וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר עזרזר מונה לסמנכ"ל פיתוח השבבים של אנבידיה ישראל

26.6.2023 / 11:51

תמיר עזרזר, שהחל את דרכו המקצועית כסטודנט לפיתוח שבבים במלאנוקס, ישמש מעתה כסמנכ"ל פיתוח השבבים באנבידיה ישראל, ויוביל את הקבוצה האחראית על סדרת שבבי NVIDIA BlueField, Connect-X, Spectrum ועוד. לצידו, עלי איוב ואולגה שרן, יעברו לתפקידים חדשים כדירקטורים

תמיר עזרזר. אנבידיה,
תמיר עזרזר/אנבידיה

אנבידיה הודיעה היום על שורה של מינויים חדשים במרכז המחקר והפיתוח של החברה בישראל.

תמיר עזרזר, ששימש עד עתה בתפקיד סמנכ"ל הנדסת תוכנה בחברה, יעבור לתפקיד של סמנכ"ל פיתוח שבבים באנבידיה ישראל, ויוביל את קבוצת המהנדסים והמהנדסות שאחראית על פיתוח סדרת שבבי ה-BlueField Spectrum, Quantum, Connect-X ועוד.

תמיר החל את דרכו בחברת מלאנוקס ב-2001 כסטודנט להנדסת מחשבים בקבוצת פיתוח השבבים. מאז, ביצע מגוון רחב של תפקידי הנדסה ופיתוח, והצטרף לאנבידיה בתפקיד סמנכ"ל הנדסת תוכנה עם השלמת רכישת מלאנוקס ב-2020. לתמיר תואר ראשון בהנדסת מחשבים מהטכניון.

עמית קריג, סגן-נשיא בכיר באנבידיה ומנהל מרכז הפיתוח של אנבידיה ישראל, אמר: "תמיר הוא מהנדס ומנהל מבריק, שהצטרף אלינו כסטודנט צעיר לפיתוח שבבים לפני למעלה משני עשורים, וכעת עובר להוביל את אותה הקבוצה, המונה מאות מהנדסות ומהנדסים מוכשרים. אנחנו בטוחים שתמיר יוביל את הקבוצה להצלחות והישגים רבים שיציבו את אנבידיה ואת ישראל בחזית מהפכת הבינה המלאכותית".

עמית קריג. אנבידיה,
עמית קריג/אנבידיה

בנוסף, אנבידיה הודיעה על מינויה של אולגה שרן, דירקטורית בכירה באנבידיה ישראל, כמנהלת קבוצת הענן בחטיבת התוכנה. אולגה, בעלת תואר ראשון במתמטיקה ומדעי המחשב, תקים ותנהל את הקבוצה החדשה במרכז הפיתוח של אנבידיה ישראל, שתהיה אחראית על פיתוח תוכנה לפתרונות הענן של החברה.

כמו כן, אנבידיה הודיעה על מינויו של עלי איוב, דירקטור בכיר באנבידיה ישראל, למנהל קבוצת ה-DOCA, האחראית על פיתוח התוכנה לשבבי BlueField DPU ו-ConnectX. עלי, בעל תואר ראשון במדעי המחשב מהטכניון, יאגד תחתיו מאות מהנדסות ומהנדסי תוכנה בתפקידים שונים.

בתפקידם החדש, ידווחו השניים ישירות לעמית קריג. "כמנהלי קבוצות הענן וה-DOCA בחטיבת התוכנה של אנבידיה ישראל, אולגה ועלי יובילו מאות רבות של צוותי הנדסה מוכשרים. אנחנו מאחלים לשניהם הצלחה רבה בהקמת קבוצות הפיתוח החדשות, ובטוחים כי פעילותם תוביל את אנבידיה להישגים טכנולוגיים פורצי דרך", אמר קריג.

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully