וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קונים לילד תיק חדש לבית הספר? אל תזרקו את הישן

26.6.2023 / 13:10

הפרויקט החברתי 'תיק טוב' למען ילדים ממשפחות מעוטות יכולת, יפעל ב-17 קניוני עופר ברחבי הארץ במסגרתו יוצבו עמדות למסירת תיקי בית ספר במצב שמיש. לשם הצלחת הפרויקט, וכדי לעודד ילדים למסור תיקים ישנים, יעלה קמפיין חברתי תחת השם: TIK_TOV בעלות של כ-400 אלף שקל

קניוני עופר ילדות תורמות. ניר דדון,
תיק טוב: פרויקט חברתי TIK_TOV# למען משפחות מעוטות יכולת/ניר דדון

עם סיום שנת הלימודים הנוכחית, יוותרו במשפחות רבות, תיקי בית ספר במצב טוב שלא יעשה בהם שימוש יותר.

בעיתוי מדויק, רגע לפני שנפטרים מהתיק הישן, כדאי שתכירו את הפרויקט החברתי שעושה טוב לקהילה ויסייע לתלמידים ממשפחות מעוטות יכולות, לבחור תיק וליהנות ממנו במהלך שנת הלימודים הבאה.

למען מטרה זו, נרתמה רשת קניוני עופר לפעילות חברתית לקראת החזרה לבית הספר: "תיק טוב", במסגרתה יוצבו ב- 17 קניונים הנמנים על קניוני הרשת ברחבי הארץ עמדות מסירה מעוצבות של ילקוטים ותיקים, אשר ימסרו כתרומה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת.

העמדות יוצבו למשך 10 ימים החל מה-2 ליולי עד ה-11 ליולי וניתן יהיה לתרום כל תיק בית ספר במצב שמיש וטוב בעמדת המסירה.

הפעילות תיערך בשיתוף עמותת "תיק לכל תלמיד" ועמותת דרימרס אשר יאספו, ימיינו ויחלקו את אלפי הילקוטים בכל רחבי הארץ לילדים מכל הגילאים.

לרגל המהלך וכדי לתרום להצלחתו ולהגברת המודעות, תערוך רשת קניוני עופר קמפיין חברתי רחב, בתקציב הנאמד בכ-400 אלף שקל, במטרה לגייס את ילדי ישראל ומשפחותיהם לתרום תיקים לילדים שידם אינה משגת.

לאון שניידרובסקי ובנות תורמות. ניר דדון,
לאון שניידרובסקי ובנות תורמות בעמדת מסירת התיקים של הפרויקט 'תיק טוב'/ניר דדון

אתגר ה-#TIK_TOV יעלה בטיק טוק

הקמפיין יעלה תחת הסיססמא: TIK_TOV #, בכיכובה של השחקנית עדי אשכנזי, והוא יכלול בין היתר: תוכניות טלוויזיה, פרסום ברדיו, פרסום בנכסים הדיגיטליים של קניוני עופר, ברשתות החברתיות, באפליקציה, פרסומות בקולנוע, פרסום על גבי מסכים בקניוניום ופעילות טיקטוקרים שיעלו את המהלך כאתגר. במסגרת זו הם בוחרים תיק גב שלהם שלא בשימוש ומתעדים את דרכם עם התיק לעמדות המסירה.

הטיקטוקרים יתקשרו את המהלך בעמודיהם הפרטיים תחת ההאשטאג TIK_TOV # ומובילים מביניהם גם יגיעו לקניונים ויצטלמו עם הילדים המוסרים תיקים בעמדות המסירה בקניונים.

בנוסף, וכדי לעודד עוד ועוד ילדים להשתתף בפרויקט, תיערך פעילות בקניונים עצמם: הילד/ה שתורם תיק יצלם את תהליך המסירה בשילוב סאונד מקורי של קמפיין ה TIK_TOV וכך ישתלבו באתגר ה-#TIK_TOV בטיק טוק.

לדברי טלי בראל, מנהל השיווק של קניוני עופר: "פרויקט TIK_TOV שמקודם זו השנה השנייה בקניוני עופר, הוא הזדמנות נהדרת להביא לידי ביטוי את הערכים שלנו כארגון בפעילות למען הסביבה והחברה. אנו שמחים וגאים לקדם ולתמוך בפרויקט כזה המאפשר להורים ולילדים בציבור הרחב לקחת חלק במעגל התרומה לקהילה".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
את הקמפיין תוביל הפרזנטורית של קבוצת קניוני עופר, עדי אשכנזי. שי פרנקו,
את הקמפיין תוביל הפרזנטורית של קבוצת קניוני עופר, עדי אשכנזי/שי פרנקו

"יוקר המחיה משפיע מתמיד"

לדברי שי קליין מנכ"ל עמותת תיק לכל תלמיד: "כילד גיליתי על בשרי שילקוט חדש, כלי כתיבה וציוד חזרה לבית הספר, הם לא נחלת הכלל. היום, כמנכ"ל עמותת "תיק לכל ילד" אני זוכה לקחת חלק בפעילות משמעותית שיודעת לחלק עשרות אלפי תיקים וציוד חזרה לבית הספר, במיוחד לילדים שידם אינם משגת.

השנה יותר מתמיד שאנו עדים לכך שיוקר המחייה משפיע על משפחות רבות בישראל, יש לנו את היכולת לשנות את מצבם של עשרות אלפי ילדים, את עתידם ואת המצב החברתי והאישי שלהם".

הקניונים המשתתפים בפעילות: קניון עופר נהריה, עופר סנטר - נוף גליל, עופר הקריון - קריות, עופר גרנד קניון - חיפה, חוצות המפרץ, עופר לב חדרה, עופר השרון - נתניה, עופר מרום - רמת גן, עופר הגבעה - גבעת שמואל, עופר הקניון הגדול - פתח תקווה, עופר סירקין פ"ת, עופר קניותר - נס ציונה, עופר בילו סנטר, עופר קניון רחובות, עופר אדומים במעלה אדומים, קניון הראל, עופר גרנד קניון - באר שבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully