וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

JWPR של יוני וולף ואור ניר זכה במכרז יחסי הציבור של מוזיאון הטבע בתל-אביב

26.6.2023 / 13:06

משרד יחסי הציבור בבעלות יוני וולף ואור ניר יוביל את האסטרטגיה התקשורתית של מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל-אביב, המציג לקהל הרחב את אוצרות הטבע הלאומיים של ישראל

מוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט. שי בן אפרים,
מוזיאון הטבע על שם שטיינהרדט/שי בן אפרים

משרד יחסי הציבור JWPR בניהולו של יוני וולף, ושותפו למשרד, המשנה למנכ"ל - אור ניר זכה במכרז יחסי הציבור של מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל-אביב ונבחר להוביל את האסטרטגיה התקשורתית של המוזיאון. במסגרת ההתקשרות, יוביל צוות JWPR את האסטרטגיה התקשורתית לקידום פעילות המוזיאון השוטפת, התערוכות הקבועות והמתחלפות המוצגות במוזיאון, המחקרים ומגוון הפעילויות המתרחשות בין כתליו.

המוזיאון מציג לקהל הרחב את אוצרות הטבע הלאומיים של ישראל שנבחרו מאוסף מדעי בן חמישה מיליון וחצי פריטים. בתערוכות המוזיאון ניתן לראות אלפי פריטים שנאספו לאורך השנים בתצוגות ובמיצגים נדירים, המספרים את סיפורו של עולם הטבע. שליחותו של מוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת תל-אביב היא לעורר השראה לרכישת ידע, להבנה ולחיזוק החיבור של בני האדם לטבע ולמקומם בתוכו - למען הדורות הבאים. המוזיאון חושף ידע מדעי וידע מחקרי המתקיימים בו, לצד נקודות מבט ייחודיות באופן חווייתי, רב-חושי ומהנה, דרך יצירת קִרבה ייחודית ואינטראקציה עם הטבע כפי שלא ניתן לחוות במקום אחר.

בניין מוזיאון הטבע ממוקם בצמוד לקמפוס אוניברסיטת תל-אביב בבניין בן 10,000 מ"ר שעיצובו הייחודי מזכיר תיבת אוצרות, עקב היותו משכן לאוצרות הטבע הלאומיים. המבנה כולל חללי תצוגה מרשימים, מעבדות מחקר לשימוש מדעני המוזיאון ומשרדים. המבנה, שתוכנן על ידי משרד האדריכלים "קימל אשכולות", עונה על דרישות לתנאי אקלים מבוקרים ללא חלונות ומיזוג קבוע 24 שעות ביממה על מנת לשמר את המיצגים בו בצורה המיטבית.

יוני וולף, אור ניר. רן בירן,
יוני וולף, אור ניר/רן בירן

משרד JWPR יוני וולף ואור ניר מתמחה ביחסי ציבור בתחומי הטכנולוגיה, התרבות, הצרכנות והתיירות. צוות המשרד מטפל בחברות הטכנולוגיה המובילות בישראל ובהן Wix, Fiverr, GoTo Global, יוטפו, קרן חברות הצמיחה IGP ועוד. בין תקציבי התיירות הבולטים המטופלים במשרד - מגדל דוד - מוזיאון ירושלים החדש, הערבה הדרומית - תקציב הכולל את ענפי התיירות של הקיבוצים באזור ובפארק תמנע, פארק המצפה התת ימי באילת, אלמא - מלון ומרכז אמנויות בזיכרון יעקב, מלון הסוויטות גורדוניה, ועוד רבים.

בין התקציבים בתחום התרבות והמדיה בהם מטפל המשרד נמצאים סטודיו ענני מבית פרמאונט, תיאטרון גשר, היכל התרבות תל-אביב, פרויקט הדיגיטציה של סינמטק ירושלים - ארכיון ישראלי לסרטים ועוד. בנוסף מטפל צוות המשרד בארגוני סיוע ועמותות ובהם הקרן לידידות, אותי - עמותה ישראלית לאוטיזם, מל"י, למענם - רופאות ורופאים למען שורדי שואה ועוד. בתחום הצרכנות והלייפסטייל מטפל המשרד באופטיקנה, דקטלון, חברת הכרם, מצות אביב, קיטו שף ועוד.

בין הפרויקטים בטיפול המשרד, מגוון אירועי ענק ובהם אירועי הגאווה של עיריית תל אביב-יפו, מרתון פלייטיקה תל-אביב, מרוץ הלילה נביעות תל-אביב, סובב נביעות ירושלים, מצעד הגאווה של עיריית תל אביב-יפו ורבים אחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully