וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופ, לג'וב הבא: עדיף לקפוץ בין תפקידים, לא בין עבודות

25.6.2023 / 10:56

מגמת ה- Hopping (קפיצה בין עבודות), מאפיינת בעיקר את המילניאלס ודור ה-Z אשר נשארים באותה המשרה פחות משלוש שנים. כדאי לעשות את המעבר, אבל בתוך הארגון ולא מחוצה לו

עובדי חברת הייטק מאוכזבים. ShutterStock
לא נשארים היום במקום אחד/ShutterStock

מגמת ה- Hopping (קפיצה בין עבודות), מאפיינת בעיקר את המילניאלס ודור ה-Z אשר נשארים באותה המשרה פחות משלוש שנים. חברת ארניקס (Earnix), מובילה עולמית בפיתוח טכנולוגיות AI לתמחור והתאמה אישית של מוצרים בענפי הביטוח והבנקאות, מנהלת מדיניות מעברים פנים-ארגוניים Internal Mobility) ), אשר מאפשרת לעובדיה לבצע מעברים בין תפקידים ותחומים ולהישאר בחברה.

"העובדים והעובדות הם ליבת החברה. חשוב לנו להצמיח ולהשקיע בהתפתחות האישית והמקצועית שלהם, לספק להם מענה לצרכים המשתנים לאורך כל מסלול הקריירה", אמרה אורנה בלדרמן, סמנכ"ל HR בארניקס. "התמיכה שלנו בעובדים ובעובדות שמבקשים לשנות תפקידים, הן לתפקידים ניהוליים בתחום המומחיות שלהם והן לתפקידים מקצועיים אחרים בתוך החברה, היא רווח נקי לכל הצדדים. השינוי המקצועי שנעשה בתוך החברה מאפשר קיצור משמעותי של זמן והשקעה בכניסה לתפקיד, שמירה על הידע המקצועי של העובד ושל החברה וחיזוק תחושת השייכות ואכפתיות".

מדיניות זו של ארניקס מוכיחה עצמה כאשר מעל חמישים אחוז מתפקידי הניהול שנפתחו במהלך שנה שעברה אוישו על ידי עובדות ועובדים בארניקס שהתקדמו מתוך החברה וכן למעלה מעשרים וחמישה אחוזים מהמשרות היו קידומים ומעברים פנימיים.

אורנה בלדרמן. דיוויד גארב,
להשקיע בהתפתחות האישית. אורנה בלדרמן/דיוויד גארב

אליוט טורוול, מנהל מוצר חברת ארניקס התחיל לעבוד בחברה לפני כארבע וחצי שנים בתפקיד professional services. אליוט צבר ידע וניסיון מקצועי בתחום המוצר מההיבט של לקוחות החברה, בעקבות עבודתו עם מחלקת המוצר, התחיל להתעניין במעבר לתחום פיתוח המוצר. אמנם, לרוב אנשים מחפשים את האתגר הבא מחוץ לחברה בה הם עובדים אבל אליוט רצה להמשיך ולהתפתח בתוך ארניקס ולעבור לעבוד במחלקת המוצר.

"בתפקידי הקודם צברתי ידע וניסיון מקצועי בתחום המוצר מההיבט של לקוחות החברה. סייעתי ללקוחות לתפעל את הפלטפורמה שלנו ועבדתי רבות עם מחלקת המוצר כדי לבצע התאמות ללקוחות. אהבתי את העבודה בחברה הנמצאת בצמיחה ומספקת ערך אמיתי ללקוחות בתחום הביטוח והבנקאות ורציתי לקחת את הידע והניסיון הזה להיבט של פיתוח מוצר.

קיבלתי תמיכה מהחברה לבצע את השינוי בתפקיד המקצועי והמעבר עם פירגון גדול מצד חברי המחלקה שעזבתי, צוות משאבי אנוש וחברי הנהלה. סמנכ"ל המוצר שלנו ירון לביא ליווה אותי עם מנטורינג והכניסה לתפקיד נעשתה בקלות ובמהירות".

פתרונות ארניקס (Earnix) מספקים ערך מהיר ומהותי לחברות הביטוח והבנקים הגדולים בעולם, ומאפשרים להם לשדרג מהיסוד את האופרציה שלהם. החברה הטביעה את חותמה בשוק העולמי ובשנה האחרונה סיפקו חברות הביטוח והבנקים ללקוחותיהם מיליארדי הצעות מחיר לשירותים ומוצרים באמצעות המערכות של ארניקס.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
איתן בנדרקר, Verifone. יחצ,
מעדיף לגייס מתוך הארגון. איתן בנדרקר/יחצ

איתן בנדרקר (41) התחיל לעבוד בשנת 2008 בענקית הפינטק Verifone, הידועה גם כחברת פתרונות התשלומים הגדולה בעולם. תחילה הוא עבד בתמיכה במוקד שירות הלקוחות של החברה, במקביל להיותו סטודנט להנדסה. לאחר מספר שנים עם סיום הלימודים הוא החליט שהוא רוצה לעבור לתפקיד פיתוח ולהתקדם בקריירה במסלול הזה.

"מצד אחד ידעתי שאם אחפש משרת מפתח בחברה אחרת אז ייתכן ואשיג שכר ותנאים טובים יותר, אבל מצד שני גם ידעתי שזה יהיה הרבה יותר קשה למצוא משרה ראשונה בתחום ללא ניסיון מתאים. למזלי הכרתי את ראש צוות הפיתוח ב- Verifone ובדיוק התפנה תקן וקיבלתי את התפקיד.

זה ממש לא מובן מאליו ש- Verifone נתנה לי את ההזדמנות מבלי שהיה לי ניסיון, יש לי חברים שאחרי הלימודים חיפשו עבודה בתחום במשך חודשים רבים וחוסר הניסיון היווה עבורם מגבלה משמעותית. במסגרת התפקיד אני עובד על פיתוח של קופה ממוחשבת, אנחנו למעשה מספקים פתרון כולל עבור רשתות אופנה בעיקר (אבל לא רק) בעולמות ניהול המוצרים, מלאי, לקוחות ועובדים.

זה כמובן הצריך ממני ללמוד גם עצמאית את הטכנולוגיה והמערכת וקראתי המון חומרים בספרים ובאינטרנט, אבל בגלל שהגעתי כבר מתוך הארגון והכרתי היטב את המוצר ואת הלקוחות זה עזר לי מאד והיווה יתרון משמעותי על פני כל מי שהיה מגיע לבצע את התפקיד מבחוץ.

אגב, גם כיום כמי שמנהל צוות של 12 עובדים ומגייס עובדים לפיתוח בעצמי, הרבה פעמים אני מעדיף לגייס מישהו מתוך הארגון, גם ללא הניסיון הנדרש, כי יהיה לו קל יותר להשתלב. מבחינתי בסוף זו הייתה הבחירה הטובה ביותר להישאר בארגון כי הצלחתי להוכיח את עצמי ולהתקדם גם למשרה ניהולית, ואני מרגיש גם המון סיפוק והגשמה עצמית ברמה היומיומית"

אורנית ברנדס סמנכ"לית HR ב- Verifone אומרת שבחברה יש עשרות עובדים שעשו שינוי מקצועי בתוך החברה, בליווי ובתמיכה שלנו. "יש לנו מנהלי מוצר שבעבר היו טכנאים, מישהו במחלקת הדליברי שלפני כן היה בתפקיד שטח, מישהי בניהול פרויקטים שלפני כן הייתה מגייסת וישנן עוד דוגמאות רבות. Verifone מאד מקפידה על פיתוח אישי ומקצועי של העובדים כי היא רואה בעובדים נאמנים נכס אסטרטגי לארגון.

לראייה יש בחברה מאות עובדים שרבים מהם מועסקים בה כבר שנים רבות. במתן האפשרות לבצע "הסבה מקצועית" בחסות הארגון Verifone מרוויחה את המחויבות, הניסיון והקשרים שהעובד כבר רקם עם הלקוחות והעובדים האחרים, ומהניסיון שלנו ההשתלבות בתפקיד החדש עוברת בצורה הרבה יותר חלקה מאשר כשאנחנו מגייסים מועמדים מבחוץ".

  • עוד באותו נושא:
  • עבודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully