וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסניה טיכונוב מונתה למנהלת השיווק של חברת הפינטק morning (לשעבר חשבונית ירוקה)

25.6.2023 / 14:04

קסניה, בת 28 בלבד, החלה את דרכה בתחום עוד בזמן השירות הצבאי בענף תקשורת דיגיטלית בדובר צה"ל. מאז שחרורה, עוסקת בתחום הדיגיטל והשיווק כשכירה ועצמאית

קסניה טיכונוב. יחצ,
קסניה טיכונוב/יחצ

חברת הפינטק morning (לשעבר חשבונית ירוקה), שבראשה עומדים המייסדים - המנכ"לית ליאור וילצ'ינסקי וה-CTO רמי גבאי, מודיעה על מינויה של קסניה טיכונוב למנהלת השיווק של החברה. במסגרת תפקידה תהייה אחראית על כלל הפעילות השיווקית תוך שימת דגש להטמעת המוצרים והשירותים החדשים שהחברה משיקה בתקופה הקרובה.

קסניה, בת 28 בלבד, החלה את דרכה בתחום עוד בזמן השירות הצבאי בענף תקשורת דיגיטלית בדובר צה"ל. מאז שחרורה, עוסקת בתחום הדיגיטל והשיווק כשכירה ועצמאית. לאורך הדרך עבדה עם המותגים הגדולים בארץ במגוון תפקידים, שימשה כיועצת דיגיטל בשלוחה הישראלית של חברת וולט דיסני ולפני כשנתיים הצטרפה למחלקת השיווק במורנינג. קסניה בוגרת תואר ראשון בפרסום ותקשורת שיווקית ותואר MBA עם התמחות באסטרטגיה עסקית ויזמות ממכללת קריית אונו.

ליאור וילצ'ינסקי ורמי גבאי, מייסדי morning מסרו: "קסניה שצמחה בחברה, מביאה איתה ערך מוסף וניסיון מגוון בתחום השיווק וגם בעולמות העצמאות. אין ספק שהתפקיד יציב בפניה אתגרים חדשים ומעניינים, שכולנו חווים בשל צמחית החברה והרחבת השירותים ללקוחותינו, יחד עם הכניסה לעולמות הבנקאות הפתוחה ואזורים נוספים. אנחנו מברכים על התקדמותה בחברה ומאחלים לה הצלחה גדולה בתפקידה החדש".

קסניה מסרה: "זו זכות גדולה להוביל את הפעילות השיווקית של morning - חברה שהוקמה על ידי עצמאים למען עצמאים ושמה לה למטרה לשנות ולהקל על חייהם של העצמאים בישראל, ולא רק. הניסיון שלי כעצמאית לימד אותי עד כמה חשוב ואף קריטי שבעלי עסקים יבינו את הצד הפיננסי של העסק שלהם ולא ימנעו מהעיסוק בו, והפתרונות שאנחנו מביאים ברמה הטכנולוגית ובמעטפת התוכן העשירה עוסקים בדיוק בכך"

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully