וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הונו האמיתי של "הטריליונר הראשון" אנדרו טייט נחשף - וזה 0.001% ממה שהוא טען

22.6.2023 / 0:02

אנדרו טייט, שהואשם השבוע באונס, סחר בבני אדם והקמת קבוצת פשע מאורגנת לניצול מיני של נשים, העלה בעבר טענות פרועות לגבי עושרו - אולם כעת האמת נחשפת

אנדרו וטריסטן טייט מואשמים ברומניה בסחר בבני אדם, אונס והקמת קבוצת פשע מאורגנת לניצול מיני של נשים/רויטרס

בטוויסט שכנראה לא יפתיע אף אחד, הונו של מי שכינה את עצמו "הטריליונר הראשון בעולם" אנדרו טייט, נחשף - ויש לו רק 0.001% מהסכום שהוא טען שיש לו. טייט הוא קיקבוקסר בעבר ואושיית רשת פרובוקטיביית בהווה והוא הואשם השבוע ברומניה יחד עם אחיו טריסטן בסחר בבני אדם, אונס והקמת קבוצת פשע מאורגנת לניצול מיני של נשים. הוא התרברב לא פעם בעבר בהונו העצום - אך כעת ניתן להפריך זאת בזכות התובעים הרומנים.

טייט השוויץ בעבר בעושרו - שנע על פי הצהרותיו (שלא פעם סתרו זו את זו) בין 130 מיליון דולרים ועד להיותו "הטריליונר הראשון בעולם". אבל כעת המשטרה הרומנית מציגה את מצבו הכספי האמיתי - והנתונים נמוכים בהרבה.

מקורות המקורבים לחקירת התובעים הרומניים אמרו ל-SUN הבריטי שהאחים טייט שווים יחד בסך הכל כ-10 מיליון דולר, כלומר 0.001% ממה שהם טענו שהם שווים.

נכסי האחים טייט שנרשמו על ידי משטרת רומניה כוללים 15 מכוניות יוקרה, 15 נכסים, 14 שעונים, שני "מטילים" ומניות בארבע חברות שונות - כשהנכסים הקשורים לארבע החברות הללו שווים 84,000 דולר בלבד.

באופן מפתיע, הדבר היקר ביותר ששייך לטייס הן המכוניות שלו, שמוערכות בסכום כולל של כ-8 מיליון דולר. "הבתים והאדמות בבעלותו מוערכים גם הם בכ-2.5 מיליון דולר", אמר המקור, שגם פירט את נכסי הקריפטו של טייט: ברשותו יש 21 ביטקוין - שזה שווה ערך לכ-560 אלף דולרים (אך היה שווה פחות כאשר טייט נעצר לראשונה עקב תנודות בשווקי הקריפטו).

עוד בנושא

נחשפו העוזרות של אנדרו טייט שחשוד בחטיפה והתעללות מינית

לכתבה המלאה

בתגובה למידע החדש שפורסם על ההון שלו, אמר טייט עצמו ל"סאן": "אני בטוח שלמקרה הזה אין שום קשר לגניבת העושר שלי" וציטט ציוץ שטען שיש לו נכסי קריפטו בשווי 380 מיליון דולר - אבל הציוץ הזה של ה-BBC היה מבוסס על תרגום שגוי של מידע שהופיע בתקשורת הרומנית.

טייט היה משתף לעתים קרובות ברשתות החברתיות את אורח חייו המפואר, עם מכוניות ספורט, נכסים יוקרתיים, סיגרים ומטוסים פרטיים - אבל נראה שכל זה היה חלק מעיצוב מוקפד של תדמית חברתית שנועדה לפנות לעוקביו ולקדם את המותג שלו. עורכי הדין של טייט אפילו טענו שהוא משחק "דמות" באינטרנט למטרות בידור.

תמונות שפורסמו בעבר הראו את אוסף המכוניות של האחים טייט במתחם שלהם בפאתי בוקרשט ששווה 800,000 דולרים - והוא כלל למבורגיני, אסטון מרטין, פרארי ורולס רויס - והוא הוערך בעבר בשווי כולל של 8 מיליון דולרים.

אבל בראיון פודקאסט שהעניק רגע לפני מעצרו, טייט הכחיש שהוא הבעלים של מכוניותיו. "אין לי שום דבר בבעלותי. יש מכוניות שאולי יש לי גישה אליהן," אמר טייט ב-Strike It Big.

לאחר מכן הוא רמז כי רכב הבוגאטי המפורסם שלו היה למעשה בבעלות באמצעות שורת חברות וקרנות נאמנות שנתנו לו גישה אליו.

"כמו רונאלדו וג'וני דפ - היום זה אנחנו מחר זה אתם"

השאלות אודות הונו של טייט ימשיכו לצוץ כחלק מהחקירה המתמשכת נגד הקיקבוקסר לשעבר ואחיו - ששוחררו ב-31 במרץ מהכלא בו הוחזקו במשך שלושה חודשים למעצר בית.

האחים, שיש להם אזרחות כפולה בארה"ב ובבריטניה, הואשמו כעת באופן רשמי יחד עם שתי חשודות תושבות רומניה. בכתב האישום נכתב כי ארבעת הנאשמים הקימו בשנת 2021 קבוצת פשע מאורגנת לסחר בבני אדם ברומניה. התובעים טוענים שלפחות שבע קורבנות גויסו על ידי טייט באמצעות הבטחות שווא של נישואים או מערכת יחסים. טייט הואשם גם באונס וטריסטן הואשם בהסתה של אחרים למעשי אלימות.

דובר מטעם השניים מסר: "למרות שהחדשות הללו על כתב האישום ללא ספק היו צפויות, אנו מנצלים את ההזדמנות להצהיר על חפותם ולהצדיק את המוניטין שלהם. המוקד העיקרי שלנו יהיה לבסס את האמת ולהבטיח בחינה הוגנת וללא משוא פנים של הראיות שהצוות המשפטי יגיש. הצוות המשפטי של טייט מוכן לשתף פעולה באופן מלא עם הרשויות המתאימות, תוך הצגת כל הראיות הנדרשות כדי למצוא את האחים זכאים ולחשוף את האשמות השווא".

טייט ידוע בדעות המיזוגניות הקיצוניות שלו. בין היתר הוא טען שבחורות בנות 18 עדיפות על בנות 25 כי יותר קל לתמרן אותן וכי "הן עברו הרבה פחות ז@#ן". בנוסף הוא הודה בפודקאסט שלו שהכה אישה בבר ושבר לה את הלסת, אבל "הצליח להתחמק מעונש". בסרטון שפרסם בעבר ומחק הוא תיאר איך היה מכה אישה שהיתה מאשימה אותו בבגידה: "פשוט לוקחים את המצ'טה, נותנים לה בום בפנים ומחזיקים לה את הצוואר. סתמי, כלבה". בסרטון אחר הוא כינה את האקסית שלו "זונה מטומטמת" אחרי שהיא טענה כי הוא נהג להכותה.

טייט עצמו קשר בסרטון שהעלה אתמול בטוויטר בין כתב האישום נגדו לבין ההאשמות בתקיפות מיניות שפורסמו בעבר נגד כריסטיאנו רונאלדו, ניימאר וג'וני דפ, פרסם עדויות של נשים שטוענות לחפותו וכתב:" גברים. זה לא קשור אליי. זה לא קשור לשאלה אם אתם אוהבים אותי או לא. זה נוגע לכולנו. היום זה אני. מחר זה אתה. אף אחד לא בטוח מהשקרים האלה".

במקביל, טייט עלול להיתבע בבית המשפט העליון בבריטניה לאחר שארבע נשים בריטיות האשימו אותו באונס ותקיפה מינית. עורכי דין המייצגים את הקורבנות מסרו מסמכי בית משפט לטייט בשבוע שעבר במתחם שלו בבוקרשט. הנשים טוענות שהתקיפות המיניות אירעו בין 2013 ל-2016 כאשר טייט עדיין חי בבריטניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully