וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל טייב מונה למנכ"ל eTeacher

25.6.2023 / 9:48

טייב, לשעבר מנכ"ל קריון ו-AVG ישראל, מונה למנכ"ל eTeacher, חברת האדטק הגדולה בישראל

הראל טייב מנכ"ל eTeacher. נתנאל טוביאס,
הראל טייב מנכ"ל eTeacher/נתנאל טוביאס

הראל טייב, לשעבר מנכ"ל חברת קריון, חברת האוטומציה לתהליכים עסקיים בעיקר בבנקים וחברות ביטוח שנרכשה על ידי נינטקס בכמאה מיליון דולרים , מונה למנכ"ל eTeacher, חברת האדטק המובילה בישראל.

eTeacher , הפועלת מאז 2019 , עם מיליוני תלמידים בארץ ובעולם, מפעילה 5 בתי ספר שונים ללימודי טכנולוגיה לילדים, שפות עתיקות, שפות מודרניות ותנ"ך. החברה מעסיקה במטה הישראלי כ-200 עובדים ו-1000 עובדים ברחבי העולם.

הראל טייב: "לאחר שנים ארוכות בחברות טכנולוגיה לעולמות האנטרפרייז ו B2B, שמחתי על ההזדמנות להוביל חברת אד-טק שנותנת ערך מוסף חברתי אמיתי. כמי שעולם החינוך סבב אותו מילדות, דרך הורים שעבדו במשך שנים במערכת החינוך, שאפתי לשלב את עולמות הטכנולוגיה והחינוך. אני מתכוון להתרכז ביצירת פתרונות טכנולוגיים מהותיים בעולם החינוך, על מנת להוביל שינוי משמעותי בחווית הלמידה. בעוד ענפי המסחר והצרכנות המודרניים עברו מהפך בעשורים האחרונים, תחום החינוך נשאר מאחור ולא עונה עוד לצרכי הידע והכישורים הנדרשים בעולם המודרני. ב- eTeacher אנחנו מחויבים להתאים את דור העתיד והדור שלנו לצרכים החדשים בעולם ולאפשר למידה מיטבית ואפקטיבית שמתאפשרת הודות לפיתוחים טכנולוגיים וגישה פדגוגית ייחודית."

טייב הוא בעל ניסיון עשיר בניהול חברות טכנולוגיות. בתפקידיו הקודמים ניהל את AVG ישראל, אשר נרכשה על ידי Avast תמורת 1.3 מיליארד דולר. לפני AVG, הוביל את Como (Conduit Mobile), פלטפורמה לבניית אפליקציות מובייל, וכן הקים וניהל את הסטארט-אפ , Collcs Ltd.

יאיר ספראי, יו"ר הדירקטוריון של החברה: "חברת eTeacher הוקמה והובאה על ידי יריב ובועז בינון לשלב בו היא מוכנה לעשות את קפיצת המדרגה מחברה עסקית מצויינת וצומחת לאחת ממובילות עולם האד טק הגלובאלי. טייב הוא מנהיג בעל חזון ויזם סדרתי עם למעלה מ-20 שנות ניסיון באקוסיסטם הטכנולוגי. טייב הוכיח עצמו בהובלת צוותים להצלחה עסקית וחברות טכנולוגיות לפיתוחים ושווקים חדשים. אנו מאמינים כי ניסיונו העשיר יסייע לחברה "להגיע ולממש את הפוטנציאל העצום הגלום בשוק האד-טק

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully