וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראה שזוף, ניחוחות של תשוקה ושמלת סאטן בצבע קיווי

6.8.2023 / 7:39

בין המוצרים החדשים שהושקו לאחרונה בעולמות הטיפוח והפנאי מצאנו כאלו שתרצו להכיר: סדרת מוצרים לשיזוף ביתי מקצועי, מייק אפ לכיסוי מלא במראה טבעי, ניחוחות של קיץ מלא תשוקה, אוברול אופנתי לא רק לספורט ושמלות סאטן בצבעים לא שגרתיים

159 שקל מייק אפ revitality. יחצ ג'ייד,
מייק אפ revitality של מותג היופי ג'ייד, המחיר: 159 שקל/יחצ ג'ייד

כיסוי מלא למראה טבעי

מייק אפ הוא מוצר האיפור שמשפיע על המראה הכללי של הפנים ועל איכות העור שלנו יותר מכל מוצר איפור אחר. ככל שתחום האיפור מתפתח ומתקדם, הציפיות מהמייק אפ שלנו גדלות בהתאם, ונדרש ממנו גם לכלול יכולות טיפוח והגנה על העור.

מותג היופי ג'ייד משיק את: REVITALITY HYDRATING RADIANT FOUNDATION SPF 50 - מייק אפ עשיר בלחות למראה זוהר עם תועלות טיפוח לעור הפנים: הוא עשיר בלחות ותורם למראה עור זוהר, בריא ורענן ומגן על העור מפני נזקי השמש והוא מתאים לעור רגיל עד יבש.

הוא מכיל חומצה היאלורונית - שמהווה מרכיב לחות פעיל מיידי וטבעי ובנוסף, מרכיבים פעילים להצערת העור, שיפור האלסטיות והפחת חיים בעור עייף ונטול ברק. מרכיב פעיל טבעי ונוסף, מופק מענבי יין איטלקיים מובחרים, הוא עוזר לסלק רעלים מהתאים ומרווה את העור בלחות ומפחית קמטוטים.

למייק אפ REVITALITY קיימים חמישה גוונים לבחירה וניתן גם לערבב בין הגוונים על מנת להגיע לגוון המדויק ביותר של עורך, הן באזור הפנים והן בגוף. הוא ניתן לשימוש על הפנים והגוף כדי לכסות פגמי עור, צלקות, קעקועים, כתמי שמש ועוד. הוא מאפשר כיסוי בינוני עד מלא ומעניק מראה טבעי.

המייק רפ החדש מגיע בשפופרת עם משאבה לשימוש קל, נוח וסטרילי, תכולה - 30 מ"ל. מחיר מומלץ לצרכן - 159 שקל. ניתן להשיג ברשת סופר פארם ובחנות האונליין של ג'ייד

159 שקל מייק אפ revitality. יחצ ג'ייד,
מייק אפ revitality, המחיר: 159 שקל/יחצ ג'ייד

נפלאות הפודרה

מותג האיפור האמריקאי NARS, משיק פודרה רב-תכליתית SOFT MATTE עם פורמולה חדשה המטשטשת את מראה הנקבוביות, סופגת עודפי שומן, משפרת את מרקם ומראה העור לאורך זמן.

הפודרה מגיעה ב-8 גוונים שונים המתאימים לכל גווני העור, עמידות ממושכת עד 24 שעות של מראה עור מושלם, נטול הברקה ופגמים.

אבקה דחוסה ורב שימושית: ניתן להשתמש בפודרה על עור נקי כדי ליצור גימור איירבראש במראה עור טבעי. ניתן להשתמש בפודרה לקיבוע המייקאפ וליצירת גימור מלוטש ועמידות ל24 שעות.

יתרונות עיקריים: ממזערת את מראה הנקבוביות ומשפרת את מרקם העור לאחר ארבעה שבועות, סופחת עודפי שומן ומונעת הברקה למשך 24 שעות, מטשטשת פגמים בעור למשך 24 שעות, מקבעת את המייקאפ ל-24 שעות של עור בגוון אחיד, גימור מאט שלא מייבש ל-24 שעות

המחיר 170 שקל. ניתן להשיג בחנות המותג NARS בקניון רמת אביב, גרנד קניון חיפה ובאתר האונליין

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
NARS פודרה מט. יח"צ,
NARS פודרה מט רב-תכליתית בפורמולה חדשה, המחיר: 170 שקל/יח"צ

מתכהים ברגע

המודעות לסכנות הכרוכות בשיזוף בשמש הובילו את תחום השיזוף העצמי לפיתוח מוצרים נוחים לשימוש על מנת לאפשר לכל אחד להשיג את גוון העור השזוף, גם בבית. רשת אפריל, רשת הביוטי והקוסמטיקה המובילה בישראל, החלה בשיווק מוצרי השיזוף של המותג האיטלקי הפופולרי That'so.

מוצרי החברה כוללים:

ספריי שיזוף פנים: תרסיס איפור חדשני באפקט ה-Beauty Filter, מכיל תערובת פיגמנטים יחודית במרקם קליל. מטשטש קמטוטים עדינים ופגמים בעור, המחיר: 168 שקל

ספריי שיזוף כהה מקצועי: מספק מראה שחם וזהוב. תוצאות נראות לעין לאחר 3-4 שעות. ריח שקדים עדין. השיזוף מחזיק יומיים ומתבהר בהדרגה. המחיר: 140 שקל

ספריי שיזוף אקסטרא כהה מקצועי: מראה שחום וזהוב. תוצאות נראות לעין במיידי ומגיע לגוון הסופי תוך שעה. ניחוח עדין בריח שקדים. מחזיק כ-5 ימים בהם העור מתבהר בהדרגה. המחיר: 154 שקל

מוס שיזוף כהה מקצועי: מספק מראה שחם וזהוב. תוצאות נראות לעין לאחר 3-4 שעות. ריח שקדים עדין. השיזוף מחזיק יומיים ומתבהר בהדרגה.

מוס שיזוף אקסטרא כהה מקצועי: מראה שחום וזהוב. תוצאות נראות לעין במיידי ומגיע לגוון הסופי תוך שעה. ניחוח עדין בריח שקדים. מחזיק כ-5 ימים בהם העור מתבהר בהדרגה.

את מוצרי השיזוף של That'so ניתן להשיג בבלעדיות ברשת חנויות אפריל ובאתר הסחר.

מוצרי שיזוף ביתיים. יח"צ,
מוצרי השיזוף הביתיים של That'so/יח"צ

השיטה לטיפול באקנה

המרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה מציג 2 תכשירים לטיפול וטיפוח העור עם תוצאות נראות לעין. התכשירים תומכים במגוון הטיפולים באקנה ובפוסט אקנה בשיטה בלעדית מציג 2 תכשירים לטיפול באקנה ושגרת טיפוח נכונה.

HELP ME - ג'ל ייחודי לטיפול נקודתי בפצעונים וקומודונים, מנטרל שומניות, משקם פצעים ומונע פוסט אקנה. מיועד לריפוי מהיר של פצעים שכבר נמצאים בעור ולמניעה של פצעים ופצעונים חדשים. פועל באמצעות שילוב רכיבים עוצמתיים מהטבע, בהם גם: ויטמין E שמגן על העור ואחראי לחידושו, תמצית טבעית המופקת מרוזמרין כמקור טבעי למניעת דלקות, צמצום אדמומיות ונפיחות ותמצית מפרחי הקמומיל, בעלת השפעה מרגיעה, אנטי דלקתית ומחטאת בפני עצמה. המחיר: 260 שקל. כמות: 15 מ''ל

Clarifying Cleanser - סבון פנים אקנה קלריפיינג - ניקוי ללא ייבוש העור - סבון פנים אנטי בקטריאלי לעור בעייתי. הסבון מטהר את העור מבלי לייבש אותו. מכיל שילוב סינרגטי של תמציות בוטניות רבות עוצמה, בין היתר: הממליס, קמומיל, אלנטואין וגם את הרכיב הטבעי דבש שמסייע לשקם את העור האקנתי. לשימוש יום וערב - כמות קטנה (חצי לחיצה), על פנים רטובות לפני התחלת שגרת הטיפוח. לשטוף היטב. המחיר: 180 שקל. כמות: 125 מ"ל

מוצרי רבקה זיידה תומכים במגוון הטיפולים במרכז לטיפול באקנה בשיטת רבקה זיידה, מגדל ב.ס.ר 3 בני ברק. פרטים נוספים באתר

רבקה זיידה, סבון פנים וג'ל לטיפול באקנה. שיר אור,
רבקה זיידה, סבון פנים וג'ל לטיפול באקנה/שיר אור

הבושם שקיבל אור ירוק

MAISON FRANCIS KURKDJIAN PARIS המותג הצרפתי היוקרתי, פרי יצירתו של הבשם הידוע, פרנסיס קורקג'דיאן, ידוע כאחד המותגים הייחודיים והנחשקים ביותר בימינו, הכולל בין היתר את הבושם האייקוני Baccarat Rouge 540.

קולקציית הבשמים של המותג תוכננה על פי מסורת הבשמים הצרפתית של חושניות ועדינות לצד חזון עכשווי של יצירה ואמנות לבישת הבושם. המותג הידוע כמדויק, טהור, מתוחכם ונצחי כולל סדרות בשמים, קרם ושמן גוף, קרם ידיים, ג'ל רחצה, נרות לבית, בקבוקי ריפיל ועוד.

הניחוח החדש Aqua Media Cologne forte הוא יצירה חדשה המגדירה את הקשת בענן עם הילה ירוקה, תופעה קסומה שנולדה בזמן שהמים פוגשים את השמש. הניחוח המצטרף לשלושת הניחוחות בסדרה: קולקציה מלאה בצבעים ורעננות, המעצימה את התחושות המתעוררות בעקבות האור
האור הלבן, האור הכחול, האור הצהוב.

התכולה: 70 מ"ל, או דה פרפיום' הבקבוק: אלגנטי ויוקרתי' מחיר 700 שקל. להשיג בחנויות הבוטיק BEYONDSKIN, באתר ובחנויות נבחרות

aqua media cologne forte mfk edp 70ml 700 שקל, להשיג ברשת ביונד סקין. יח"צ,
MAISON FRANCIS KURKDJIAN PARIS, המחיר: 700 שקל ל-70 מ"ל/יח"צ

איזו שערוריה

קבלו את השערורייה החדשה מבית ז'אן פול גוטייה - SCANDAL Les Parfums! או דה פרפום חדש לגבר ולאישה שמייצגים את המתח המיני העולה בין הזוג הלוהט של סקנדל.

הניחוח האינטנסיבי החדש מבוסס על תווי וניל, מנדרינה ויסמין, טונקה ו....קרמל מלוח.

עיצוב הבקבוקים:

SCANDAL Le Parfum לאישה מוגש בבקבוק אדום וחושני, נועז ומביע תשוקה עם פקק מעוצב כזוג רגליים באוויר, רגליה של דיווה המתהוללות בהתמכרות חושנית.

SCANDAL Pour Homme Le Parfum לגבר מוגש בבקבוק בנוי היטב, רחב וכהה כמו לילה מלא הבטחה. הפקק שלו טוען לניצחון ומעוצב ככתר.

המחיר לצרכן: 440 שקל גבר / אישה. להשיג ברשתות הפארם והשיווק המובילות.

ג'אן פול גוטייה לגבר. יח"צ חו"ל,
הבושם לגבר ז'אן פול גוטייה, SCANDAL Pour Hom me Le Parfum, המחיר: 440 שקל/יח"צ חו"ל
ג'אן פול גוטייה לאישה. יח"צ חו"ל,
הבושם לאישה של ז'אן פול גוטייה SCANDAL Le Parfum, המחיר: 440 שקל/יח"צ חו"ל

האג'נדה: ברור מאליו

'אובייס' הוא מותג בישום צרפתי של דויד פרוסראד - יזם עם תשוקה לעולמות הבישום, שלקח חלק גם ברקיחת בשמי היוקרה: 'ג'ולייט האז א גאן', 'אטלייה קולון', 'בי די קיי', 'ביירדו' עוד.בשנת 2013 הוא הקים בר בישום בצרפת, ובשנת 2020 נולד המותג 'אובייס' בבעלתו.

בקולקציה של 'אובייס', 10 ניחוחות מודרניים ומעודנים, נקיים לגוף ולנשמה, שנרקחו בפורמולה ירוקה, נקייה וידידותית לסביבה, מזכוכיות ממוחזרות ולא נוסו על בעלי חיים.

המותג "אובייס" מייצג פשטות שמזכירה לנו לחזור לצריכה מודעת יותר, מקומית ומנומקת יותר. הוא מביע שאיפה מינימליסטית וחזקה בו זמנית: הבושם לא מציל חיים, אבל הוא יכול להביא לכם הנאה ושלווה כמותג אחראי, אקולוגי, נקי וידידותי לסביבה.

הניחוח של un poivre a pepper מציג רעננות וחוצפה המלווה בהרפתקאות - ניחוח עם אופי. בסיס הניחוח הוא עצי-מתובל והתווים השולטים בו הם: פלפל ורוד, עלי ויולט ווטיבר.

המחיר ל-100 מ''ל: 385 שקל (במקום 485 שקל) ניתן להשיג בבלעדיות ברשת אפריל

un poivre + box 100ml x packshot, אפריל. יח"צ,
un poivre + box 100ml x packshot, אפריל, המחיר ל-100 מ''ל: 385 שקל (במקום 485 שקל)/יח"צ

גרסה מחודשת להחלקה

תגידו נעים מאוד למברשת החדשה של דפני, DAFNI Power - מברשת "דפני" המקורית להחלקת השיער, מוצגת בגרסה חדשה ומבטיחה שליטה ותוצאות מעולות לשיער חלק יותר, מבריק יותר וחיוני כפי שלא היה מעולם.

המטרה של המברשת המחליקה של "דפני" היא להיות הנשק הסודי לכל אישה, כזה שיהפוך את תהליך יישור השיער לקל ומהיר יותר.

הידע של 'דפני' והטכנולוגיה העדכנית הביאו את המברשת החדשה לרמת בטיחות גבוהה יותר: היא מתחממת לטמפרטורה של עד 185c כדי למנוע נזקים לשיער ולקרקפת.

DAFNI Power מאפשרת עיצוב של מספר שכבות שיער במשיכת מברשת אחת - מה שמציע חיסכון בזמן ובנוסף, היא מאפשרת להשיג סגנונות עיצוב שונים ללא מאמץ, ווייבי, ישר, גלי, או מוחלק במראה טבעי .

למברשת החדשה 3 שכבות של זיפים חיצוניים לכיסוי משטח הקרמיקה המחומם כדי להגן מפני כוויות ולספק שימוש קל ובטוח. היא מאובזרת בזיפים אנטי-סטטיים ייחודיים שמסירים קרזול והיא מבטיחה עמידות של העיצוב המושג לאורך זמן.

המחיר: 599 שקל, להשיג באתר חדש של דפני וברשתות נבחרות

dafni power pink lady, המחיר: 599 שקל. יח"צ,
dafni power pink lady, המברשת להחלקת השיער בגרסה מחודשת, המחיר: 599 שקל/יח"צ

תפרים אופנתיים

מותג בגדי הספורט STRONGFUL מרחיב את קולקציית האקטיב Aura ומשיק נבחרת חדשה של אוברולים: 2 דגמים ב-5 צבעים שונים.

המחשבה שעומדת מאחורי הקולקציה ועיצוב הגזרות, היא האפשרות של כל אחת, להתאים לעצמה את הגזרה שהכי מחמיאה לה.

מה שמחבר ומאפיין את כל הדגמים בקולקציה אלו התפרים שיוצרים דוגמא ייחודית על כל פריט והופכים את הקולקציה לאופנתית ולא רק ספורטיבית.

העיצוב האופנתי, בעל כתפייה עם סגירת וו למטרת לבישה קלה ונוחה עם פתח קאט אאוט אופנתי היוצרת דוגמא ייחודית ושונה מאוברולים קלאסיים ובעלת שכבה כפולה בחזה לתמיכה גבוהה באמצעות ריפודיות שניתנות לשליפה.

הדגמים מגיעים בטווח המידות: XXS עד XL, בחמישה צבעים: שחור, מוקה, ירוק זית, ירוק בהיר, אפור והקולקציה כוללת 2 דגמים שונים: אוברול קצר (אורך בייקר) במחיר: 259 שקל ואוברול ארוך במחיר: 259 שקל, ניתן להשיג באתר המותג STRONGFUL ועכשיו ב-20% הנחה (עד 10.8)

strongful אוברול אקטיב ארוך קולקציה aura מחיר 279 שקל. עירד נצר,
strongful אוברול אקטיב ארוך קולקציה aura המחיר: 259 שקל (קצר), 279 שקל (ארוך)/עירד נצר

שובב וחצוף, ילדותי ורומנטי

אחרי שהטריפה את הצופים עם ביקיני בלתי נשכח מבית פרנקי'ס ביקיניז שלבשה בסדרה "אופוריה" - חוברת סידני סוויני אל מותג בגדי הים הנחשק, ומשיקה קולקציית קפסולה מיוחדת - Sydney Sweeney x Frankies Bikinis

את הדגמים עיצבה השחקנית עם פרנצ'סקה איילו, מייסדת המותג ואיט-גירל בפני עצמה. כמתבקש, הלכו השתיים על קו עיצובי שובב וחצוף אך ילדותי ורומנטי, עם הדפסי דובדבנים או פרחים, גווני פסטל רכים וגזרות סקסיות מחמיאות.

את בגדי הים מבית הקולקציה קרוב לוודאי שתראו בקרוב על קנדל ג'נר והיילי ביבר, לקוחות נאמנות של המותג.

טווח מחירים: 490-1190 שקל. הקולקציה נמכרת בלעדית בפקטורי 54 - באתר ובחנות בקניון TLV.

factory54 frankies bikini. יח"צ,
factory54 מציגים את השת"פ הרותח של הקיץ frankies bikini, טווח מחירים: 490-1190 שקל./יח"צ

הצבע הוא שם המשחק

המותג GUESS מציג קולקציית אקססוריז מפתה לקיץ הנוכחי והיא כוללת: תיקים ונעלים בקשת צבעים מעניינת שקיבלה את ההשראה מסגנן ה- Mix & Match. הקולקציה מציגה מגוון רחב של פריטים, החל מסנדל שטוח ועד לנעל עקב, מתיקי גב ועד לתיקים בגרסת "מיני" השובבה, כאשר הצבע הוא שם המשחק: פוקסיה, ירוק, כתום, ורוד, לצד גוונים על זמניים קלאסיים כשחור, לבן וצבע חול משולב בלוגומאניה המוסיפים את הטאץ' הנכון והמתוחכם ל"הקפצת" האאטפיט, בין אם ישולבו עם ג'ינס, שמלת קז'ואל או שמלת ערב מתוחכמת.

הרוח הצבעונית והשובבה של הקולקציה מבעבעת גם בגזרת תיקי היום והערב, עם תיק נוודים (הובו) אייקוני בגרסה עכשווית לצד תיקי מיני המשלבים ידית מעודנת ורצועת כתף נשלפת בגימורי סאטן.

ה"היי לייט" של הקולקציה הוא תיק המיני הובו, המשלב בין תיק הנווד הקלאסי לתיקי המיני בסאטן, מאובזר ברצועת שרשרת זהב ומגיע במנעד עשיר של צבעים הכוללת גווני קורל, טורקיז וירוק קיווי.

מחירים: נעליים 200-550 שקל, תיקים: 300-650 שקל. להשיג בחנויות המותג ברחבי הארץ ובאתר

guess קולקציית אקססוריז סאטן. יח"צ חו"ל,
guess קולקציית אקססוריז סאטן, מחירים לנעליים 200-550 שקל, לתיקים: 300-650 שקל/יח"צ חו"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully