וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת חנויות Wolt Market חושפת: מה אנחנו מזמינים הכי הרבה?

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 12:56

רשת חנויות הסופרמרקט Wolt Market חוגגת שנה של פעילות בישראל, וחושפת לראשונה נתונים על המכירות בארץ, על התנהגות הצרכנים ועל התכניות שלה לעתיד: מה הישראלים מזמינים הכי הרבה והיכן ייפתחו הסניפים הבאים?

בניין wolt market" וולט ישראל. שי עזרי,
בניין וולט-מרקט/שי עזרי

Wolt Market היא רשת החנויות הכחולות, הפועלות באפליקציית Wolt ומאפשרות הזמנת מוצרי סופרמרקט, מעדניה ומאפייה במשלוח מיידי או באיסוף עצמי בהזמנה דרך האפליקציה.

חנויות Wolt Market פועלות בכ-20 מדינות אירופיות, בהן פועלת אפליקציית Wolt והפורמט עשה עלייה לישראל לפני שנה בדיוק (יוני 2022) - עם פתיחת החנות הראשונה בשכונת נווה צדק בתל אביב.

החנויות מציעות מגוון מוצרי סופר בסיסיים, לצד מותגים מקומיים לקידום עסקי בוטיק - המעדניה והבייקרי של דליקטסן, הבשרים של M25, המעדניה של גרקו, גלידה טבעונית, חלות ויזניץ בסופ"ש, פירות וירקות ועוד.

הסניף השני של Wolt Market, חנות המכולת של WOLT, נפתח הבוקר (31.7) בפתח תקווה. יח"צ,
הסניף השני של Wolt Market, שנפתח בפתח תקווה ביולי 2022/יח"צ

רשת Wolt Market מפעילה כרגע 12 חנויות המכסות את כל אזור השרון: נתניה, הרצליה, כפ"ס, רעננה, הוד השרון, אזור גוש דן: תל אביב, רמת גן, גבעתיים, בני ברק, פתח תקווה, בקעת אונו, ואזור השפלה: ראשון לציון, בת ים, חולון, רחובות, נס ציונה.

בשבועיים הקרובים צפויים להיפתח שני סניפים נוספים - ברמת השרון ולראשונה גם באזור הדרום - באשדוד. ובהמשך השנה ייפתחו עוד חנויות להגברת הכיסוי הגיאוגרפי.

כששאלנו על התנהלות הסניפים ובמה שונה הרשת מיתר הסופרמרקטים בישראל קיבלנו טעימה קלה של נתונים על הפעילות (הנתנונים על פי הודעת החברה):

זמן ליקוט ממוצע של הזמנה ללקוחות עומד על 4 וחצי דקות.

זמן ממוצע לאריזת המשלוח לפני יציאתו אל היעד עומד על דקה וחצי.

לקוחות Wolt Market מקבלים את המשלוח תוך כחצי שעה מרגע ההזמנה.

דמי המשלוח הממוצעים עומדים על 14 שקל.

99.4% מההזמנות מסופקות ללא חוסרים וללא מוצרים תחליפיים.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
Wolt Market - סניף חדש נפתח בפתח תקווה. יח"צ,
Wolt Market - סניף פתח תקווה/יח"צ

קוטג' ביצים וצעצוע למבוגרים

יום שישי הוא היום עם כמות ההזמנות הגדולה ביותר, במיוחד בין השעות 17:00 ל-19:00 בערב שישי.

ומה הישראלים מזמינים הכי הרבה? לצד חלב, קוטג', בננה, ביצים וקולה זירו - ניתן למצוא בראש הרשימה גם פריטים שמתאימים לאופי הצעיר יחסית של המשתמשים: גלידות, משקאות אנרגיה, אלכוהול, ג'חנון וחלות.

ויש גם בשורות מעניינות - השבוע התווספה קטגוריה חדשה לחנויות Wolt Market - אביזרי מין למבוגרים.

שמוליק נבון, מנכ"ל Wolt Market בישראל: "Wolt Market נפתח כדי לתת מענה בתחום הקמעונאות לצרכים שראינו אצל הלקוחות של Wolt - מיידיות, חווית שירות חסרת תקדים, מגוון קטגוריות מיוחדות - והכל במקום אחד".

שמוליק נבון, מנכ״ל Wolt Market בישראל. יח"צ,
שמוליק נבון, מנכ״ל Wolt Market בישראל/יח"צ

"פתרון מושלם לעומס של חיי היומיום"

נבון מוסיף: "הישראלים עוברים לקנות בצורה מדויקת ומדודה יותר כדי להימנע מבזבוז - זה דורש קניות יותר תדירות, ולזה בדיוק אנחנו נותנים מענה: כשהמחירים שלנו זולים מרוב הסופרים השכונתיים ודמי המשלוח שלנו הממוצעים הם 14 שקל למשלוח בלבד.

בנוסף, Wolt Market נותנת פתרון מושלם לעומס של חיי היומיום, כאשר לא צריך לחפש חניה, לעמוד בתור לקופה או לסחוב שקיות וארגזים - כל קניות הסופר מגיעות הביתה תוך כ- 30 דקות מרגע ההזמנה.

השירות שלנו מאפשר לאנשים מצד אחד לא לתכנן יותר מידי, ועדיין לא להתפשר על איכות. יש לקוחות שמזמינים בשישי אחה"צ בשר טרי, פירות וירקות, יין וחלה של ויז'ניץ ומסדרים להם ארוחת שישי ברגע האחרון".

חנויות Wolt Market הן חלק מקטגוריית הסופרים ההולכת ומתרחבת באפליקציית Wolt. בין היתר ניתן להזמין באפליקציה מרשתות כמו שופרסל, ויקטורי, מחסני השוק, טיב טעם, רמי לוי בשכונה, פרשמרקט וסופר יודה, בפריסה ארצית מקריית שמונה ועד באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully