וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין חריג של מזרחי-טפחות מפרגן למתחרים. איפה הקאץ'?

26.6.2023 / 13:56

בנק מזרחי טפחות יעלה הערב בקמפיין, בו הוא מפרגן לבנקים המתחרים על המהלכים השיווקיים האחרונים שלהם בנושא השירות ללקוחותיהם - ויש כמובן גם קאץ'

דביר וביתו יולי בקמפיין מפרגן לבנק מזרחי טפחות. עופר חגיוב,
דביר ובתו יולי בקמפיין מפרגן. בנק מזרחי טפחות/עופר חגיוב

במהלך יוצא דופן, יעלה הערב בנק מזרחי טפחות, בקמפיין חדש שמפרגן לבנקים המתחרים. האם מדובר בפירגון אמיתי, או במהלך שיש לו פואנטה צינית מעט? שפטו בעצמכם.

בפרסומת שתעלה הערב, יושבים פרזנטור הבנק, דביר בנדק ו"בתו" יולי במטבח ביתם. דביר פותר תשבץ ומקריא בקול: "מילה חיובית בעלת חמש אותיות", יולי משיבה: "פירגון".

תשובה נכונה! מה שמוביל את דביר למונולוג מפתיע, שבו הוא מפרגן לבנקים המתחרים על המהלכים השיווקיים-פרסומיים שהם עשו לאחרונה, בנושא השירות ללקוחות.

אבל אז מגיע הקאץ', לא באופן בוטה מדי ובכל זאת פואנטה שמשרתת את המפרסם ולא את המתחרים:

"15 שנים אני במזרחי טפחות מדבר על שירות, ופתאום שמתי לב שכל הבנקים התחילו לדבר על שירות. זה מעולה! אז בנקים, אני הכי מפרגן לכם בעולם. באמת, בלי ציניות. זה בדיוק מה שהלקוחות שלכם רוצים, ותמיד רצו. שאפו. רק חשוב שתתמידו", אומר בנדק.

תרי ישכיל, סמנכ"לית ומנהלת החטיבה לשיווק ופרסום, מזרחי-טפחות. ליה יפה,
תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות/ליה יפה

"שמחים לפרגן"

תרי ישכיל, סמנכ"לית השיווק של בנק מזרחי-טפחות, ציינה: "הערך שמוביל את בנק מזרחי טפחות מעל עשור, הוא ערך האנושיות - לא כסיסמה שיווקית, אלא כאסטרטגיה עסקית אשר באה לידי ביטוי בשיטת ההפעלה של הבנק, בראיית הלקוח הכוללת ובמוצרי שירות הקיימים זה שנים.

בעוד שהבנקים האחרים לאורך השנים האחרונות התכווצו, סגרו סניפים וצמצמו את מערכי השירות שלהם. אנחנו הבנו כי הלקוחות צריכים שירות אנושי ואישי ללא קשר לפלטפורמה השירותית בה הם נמצאים. זאת הסיבה לכך שלאורך זמן אנחנו מקבלים את הציונים הגבוהים ביותר בסקרי שביעות הרצון של לקוחות המערכת הבנקאית.

במזרחי-טפחות, שירות הוא דרך חיים; לא 'מבצע' ולא גימיק תקשורתי. אנחנו שמחים שסוף סוף גם הבנקים האחרים מבינים היום את מה שאנחנו יודעים כבר הרבה זמן וכמובילי השירות במערכת הבנקאית אנחנו שמחים לפרגן להם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully