וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשתות החברתיות בטירוף: הבובות ששיגעו את העולם מגיעות לישראל

בשיתוף שופרסל

21.6.2023 / 12:52

לראשונה בישראל: שופרסל ורשת Be החלו בימים אלו בשיתוף פעולה עם דיסני העולמית, כחלק מחגיגות ה-100 של המותג הפופולרי. איך מקבלים בובת דיסני פופ'Z, אילו דמויות אהובות מרכיבות את הקולקציה ומה קורה ברשת?

חגיגות ה-100 לדיסני מגיעות לישראל - והרשתות החברתיות בטירוף. שופרסל ורשת Be החלו בשיתוף פעולה ראשון מסוגו עם חברת דיסני העולמית, כחלק מחגיגות ה-100 לדיסני, במסגרתו, החל מתחילת יוני ולמשך שישה שבועות, על כל קנייה מעל 100 ₪, חברי מועדון שופרסל Supreme מקבלים מתנה מיוחדת של בובת דיסני פופ'Z, בכל רכישה, בכל אחד מסניפי שופרסל, Be ובאתר שופרסל Online.

בעקבות זאת, הטיקטוק והאינסטגרם בישראל סוערים בימים האחרונים. עשרות סרטונים עלו בימים האחרונים ברשתות החברתיות שבהם מככבות הבובות האהובות, ונראה שזו רק ההתחלה.

הקולקציה כוללת 24 בובות פופ'Z מיניאטוריות שונות, בדמויות האייקוניות והאהובות מסרטי דיסני ופיקסאר, כשלכל בובה בסיס המאפשר להדביק אותה על מגוון משטחים כדי ליצור אוסף מרשים שאיתו ילדים יוכלו לשחק, להחליף ולחוות את המותג האהוב. המבחר כולל דמויות מסרטי דיסני הקלאסיים, האהובים על כל הגילים כולל דמבו הפיל המעופף, סימבה ממלך האריות, מיקי מאוס, מיני מאוס וחבריהם דונלד, דייזי, גופי ופלוטו. בנוסף, נמו מהסרט זוכה האוסקר 'מוצאים את נמו" ודורי הדגה השכחנית מסרט ההמשך: "מוצאים את דורי", בובות של אנה ואולף מהסרט 'לשבור את הקרח 2' והנסיכות האגדיות בל מהיפה והחיה וסינדרלה. כמו כן, ניתן למצוא גם את הדמויות מהסרט 'צעצוע של סיפור 4' כמו וודי, באז, ג'סי, חייזר ופורקי, המפלצת מייק ווזאבסקי מהסרט "מפלצות בע"מ", ספידי מקווין מסדרת סרטי המכוניות ואת פו הדב וחבריו הנאמנים איה וטיגר מהסיפורים שמלווים דורות רבים. לקוחות שיבחרו בכך, יוכלו לתרום את הבובות בכ-30 סניפים נבחרים ברחבי הארץ. כל הבובות שייאספו יתרמו לילדים במסגרות ייעודיות שונות כחלק מפעילות האחריות התאגידית של הקבוצה.

@shufersal_il

גאים להשיק את סדרת 24 בובות הדיסני פופ'Z לכבוד חגיגות המאה של דיסני שניתן להשיג אך ורק במתנה בשופרסל ו-Be! אל תגידו לא שמעתי לא ידעתי ?

♬ צליל מקורי - שופרסל

"כל אחת ואחד מאיתנו בישראל, גדול כקטן - גדל על דמויות דיסני ופיקסר במהלך השנים, על כן זה אך טבעי ששופרסל כמותג מוביל בתחום הקמעונאות תחבור לדיסני על מנת לחגוג ציון דרך משמעותי של המותג הידוע שכולם אוהבים לאהוב", אמר אורי וטרמן, מנכ"ל קבוצת שופרסל. "אנו גאים לקחת חלק בחגיגות 100 השנים של דיסני ושמחים על האפשרות להעניק ללקוחותינו ערך מוסף לצד חווית קניה צבעונית ושמחה עם הדמויות הקסומות ממיטב הסרטים והקלאסיקות עליהם גדלנו".

בובות דיסני פופ'Z. שני לוי,
בובות דיסני פופ'Z/שני לוי

קרן סער, מנכ"לית חטיבת הסחר והשיווק בדיסני ישראל, הוסיפה: "לרגל חגיגות 100 שנים לפלא של דיסני, חברנו לשופרסל כדי לאפשר לאוהבי המותג דיסני לאסוף , לשחק, לחוות ולהנות מסדרה של 24 בובות פופ'Z מיניאטוריות במגוון הדמויות האהובות של דיסני. איסוף הוכח כמעודד יצירתיות, מעורר השראה, מפתח יכולות חברתיות ומשחק, יכולות ארגון וסדר, התמדה, אך החשוב מכל גורם לשמחה! אנו מקווים שדרך חווית האיסוף והמשחק המשותף, הדמויות והסיפורים שלנו יוכלו לעורר השראה, להביא קסם וליצור חוויות בלתי נשכחות".

לקולקציית הבובות המלאה באתר שופרסל>>

בשיתוף שופרסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully