וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח ואנשי פרודקט: DoorLoop מגייסת עובדים

25.6.2023 / 11:39

DoorLoop שמפתחת פלטפורמת SaaS מתקדמת לניהול נכסי נדל"ן להשכרה בשוק האמריקאי מודיעה על גיוס של כעשרים אנשי פיתוח ופרודקט מנוסים

אורי תמוז. יחצ,
אורי תמוז/יחצ

שוק הדיור להשכרה בארה"ב הוא שוק עם פוטנציאל עצום וכולל בכל רגע נתון כ-50 מיליון יחידות דיור, אשר מנוהלות על ידי בעלי הבתים בעצמם, או על ידי מנהלי נכסים, חברות ניהול, משקיעי נדל"ן ועוד. אלה צריכים לאתר דיירים חדשים כאשר הקודמים עוזבים, להחתימם על חוזה השכירות, לנהל את הקשר השוטף עם הדיירים השוכרים, כולל גבייה וסליקה מדי חודש של דמי השכירות, לדאוג לתחזוקה השוטפת של הנכס ועוד. כאשר מדובר ביחידת דיור אחת ושוכר אחד, זה סיפור פשוט יחסית. כאשר מדובר בניהול של עשרות, מאות או אלפי יחידות דיור - זה כבר הרבה יותר מורכב.

על מנת להקל על מנהלי הנכסים להשכרה את מטלות הניהול, פיתחה חברת הסטארט-אפ DoorLoop הפועלת בתחום ה-Prop-Tech, פלטפורמת SaaS ייחודית ומתקדמת שנותנת פתרון כולל לניהול נכסים מא'-ת' כ-One Stop Shop שהוקמה מראש כמערכת פיננסית (Acounting Based).

DoorLoop מספקת חווית משתמש מוצלחת במיוחד גם לבעלי הנכסים וגם לשוכרים, בזכות הפלטפורמה והאפליקציה המתקדמות שפיתחה המאפשרות לנהל את כל התהליכים הנדרשים בתחום ניהול הנכסים באופן פשוט ויעיל, שחוסך זמן וכסף.

"להצטרף בשלב מוקדם לצוות מנצח"

ל-DoorLoop שהוקמה ב-2019 ע"י קבוצת אנשי טכנולוגיה ויזמות מובילים: אורי תמוז, מנכ"ל החברה, איתי גרדי, CTO, דיויד ביטון, מט קייב ואדם מייט, יש כיום אלפי לקוחות משלמים המנהלים מאות אלפי יחידות דיור בארה"ב. החברה שנמצאת בתהליך צמיחה מואץ, הכפילה בשלושת החודשים האחרונים את מספר עובדיה במרכז הפיתוח בתל אביב ובמטה החברה במיאמי, מ-50 עובדים ל-100 עובדים, ובימים אלה היא מגייסת למשרדיה החדשים במרכז הפיתוח בתל אביב עוד 20 אנשי פיתוח ו-Product Managers, כולל מספר משרות בכירות, שיצטרפו ל-24 עובדי מרכז הפיתוח של החברה.

החברה אשר כבר היום נהנית מצמיחה מואצת, עם צפי הכנסות לשנתיים קדימה ועשרות מיליוני דולרים שעוברים מדי חודש במערכת הסליקה שלה, נהנית מביקוש רב. מאחר שעד שהוקמה, במשך 15 שנה לא היו חברות שחידשו את התחום עם מערכת מקיפה כמו זו שפיתחה DoorLoop. בזכות הפיתוחים הטכנולוגים החדשים, בתקופה הקרובה מתכננת החברה לעשות קפיצת מדרגה משמעותית ולעבוד עם מנהלי נכסים גדולים יותר בארה"ב, כאלה שמנהלים אלפי ואף עשרות אלפי נכסים להשכרה. בנוסף, מתכננת החברה להיכנס לשווקים נוספים, כניסה שמתאפשרת בעקבות הפרויקט האחרון שעליו עבד מרכז הפיתוח בישראלי - החלפת פלטפורמת התשלומים ומעבר לפלטפורמה המובילה של Stripe, שמאפשרת לבעלי נכסים ושוכרים לבצע תשלומים בכל מטבע ומכל מקום בעולם. לשם כך, היא מחפשת כעת לצרף לשורותיה את טובי המוחות בתחומי הפיתוח, התכנות וניהול המוצר, שכבר צברו ניסיון משמעותי ומוכח בחברות הייטק שפועלות בשוק הבינלאומי.

לדברי מנכ"ל DoorLoop, אורי תמוז: "חברת DoorLoop משנה את הדרך בה מנהלים כיום נכסים להשכרה והמערכות שפיתחנו מקלות ומייעלות את חוויית המשתמש הכוללת הן של מנהלי הנכסים והן של השוכרים. החברה אשר צמחה במהירות, עומדת כיום לפני פריצה לשווקים נוספים וללקוחות גדולים יותר, נותנת כעת הזדמנות פז לטאלנטים בעלי ניסיון מוכח ומוצלח בפיתוח מערכות ניהול גדולות ועתירות דאטה ופיננסים, להצטרף בשלב מוקדם יחסית לצוות המנצח שלנו".

החברה שהחלה את דרכה כ-BootStrap (רק עם כספים של מייסדיה) גייסה עד היום כ-30 מיליון דולר, מהם גויסו ב-Round A 20 מיליון דולר מקרן הפרייבט אקוויטי Alpine בספטמבר 2022. החברה מעסיקה כ-100 עובדים ונמצאת בתהליכי גיוס של עובדים נוספים בארה"ב ובמרכז הפיתוח בישראל.

להגשת קורות חיים לחצו כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully