וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקלה אחר כך: Wolt במחווה לבעלי עסקים בתוואי עבודות הרכבת הקלה

27.6.2023 / 9:25

עם התעצמות עבודות הבנייה של הרכבת הקלה, התנועה הרגלית ברחובות הרועשים נעשית דלילה והעסקים הקטנים הפועלים בהם חווים אתגר הישרדותי. כדי לסייע להם, יוצאת אפליקציית Wolt בקמפיין מחווה לבעלי העסקים, שמצידם אומרים: "שרדנו את הקורונה, גם לתקופה הזו נמצא פתרונות"

קמפיין הרכבת הקלה, wolt. יחצ wolt ישראל,
קמפיין הרכבת הקלה, wolt/יחצ wolt ישראל

העסקים הקטנים שנמצאים בתוואי עבודות הבניה של הרכבת הקלה, חווים אתגר משמעותי בשנים האחרונות. הרחובות נחסמים, התנועה מוסתת, אתרי העבודה מלאים ברעש ובאבק, אנשים נמנעים מללכת ברחובות, התנועה דלילה ופחות אנשים ונכנסים לחנויות ולמסעדות.

אותם בעלי עסקים בתוואי העבודות עומדים כעת מול אתגר לא פשוט ומול ההשלכות הכלכליות שנוצרו עקב עבודות הרכבת.

"אנחנו רואים שהעבודות משפיעות על כמות הלקוחות במסעדה", מספר חגי שולץ, מנהל ושותף Da Pizza. "וגם אלה שכן מגיעים לפעמים הולכים כשמתחיל הרעש. אנחנו מנסים להתאים את העסק שלנו למציאות כל הזמן, עובדים יותר במשלוחים ומעודדים לקוחות להגיע בשעות שאין עבודות. שקלנו לסגור כמה פעמים אבל אחרי ששרדנו את הקורונה, גם לתקופה הזו אנחנו נמצא פתרונות".

עומרי player 1. יח"צ,
עומרי, הבעלים של חנות משחקי המחשב Player1: "מוצאים פתרונות כמו אונליין ומשלוחים"/יח"צ

"שניצל עכשיו, הקלה אחר כך"

גם עמרי, הבעלים של חנות משחקי המחשב Player1 מספר על הקושי: "פתחתי את העסק במהלך הסגר השני ב-2020. הפתיחה הייתה מאתגרת, זה בייחוד בגלל שלא היו אנשים ברחוב ואנחנו היינו עסק חדש ולא מוכר. בשנה האחרונה היו עבודות באזור שלנו ולאחרונה הם עברו לעבוד ממש על העסק. מצאנו פתרונות כמו אונליין ומשלוחים - שגדלים הרבה יותר בהשוואה לקנייה פיזית בחנות".

כדי לסייע לעשרות העסקים שנמצאים בתוואי העבודות, יוצאת אפליקציית Wolt בקמפיין מחווה ששם את בעלי החנויות והמסעדות במרכז, ומציג אותם כפנים של העסק, עם כותרות כמו "בורקס עכשיו, הקלה אחר כך", "שניצל עכשיו, הקלה אחר כך", וכו'.

המסר הייחודי קורא ללקוחות להגיע פיזית ולרכוש בעשרות העסקים הללו - דווקא עכשיו. הקמפיין כולל שילוט חוצות בעשרות מיקומים שונים בתל אביב, בייחוד באזורי עבודות הרכבת הקלה, וכן מתחם ייחודי באפליקציית Wolt בו יופיעו כל העסקים הנמצאים בתוואי העבודות, מהם ניתן גם להזמין.

בין 60 המסעדות והחנויות שמשתתפות בקמפיין נמצאים העסקים: בורקס עמיקם, סמאשבורגר, ערוסה ישראלית, פיצה פנמה, אלגריה, מג'יק בורגר, גוגה, פלייר 1, דגי זיינב ועוד עשרות עסקים קטנים ובינוניים ברחבי תל אביב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
בורקס עמיקם, wolt במחווה לבעלי העסקים בתוואי העבודות של הרכבת הקלה. wolt ישראל,
בורקס עמיקם, wolt במחווה לבעלי העסקים בתוואי העבודות של הרכבת הקלה/wolt ישראל

מושיטים יד בעלי העסקים שנפגעו

ליאור אשכול, מנכ"לית Wolt ישראל: "מאז 2018, אנחנו עובדים יד ביד עם אלפי עסקים ישראלים בזמנים טובים ובזמנים מאתגרים. החל ממצבים ביטחוניים, וכלה בסגירות וחסימות אם בגלל עבודות תשתית ואם בגלל מצעדים, הפגנות ואירועים ציבוריים.

אנחנו משתדלים תמיד להיות שם עבור בעלי העסקים, כדי שהעסק יוכל להמשיך לעבוד ולהגיע ללקוחות. והפעם אנחנו רוצים לשים דגש מיוחד על החשיבות להגיע פיזית לבתי העסק, ולעודד את הישראלים לבקר במקומות, לתמוך ולפרגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully