבו בקמפיין החדש של בזק לצד גידי גוב/מיכה לובטון

כשכריזמה והלם תרבות נפגשים על הסט

השיר "תיק קטן" התפשט כמו אש בשדה קוצים, צבר למעלה מ-5 מיליון יוטיוב הרשמי, מככב במקום הראשון במצעד השבועי של גלגלצ וכבש את במקומות הראשונות בכל מצעדי הסטרימינג. את השיר כתבו, הלחינו ומבצעים "נס" ו"סטילה" שגם הפיק מוזיקלית את הסינגל.

נס או בשמה האמיתי נסיה לוי (20) פרצה בסערה לתודעה הישראלית עם אחד מסרטוני הטיק-טוק הזכירים והעוצמתיים ביותר שנראו כאן.

נס היא ראפרית כותבת ומלחינה הנחשבת לאחד מהשמות החמים ביותר במוזיקה הישראלית. עם כריזמה שפוגשים אחת לדור, יכולת כתיבה והגשה יוצאת דופן ויכולות תנועתיות מרשימות לנס יש את כל היכולות להיות הדבר החם הבא במדינת ישראל והיא רק בת 20.

דור סורוקר או בכינויו 'סטילה' הוא ראפר, כותב/מלחין, מפיק מוזיקלי ואחד מהשמות העולים במוזיקה הישראלית ובז'אנר ההיפ-הופ בפרט. סטילה פרץ לתודעה בשנת 2017 במסגרת שלישית ההיפ הופ 'הלם תרבות' שהכו גלים כבר בסינגלים הראשונים. בשנתיים הראשונות לפעילותו צבר קהל מעריצים חזק ונאמן מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully