וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BHI של הפועלים תעניק מימון לחברת הפינטק LENDBUZZ

עודכן לאחרונה: 20.6.2023 / 16:42

כחלק מהמחויבות והחזון של הזרוע הבינלאומית של בנק הפועלים לתמוך בחברות טכנולוגיות - BHI הודיעה על מימון חברת פינטק המפתחת פלטפורמה למימון רכישות רכבים בשוק האמריקאי

BHI ניו יורק. אתר BHI,
BHI של בנק הפועלים, ניו יורק/אתר BHI

BHI, הזרוע הבינלאומית של בנק הפועלים, הודיעה כי העניק מסגרת אשראי בסך 20 מיליון דולר לחברת הפינטק Lendbuzz ובכך תמשיך להביא לצמיחתה של החברה. עסקה זאת, מביאה לידי ביטוי את המחויבות של BHI לתעשיית הטכנולוגיה ותתמוך בהמשך הצמיחה של Lendbuzz.

חברת Lendbuzz הממוקמת בבוסטון, מסצ'וסטס, נוסדה בשנת 2015 ופיתחה פלטפורמה למימון רכישת רכב בשוק האמריקאי. החברה הוקמה על ידי שני ישראלים, אמיתי קלמר המכהן כיום כמנכ"ל, וד"ר דן רביב המכהן כסמנכ"ל טכנולוגיות בחברה.

החברה משתמשת כיום בבינה מלאכותית על מנת לשפר את יכולתה ולהרחיב את הגישה שלה למתן הלוואות לרכישת רכב. בנוסף בדרך זאת, החברה למעשה מרחיבה את יכולתן של סוכנויות הרכב לשרת בסיס לקוחות מגוון יותר, וכן פלחי שוק רחבים יותר שבאופן טבעי לא קיבלו בדרך כלל שירות באמצעות מנגנוני האשראי המסורתיים.

גל דפס, ראש בנקאות בינלאומית וטכנולוגיה ב-BHI: "עבודתנו המשותפת עם Lendbuzz החלה בשנת 2017 ואנו שמחים להמשיך לתמוך בהתרחבות שלה. אנו ב-BHI נמשיך לספק לחברות טכנולוגיה פתרונות בנקאיים ומוצרים המותאמים לצרכים הייחודיים שלהם על מנת לסייע להם להמשיך ולצמוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully