וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שת"פ עם אנה זק: SACARA משיקה סדרת איפור וחנות שמינית בירושלים

עודכן לאחרונה: 21.6.2023 / 16:41

רשת SACARA משיקה את החנות השמינית שלה בעיר הבירה של ישראל, ירושלים, ומדווחת על השקעה של כ-850 אלף שקל בהקמתה. עם הפתיחה החגיגית של הסניף שמצטרף ל-65 הסניפים ברחבי הארץ, מציגה הרשת גם את המוצרים החדשים בסדרת האיפור המשותפת עם הכוכבת אנה זק

סקארה אנה זק. איילת ארד,
שת"פ עם אנה זק: SACARA משיקה סדרת איפור וחנות שמינית בירושלים/איילת ארד

רשת האיפור SACARA משיקה חנות נוספת בירושלים, השמינית שלה בעיר הבירה של ישראל. מדובר בסניף השני שנפתח באותו הרחוב (רחוב יפו) שמצטרף לסניפים בקניון הדר, בקניון מלחה, בקניון רמות, בסנטר וואן, בקניון הדר תלפיות ובפסגת זאב.

הסניף החדש משתרע על שטח של כ 290 מ"ר והוא יפתח בקונספט סניפי SACARA: חנויות מעוצבות עפ"י מחלקות מתמחות במגוון קטגוריות, ביניהן: מחלקת איפור, טיפוח פנים וגוף, טואלטיקה, מחלקת בישום, מוצרי שיער, ציפורניים, אקססורייז ועוד.

סקארה פותחת סניף חדש בירושלים. ארנון בוסאני,
סקארה פותחת סניף חדש, השמיני שלה בעיר ירושלים וזאת לצד השקת קולקציית איפור בשת"פ עם אנה זק/ארנון בוסאני

מעורבות מלאה בתהליך הפיתוח

כוכבת הפופ, הזמרת והפרזנטורית אנה זק בשיתוף רשת SACARA משיקים סדרת מוצרי איפור חדשים לקראת קיץ 2023. המוצרים החדשים מצטרפים לקולקציית הקפסולה: ANNA ZAK By SACARA.

לקולקציה המשותפת עם כוכבת הפופ נוספו 3 מוצרים חדשים, כאשר הפריטים והגוונים נבחרו בקפידה עפ"י מוצרי האיפור המזוהים עם אנה זק, סגנונה האישי, הסטייל שלה וההשראות שהיא אוספת. קולקציית איפור המשותפת נוצרה מעורבות מלאה של אנה זק בתהליך הפיתוח של המוצרים, החל מבחירת הגוונים ועד נראות האריזות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
sacara מוצרים חדשים בקולקציית אנה זק. קית גלסמן,
קולקציית אנה זק: המוצרים החדשים של sacara בשיתוף עם אנה זק/קית גלסמן

המוצרים החדשים בסדרה

ברונזר - (Sunset kiss multi shine bronzer) המגיע בגוון אחיד, מתאים למגוון רחב של גווני עור. הברוזנר בעל מרקם קליל ונעים, יוצר מראה מראה זוהר ושזוף. מחיר לצרכן - 25 שקל.

סומק - (2 Make you blush) גוון חדש בעל מרקם קרמי, קטיפתי. נוח למריחה ויוצר מראה זוהר ומתוחכם. מותאם לטצאפ' מהיר במהלך היום. מחיר לצרכן: 20 שקל.

פלטת צליליות לעיניים (I'm pop star) - 8 גוונים חדשים בפיגמנט עוצמתי. הפלטה מורכבת משמונה גווני ניוד אופנתיים: חום נייטרלים 4 בגימור מאט ו4 בגימור משי. הפלטה מתאימה לשימוש יום יומי, לאיפור ערב או לאירועים, ומתאים לכל גווני העור. מחיר לצרכן: 40 שקל.

קולקציית האיפור של אנה זק זכתה לאחרונה בתחרות "מוצר השנה" לשנת 2023 והיא כוללת 20 מוצרי איפור במגוון עשיר של גוונים, גימורים ובעיצובים אופנתיים, לפי המגמות והטרנדים העכשוויים לצד מוצרים קלאסיים, כולם מאסט בכל תיק איפור. על כל המוצרים מתנוססת החתימה האישית של אנה זק: ANNA ZAK .

את המוצרי החדשים ניתן להשיג בכל סניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר האונליין

סקארה פותחת סניף חדש בירושלים צילום. ארנון בוסאני,
סקארה סניף שמיני לרשת האיפור והטיפוח נפתחת בעיר הבירה/ארנון בוסאני

"מתרחבים לערים הגדולות"

לדברי איתי זמיר, מנכ"ל רשת SACARA: "מדובר במהלך אסטרטגי של המותג, במסגרתו נתרחב לערים גדולות כדוגמאת ירושלים, שהמסחר מתחלק באזורים בין קניונים מובילים ורחובות ראשיים. למותג סאקרה יש ביקוש רב בקרב צעירות ונשים, הן בשל המגוון שאנו מציעים והן המחירים האטרקטיביים".

SACARA היא חברת קוסמטיקה ישראלית שהוקמה בשנת 2013 על ידי האחים - דוד, יעקב ומשה גולברי. תוך זמן קצר נפרסה הרשת ברחבי הארץ ונכון לרגע זה הרשת מונה 65 חנויות בפריסה ארצית.

SACARA מציעה לצרכנית הישראלית מוצר איכותי במחיר נוח בחוויית קנייה ייחודית ובינלאומית והיא משקיעה בפיתוח מוצרים המשולבים בחידושים וחדשנות מעולם היופי ומתעשיית הקוסמטיקה כדי להעשיר את תמהיל המוצרים הרחב של החברה המכיל מוצרי קוסמטיקה, טואלטיקה, אקססוריז ומוצרי טיפוח לשיער ולציפורניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully