וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בציר 2023 של ורטיגו

מיכל גלנטי

25.6.2023 / 12:11

ורדה סאמט, יורם וענת טורבוביץ'. דנה קופל,
ורדה סאמט, יורם וענת טורבוביץ'/דנה קופל

להקת המחול "ורטיגו" קיימה ברביעי אירוע גאלה לחברי מעגל ידידי הלהקה עם המופע "בציר 2023". ההכנסות מן האירוע יוקדשו ליצירת שינוי ומינוף מעגלי הפעילות החברתית והאקולוגית של הלהקה, וכפר המחול המשמש אותה.

"בציר 2023" עומד על טהרת יצירה ישראלית מקורית - והיה למעשה חגיגה משותפת של מוזיקה ומחול ישראליים, בהובלת סדנת המחול של 'ורטיגו' בשיתוף עם ביה"ס "רימון" ו"תזמורת המהפכה". המוסיקה במופע נוגנה חי על הבמה, בידי חברי תזמורת המהפכה, וכללה יצירות חדשות של סטודנטים מ"רימון".

על הבמה עצמה הוצגו יצירות מחול מקוריות בביצוע רקדני סדנת המחול של 'ורטיגו', לצד קטעים נבחרים מרפרטואר הלהקה, בניהולה האמנותי של קרן חורש-בגון.

עדי שעל - מנכ"ל "ורטיגו"; ונעה ורטהיים - המנהלת האמנותית של הלהקה, קיבלו בחום את הבאים בהם: ורדה סאמט - יו"ר אגודת ידידי ורטיגו, אופירה וחיים ברקן ,אתי ומיקי קני, יורם וענת טורבוביץ', אסתר וחנוך דרזביץ', רועי אופנהיים - מנצח ומנהל תזמורת המהפכה וראש מסלול קומפוזיציה לאמנויות הבמה ומסך ברימון, עמית ויפית מרום, יפעת סאמט-שליט, סיוון סבג, איריס שלגי - מקימת קרן 'מהלך', דברה סילבר - מקרן נתן ולילי סילבר, משה סיני - מנכ"ל בית הספר רימון, ועוד.

עדי שעל, נעה ורטהיים ורועי אופנהיים. דנה קופל,
עדי שעל, נעה ורטהיים ורועי אופנהיים/דנה קופל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully