וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבקסטייג' עם Polo & Pan

מיכל גלנטי

26.6.2023 / 12:11

מרינה קבישר ועופר אמיר. שוקה כהן,
מרינה קבישר ועופר אמיר/שוקה כהן

בחמישי האחרון, קיים מותג משקאות האנרגיה XL זו הפעם השנייה, את פסטיבל המוזיקה האלקטרונית XL ELEMENTS בהפקת חברת G group.

במרכז האירוע הופעה של צמד הדיג'ייז הצרפתי שכבש את העולם - Polo & Pan; והופעות של זוכה הגראמי, הדיג'יי והמפיק - Purple Disco Machine, והישראלים המצליחים Red Axes, Mita Gami ו-NOYA.

אחרי שנהנתה מאוד בבכורה של הפסטיבל בשנה שעברה, הגיעה לישראל גם השנה, היישר מפולין, קטרזינה מוז'ינסקה - מנהלת השיווק הבינלאומי של XL, כדי לחגוג עם המוני הצעירים שגדשו את הפסטיבל.

היא פגשה במקום את מנכ"ל חברת "טמפו" המשווקת את XL בישראל - דניאל בר, ואת המשנה למנכ"ל יואש בן-אליעזר, ויחד עשו השלושה סיור ברחבה שבה בילו כ-7,000 חובבי מוסיקה אלקטרונית, ובמתחם הבקסטייג'.

מלבדם נכחו גם נטע טובים - מנהלת שיווק אנרגיה בטמפו; סתיו אנגלרד-ליפקין וגילי שושני, מנהלות המותג, ואור לובושיץ מנכ"ל G group שעמל על הפקת האירוע משך חודשים רבים.

הפסטיבל משך גם לא מעט סלבס שהגיעו לפזז ברחבת הריקודים האקסקלוסיבית שהוצבה על במה מאחורי עמדת הדיג'ייז, וביניהם שי-לי שינדלר, פיטר פלצ'יק, עופר אמיר ומרינה קבישר, אבי ביטון, שרי גבעתי, ירדן ג'רבי, ועוד רבים.

נטע טובים, דניאל בר קטרזינה מוז'ינסקה. שוקה כהן,
נטע טובים, דניאל בר קטרזינה מוז'ינסקה/שוקה כהן
שרי גבעתי ואור לובושיץ. שוקה כהן,
שרי גבעתי ואור לובושיץ/שוקה כהן
יואש בן אליעזר. שוקה כהן,
יואש בן אליעזר/שוקה כהן
Polo & Pan. שוקה כהן,
Polo & Pan/שוקה כהן

סאן דיי בלולי

מותג המשקפיים Ray-Ban וסוכנות רוברטו, ציינו בשבוע שעבר את ה Sun-Day. מדובר בתאריך ה-21 ביוני הנחשב ליום הראשון של הקיץ, והיום הכי ארוך בשנה. האירוע נערך בביץ'-בר לולי, שבתל-אביב וכלל מסיבה שיקית, שנערכה במקביל לשורת מסיבות דומות בערים כמו לונדון, פריז וניו-יורק.

על העמדה בישראל: דיג'יי איתי גאלו. אירחה את האיוונט: אלינור בור-בן צבי סמנכ"לית לוקסאוטיקה ישראל, החברה שמשווקת את רייבאן.

הגיעו להנות מקרני השמש: מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל - שרון אלון ויערה אלון, צחי קומה, השף שאול בן אדרת ואשתו אורית, ריף נאמן, מושיק גלאמין, מיכל הניג, ציפי רפאלי, דורון מדלי, נועם בוהדנה ועוד.

שרון אלון ואלינור בור בן-צבי. אור גפן,
שרון אלון ואלינור בור בן-צבי/אור גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully