וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרג וולף מונה למנכ"ל קוקירמן בית השקעות

24.6.2023 / 1:47

וולף החל את קריירת בנקאות ההשקעות שלו בניו-יורק, כמנהל בחטיבות בנקאות ההשקעות של גולדמן זאקס ושל מורגן סטנלי, והוא מלווה מספר רב של חברות ישראליות ב-14 השנים האחרונות

גרג וולף. יחצ,
גרג וולף/יחצ

בית ההשקעות קוקירמן ושות', המתמחה בבנקאות להשקעות עבור חברות טכנולוגיה ישראליות ובינלאומיות, מודיע על מינויו של גרג וולף למנכ"ל החברה. קוקירמן ושות' נחשב למוביל בישראל בתחום השקעות חוצות גבולות, באמצעות רשת חזקה של משקיעים, תאגידים ומוסדות פיננסיים ברחבי העולם.

גרג וולף מביא איתו יותר מ-23 שנות ניסיון כבנקאי השקעות, כולל ייעוץ במיזוגים ורכישות, הנפקות ציבוריות ופרטיות של חברות במגזרי הטכנולוגיה, המדיה והטלקום. וולף החל את קריירת בנקאות ההשקעות שלו בניו-יורק, כמנהל בחטיבות בנקאות ההשקעות של גולדמן זאקס ושל מורגן סטנלי, והוא מלווה מספר רב של חברות ישראליות ב-14 השנים האחרונות. לאורך השנים, הוא ליווה עסקאות בהיקף של מעל 35 מיליארד דולר. הוא בעל תואר MBA מאוניברסיטת שיקגו ותואר ראשון בהנדסת אווירונאוטיקה וחלל מאוניברסיטת וירג'יניה.

"לגרג ניסיון מקצועי עשיר במימון בינלאומי, בנוסף לרוח יזמות ורקורד של יצירת הכנסות שהוא מביא איתו", אומר אדוארד קוקירמן, יו"ר בית ההשקעות קוקירמן ושות'. "אני בטוח שהלקוחות הבינלאומיים והישראלים שלנו יהנו מההבנה העמוקה שלו בתהליכי מיזוגים ורכישות חוצי-גבולות, ומהרשת הבינלאומית הנרחבת שלו".

גרג וולף: "אני שמח להצטרף לצוות במטרה להרחיב עוד יותר את בסיס הלקוחות שלנו בשווקים בינלאומיים כמו גם את עסקי המיזוגים והרכישות שלנו, בייעוץ הן לרוכשים והן למוכרים. מימון וגיוס הון הם מטבע הדברים עסקים גלובליים. הרחבת קשרי הלקוחות שלנו בעולם תמשיך להצמיח את פעילות החברה גם בישראל. בסביבת מימון מאתגרת כזו, עוד ועוד חברות צריכות למצוא שותפים אסטרטגיים בינלאומיים שיעזרו להן להגדיל פעילות. הצוות הרב-לאומי שלנו, הן בישראל והן במשרדינו בחו"ל, ממוצב בעמדה הטובה ביותר לסייע ללקוחותינו למצוא שותפים אסטרטגיים כאלה, להשקעה או לרכישה".

גרג וולף יעסוק בכל ההיבטים הניהוליים של בית ההשקעות קוקירמן ושות', לרבות נושאי תפעול ופיתוח עסקי, היבטים אסטרטגיים, כמו גם ביצוע עסקאות של בנקאות להשקעות מתחילת התהליך ועד הסגירה.

קוקירמן ושות', שהוקם לפני 30 שנה, הוא בית ההשקעות הישראלי הגדול ביותר המעסיק שלושים מקצוענים בתחום הבנקאות להשקעות. החברה מספקת מערך מלא של שירותים, לרבות מיזוגים ורכישות, הנפקות פרטיות, הנפקות ציבוריות, Family Office ושירותי ייעוץ ללקוחות ישראלים וגלובליים. עד כה היתה הפירמה מעורבת בעסקאות בהיקף של מעל 10 מיליארד דולר, באמצעות צוות מימון תאגידים ((corporate finance הגדול בישראל, הכולל מומחים בתחום מדעי החיים, טכנולוגיה, ניו מוביליטי, קליימטק ונדל"ן.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully