וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על זמנית: אירינה שייק מציגה קולקציה חדשה של תיקים למותג פורלה

26.6.2023 / 12:23

הדוגמנית הבינלאומית, אירינה שייק, נבחרה להוביל את קולקציית פרה סתיו-חורף של מותג התיקים 'פורלה' המציגה תיקים בסגנון על זמני, שילוב של קלאסיקה וחדשנות, תחכום ופונקציונליות לצד צבעוניות

furla מיני יוניקה מחיר 1300 שקל. יח"צ,
furla מיני יוניקה מחיר 1300 שקל/יח"צ

הטופ מודל אירינה שייק, נבחרה להוביל את הקמפיין וכן שמש השראה לתיקים בקולקציה החדשה והמקדימה של פורלה לעונת סתיו-חורף.

בעיצומו של קמפיין לעונה הנוכחית "הצבעים של פורלה", מציג המותג את קולקציית פרה-סתיו כמתוחכמת, צבעונית ודינמית באמצעות תמונות מוקפדות ומרשימות בהן מככבת שייק ושצולמו על ידי קוטו בולפו ופאולו זמבאלדי (Koto Bolofo and Paolo Zambaldi).

הניגוד המוחלט בין צבעי הקולקציה לבין הפשטות של הקמפיין בא לידי ביטוי ברהיטים הלבנים והסביבה הנקייה בה מצטלם הקמפיין. התוצאה היא סביבה שמרגישה כמעט סוריאליסטית בהתייחס לתשוקה הנצחית של פורלה לעיצוב ולאדריכלות.

צורות חדשות, צבעים וחומרים חדשים בכלל תיקי המותג, מעוצבים באופן שיתאים ללוות נשים לאורך כל שעות היום. ניתן לראות סגנונות בעלי קצוות מרובעים או מעוגלים, שימוש בבדים ייחודיים, הדפסים ועורות יוקרתיים.

furla פורלה יוניקה גדול מחיר 1690 שקל. יח"צ,
furla פורלה יוניקה גדול מחיר 1690 שקל/יח"צ

דגם הUnica - הדגם המוביל בקולקציה החדשה של פורלה חוגג אלגנטיות על זמנית המשלבת בין קלאסיקה וחדשנות תוך שמירה על ה-DNA העיצובי של המותג עם דגמי קרוסבודי בגודל מקסי או מדיום.

Unica בעל צורה פיסולית המרוככת על ידי קימורים רכים עם גימורים איכותיים כמו סגירת סיבוב מתכתי עם לוגו המותג המסוגנן, וכיתוב פורלה גדול במיוחד (מאקרו) המוטבע על החלק החיצוני. גם מבחר הצבעים רחב (סגול, ורוד, תכלת, ירוק) בנוסף לצבעים הקלאסיים.

התיק מוצא השראה דרך נשים מובילות בהיסטוריה הקולנועית, בסרטי קאלט ובסדרות טלוויזיה מסוף המילניום. לדגם ה Unica-החדש קיימת גם מהדורה מוגבלת מעור מתכלה, Unica Furla Earth העושה שימוש בתהליכי ייצור בר קיימא ויישום טכניקות ייצור עור חדשות. את הגרסה המתכלה של התיק ייצרו יחד עם חברת CYCLICA הבינלאומית, המתמחה בתהליכים מסוג זה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
פורלה frla מחיר 1920 שקל. יח"צ,
תיק פורלה בצבעים על זמניים, המחיר: 1,920 שקל/יח"צ

FURLA נוסדה בשנת 1927, על ידי אלדו פורלנטו (Aldo Furlanetto) בבולניה איטליה. המותג בעל DNA איטלקי ומורשת של מעל 90 שנים בייצור תיקים, ארנקים, נעליים ואקססוריז מעור איכותי, פורלה מתמחה באיכות מוקפדת, מלאכת יד ארטיזנלית, חדשנות עיצובית ואיכות בלתי מתפשרת.

CYCLICA נוסדה מתוך כוונה להציע חומרים ידידותיים לסביבה, שמשלבים גם איכות ויופי בתעשיית היוקרה. הרעיון הוא לפתח ולייצר חומרים חדשניים שתהליך התכלותם יהיה ידידותי לסביבה, כבר משלב ייצור המוצר והפסולת שתיווצר ממנו.

על מנת לממש את החזון משתמשים בחברת CYCLICA בחומרי גלם וברכיבים ירוקים. CYCLICA גאה להציג את המותג שלה Oleum®, המציע עורות מתכלים ולא רעילים המיוצרים בתהליך שהוכרז כפטנט שמור לחברה.

פורלה furla מחיר 1730 שקל. יח"צ,
תיק של פורלה ילווה את הנשים במהלך היום כולו, המחיר 1,730 שקל/יח"צ

טווח מחירים לתיקים בקולקציה:
תיקים: 770-1780 שקל
ארנקים: 440-900 שקל
אקססוריז: 290-550 שקל

ניתן להשיג בחנויות FURLA בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה, ומעתה גם בטרמינל X פרימיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully