וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד פוזיס, בעל השליטה בנובולוג, ימונה ליו"ר החברה

25.6.2023 / 1:50

פוזיס יחליף את רמי דר המסיים 5.5 שנות כהונה

משרדי נובולוג. יחצ,
משרדי נובולוג/יחצ

דירקטוריון נובולוג אישר היום את מינוי של אהוד פוזיס, בעל השליטה בנובולוג, ליו"ר החברה. פוזיס יחליף את רמי דר שכיהן כיו"ר החברה בשנים האחרונות.

דירקטוריון נובולוג הודה לרמי דר על פועלו ותרומתו לחברה במהלך כל תקופת כהונתו כיו"ר דירקטוריון וציין כי תחת כהונתו צמחה נובולוג והפכה לקבוצת בריאות גדולה ומובילה.

אהוד פוזיס הוסיף : "אני מודה לרמי על תרומתו רבת השנים לצמיחת החברה והובלתה להיות שחקן מוביל בתחום שירותי הבריאות בישראל, עם מנועי צמיחה שיסייעו לחברה רבות גם בשנים הבאות. רמי וחברי ההנהלה והדירקטוריון צלחו שנים מאתגרות מאוד תחת משבר בריאות כלל עולמי שחווינו בשנים האחרונות, ובמהלכוהובילו את נובולוג להיות חברה חזקה ומובילה בתחומה".

דר ציין :"אני מודה לאודי ולדירקטוריון החברה על האמון והתמיכה במהלכים שביצענו בשנים האחרונות, ואפשרו את צמיחת החברה והשגת נתחי שוק. אני מאחל לאודי הצלחה בתפקידו, ומשוכנע כי ניסיונו של אודי, ועובדת היותו בעל השליטה בחברה, מהווים הבעת אמון גדולה בחברה. אני בטוח שאודי ינהיג את עבודת הדירקטוריון והחברה באופן מקצועי ויוביל את נובולוג להמשך צמיחה והובלה בתחום הבריאות בישראל".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully