וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר מכלוף מונה למנכ"ל עמותת אפי אספרגר

26.6.2023 / 11:58

מכלוף כיהן במשך 22 שנה כמנהל מחלקת הכספים של קבוצת עוגן

ניר מכלוף. יחצ,
ניר מכלוף/יחצ

ניר מכלוף (50), מונה לתפקיד מנכ"ל עמותת אפי אספרגר ישראל, אשר הוקמה בשנת 2001 למען רווחתם וקידום ענייניהם של ילדים ומבוגרים עם אספרגר, אוטיזם בתפקוד גבוה ומשפחותיהם.
בתפקידו החדש, יהיה אחראי מכלוף על ניהול מערך העמותה, ניהול התוכניות השונות שמפעילה העמותה והרחבת הקיימות, יצירת שיתופי פעולה חדשים, גיוס משאבים ועוד.

לפני המינוי, כיהן מכלוף במשך 22 שנה כמנהל מחלקת הכספים של קבוצת עוגן (אחת מקבוצות הפיננסים החברתיות הגדולות בישראל). בנוסף שימש מכלוף במשך 14 שנים כחבר בועד המנהל (בהתנדבות) של עמותת רעות המסייעת לשיקום בעלי מוגבולויות בקהילה.

מכלוף הגיע לעולמות החברתיים והסיוע לבעלי מוגבלויות, כבן להורים ליקויי ראייה, ולאב עובד סוציאלי שעסק בפעילות חברתית ואשר שימש כיו"ר אגודת העיוורים בישראל.

שמואלה וידברג ודורון הלפרן, יו"ר עמותת אפי אספרגר: "זכינו שאדם כמו ניר מכלוף, בעל ניסיון עשיר ויכולות ניהוליות ברמה הגבוהה ביותר ינהל את עמותת אפי אספרגר. עמותת אפי מסייעת לילדין ולמבוגרים על הרצף בתפקוד גבוה ולבעלי תסמונת אספרגר באתגריי היום יום, באמצעות הפעלת תכניות להכוונה וליווי לתעסוקה בשוק החופשי, הפעלת מועדונים חברתיים לפיתוח יכולות התקשורת, במכינות לגיוס בהתנדבות לשרות בצה"ל ובהכנה וליווי לקשר זוגי.

אנו סמוכים ובטוחים, כי יכולותיו של מכלוף והדחף הגדול שיש בו לנושא, יובילו את העמותה להרחיב את המענה לאנשים נוספים הזקוקים לכך ולפתיחת פרויקטים חשובים נוספים".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully