וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו בוקשפן ימונה למנכ"ל Pliops

26.6.2023 / 10:58

בוקשפן כיהן כסגן-נשיא בכיר בחברת אנבידיה. אורי בייטלר, מיזמי החברה ומנכ"לה, ישמש כ - Chief Strategy & Business Development

עידו בוקשפן. נתנאל טוביאס,
עידו בוקשפן/נתנאל טוביאס

חברת Pliops שמפתחת מעבדי אחסון עבור מרכזי נתונים מבוססי ענן, מודיעה כי אורי בייטלר מיזמי החברה ומנכ"ל החברה מיום היווסדה, ישמש כ - Chief Strategy & Business Development וכחבר בדירקטוריון החברה. עידו בוקשפן, אשר בתפקידו האחרון כיהן כסגן-נשיא בכיר לפיתוח שבבים באנבידיה, יצטרף להנהלת החברה ויכהן כמנכ"ל וכחבר דירקטוריון. במסגרת תפקידיו באנבידיה, בוקשפן הוביל את ארגון ה-Chip Design לתחום התקשורת (Networking) המונה מאות עובדים בארץ ובעולם להישגים מרשימים. בוקשפן היה ממובילי חברת מלאנוקס שנמכרה לאנבידיה בכ-7 מיליארד דולר, ומוצריה, שנמכרו במיליארדי דולרים, היו פורצי דרך במיוחד בתחום הAI ,Data Centers ו HPC's (מחשבי על).

לבוקשפן ניסיון הובלה עשיר ומגוון בתעשיית פיתוח השבבים והמאיצים. לאורך הקריירה העשירה שלו בחברה, הוא ביצע מגוון רחב של תפקידים עד אשר מונה לסגן-נשיא קבוצת ה - Chip Design לכל שבבי מלאנוקס אשר לימים הפכו למוצרי ה - Networking של אנבידיה.

כ- Chief Strategy & Business Developmentאורי בייטלר יתמקד בפיתוח השותפויות האסטרטגיות של החברה ויצירת הזדמנויות עסקיות חדשות לעידוד צמיחתה כחלק מהתפתחותה והתרחבותה הצפויה. בייטלר ציין כי הוא גאה מאוד בהישגים אליהם הגיעה החברה וכי הוא נרגש לעבוד בצמוד למנכ"ל עם רקורד מרשים כמו של עידו ומשוכנע שהוא יוביל בהצלחה את קפיצתה הבאה של החברה להצלחה עסקית ויביא יכולות יוצאות דופן שיסייעו ביישום מפת הדרכים של החברה והטמעת מוצריה בקרב לקוחותיה.

סבב המינויים יכנס לתוקפו ב-2 ביולי.

"הזמן הנכון לצמוח ולהתרחב"

Pliops שהוקמה בשנת 2017, פיתחה פתרון טכנולוגי מוגן בפטנט, שנותן מענה לנפחי הנתונים הגדלים במהירות ופותר את בעיית האטת הביצועים החישוביים. מעבד הנתונים של החברה מפשט דרמטית את אופן עיבוד הנתונים וניהול האחסון במרכזי נתונים, ועל ידי כך מאיץ את הביצועים ומפחית את עלויות התשתית עבור פתרונות אחסון ומידע. בשנים האחרונות הצליחה החברה להביא לפתרונות טכנולוגיים ייחודיים ופורצי דרך המאיצים את כל פונקציות האחסון. הפתרון אותו מציעה Pliops מהווה מענה מכריע במהפיכת ה AI.
Pliops נוסדה על ידי אורי בייטלר, משה תואיתו המשמש כ־CTO ואריה מרגי המשמש כיו"ר.

החברה, שמעסיקה כ - 110 עובדים בישראל, ארה"ב וסין, גייסה עד כה כ - 215 מיליון דולר ממשקיעים בולטים ובהםKoch Disruptive Technologies, State of Mind Ventures Momentum, Intel Capital, Viola Ventures, SoftBank, NVIDIA, AMD, WD, SK Hynix.

אריה מרגי, יו"ר Pliops: "בתפקידו כמנכ"ל אורי בנה והוביל את החברה מיום היווסדה להישגים רבים ויוצאי דופן אשר הביאו את החברה למקום המשמעותי בו היא נמצאת היום. ההצטרפות של עידו כמנכ"ל מוסיפה נסיון עמוק בשווקי החברה ואין לי ספק שהקריירה המרשימה שעידו בנה באנבידיה ויכולות ההובלה שלו יסייעו לחברה בהאצת המומנטום החיובי בו היא נמצאת, הגדלת הצמיחה והתרחבותה לשווקים נוספים".

עידו בוקשפן: "לאחר 23 שנות קריירה מלאות באתגרים, הצלחות וסיפוק רב במלאנוקס ו-NVIDIA, אני נרגש לעשות את הצעד הבא ולהצטרף לצוות המוכשר של Pliops. יחד עם צוות המייסדים - אורי, משה ואריה, וכמובן צוות העובדים והמנהלים בחברה, אני מצפה להמשיך במאמצי ההטמעה של הטכנולוגיות שפותחו בחברה. Pliops נמצאת במקום הנכון ובזמן הנכון להמשיך לצמוח ולהתרחב, ואני שמח על ההזדמנות להצטרף לחברה ולהוביל אותה לפסגות חדשות".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully