וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראש טוב: הקסדה שתתקשר לדווח במקרה של פגיעה

29.6.2023 / 11:17

שילוב של טכנולוגיה ובטיחות - הקסדות החכמות של LIVALL מגדירות מחדש את הבטיחות ברכיבה על כלים דו גלגליים, כולל זיהוי של נפילות, לחצן מצוקה ועוד חידושים שעשויים הלציל חיים בעת צרה

livall evo21 מחיר 699 שקל. יחצ דוגית,
בראש טוב: הקסדות החכמות של LIVALL משלבות בטיחות עם טכנולוגיה/יחצ דוגית

הקסדות החכמות זכו בשנים האחרונות במגוון רחב של פרסים, כולל בתערוכת CES ופרסי עיצוב GOLD AWARD 2021 וכעת הן נוחתות בישראל, בדיוק בזמן שבו המיקרו-מוביליות (תחבורה אישית) נמצאת בשיא של כל הזמנים, עם קורקינטים פרטיים ושיתופיים הפרוסים ברחבי הערים, ריבוי של נתיבי אופניים בכל שכונה ומודעות ענפה לרכיבה על אופניים, קורקינט כתחליף לרכב.

הקסדות החכמות של המותג LIVALL משלבות בין בטיחות מקסימלית והגנה על ראש הרוכב לבין טכנולוגיות תאורה, קישוריות ומולטימדיה הלקוחות מעולמות האופנועים והרכבים.

מותג הקסדות החכמות LIVALL מגיע בימים אלה לישראל, ביבוא רשמי של חברת 'דוגית', המתמחה ביבוא ובשיווק של ציוד ספורט, צלילה, כושר, טכנולוגיה לבישה ואודיו.

LIVALL נחשב לאחד המובילים בעולם בפיתוח וייצור קסדות חכמות, המשלבות תאורה קדמית ואחורית בהתאם לכיוון הנסיעה, והן כוללות מספר רב של טכנולוגיות לשמירה על בטיחות הרכיבה, כולל זיהוי אוטומטי של תאונה ושליחת הודעת SOS לאנשי קשר מוגדרים מראש.

קסדה בראש טוב - livall. יחצ דוגית,
קסדה בראש טוב - הקסדות החכמות של המותג livall משלבות טכנולוגיה עם בטיחות/יחצ דוגית

160 פטנטים ו-60 מדינות משווקות

פיתוח הקסדות כלל רישום של יותר מ-180 פטנטים, ולכולן אישורים מחמירים ותווי תקן מרחבי העולם, כולל CE, ROHS ו-BQB. הקסדות מופצות כיום בלמעלה מ-60 מדינות, וצוותי החברה ממוקמים במדריד, אוקלנד (ניו זילנד) וסן פרנסיסקו.

לכלל הקסדות קישוריות Bluetooth להתממשקות מהירה עם הסמארטפון, ובדגמים היוקרתיים מוצע גם שלט רחוק המאפשר שליטה על המוזיקה, איתותים, ניווט קולי, מענה לשיחות ומערכת סאונד מבית JBL.

כמו כן, הקסדות מתאימות למגוון רחב של שימושים מלבד רכיבה על אופניים וקורקינט: גלגליות, סקטבורד, אופניים ללא מנוע עזר חשמלי, קורקינט רגיל והוברבורד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
livall bling helmet c21 מחיר 299 שקל. יחצ דוגית,
livall bling helmet c21, המחיר: 299 שקל/יחצ דוגית

דגמים לסוגי רוכבים שונים

חברת דוגית תשווק בישראל כ-5 דגמים הזמינים במידות שונות להתאמה מרבית לקוטר הראשים של הרוכבים. את הקסדות ניתן להשיג באתר דוגית, בחנויות היבואן בתל אביב, אור עקיבא ואילת וכן ברשתות החשמל והטכנולוגיה כמו KSP ועוד.

LIVALL Bling Helmet C21 - הדגם הבסיסי בסדרת הקסדות החכמות של LIVALL מותאם לרכיבה עירונית על מגוון רחב של כלים דו גלגלים, ומוצע במידה אחת 57-61 ס"מ המתאימה למרבית הרוכבים.

משקל הקסדה קל ונוח לנשיאה - כ-390 גרם, והיא מציעה מגוון מערכות בטיחות ותאורה: תאורת בלימה אחורית אוטומטית, זיהוי נפילה, הדלקה וכיבוי אוטומטיים, עמידות למים בתקן IPX4, חיבור לאפליקציית LIVALL כולל שליחת הודעת SOS במקרה של נפילה ומצחייה הניתנת להסרה.

היא נטענת באמצעות מטען מגנטי מיוחד, ותספק עד 36 שעות פעילות עם תאורה בעוצמה מירבית. משך הטעינה עומד על 3 שעות (סוללה בקיבולת 455mAh).

מחיר מומלץ לצרכן: 299 שקל

livall mt1 neo מחיר 529 שקל. יחצ דוגית,
livall mt1 neo, המחיר: 529 שקל/יחצ דוגית

LIVALL MT1 Neo - הקסדה החכמה בעיצוב ספורטיבי המיועדת בעיקר לרכיבות שטח ואופניי הרים. עיצוב הקסדה זהה לעיצוב הקסדות האווירודינמיות של הרוכבים המקצועיים, משקלה קל במיוחד - 310 גרם, והיא מתאימה לראשים בגודל 54-58 ס"מ.

כמו כן, לדגם זה אפשרות לשליטה קולית בעזרת פקודות באנגלית, הפעלה אוטומטית ללא מגע, מערך תאורה חכם הכולל איתותים הנשלטים משלט המורכב על הכידון, זיהוי נפילה אוטומטי הכולל שליחת הודעת SOS לאנשי קשר מוגדרים, האזנה למוזיקה, מענה לשיחות ותמיכה בניווט קולי בעזרת רמקולים תואמים הממוקמים מעל האוזניים ומיקרופון מסנן רעשים.

כמו כן, ניתן לשוחח עם חברים בעזרת ווקי טוקי פנימי של חברת LIVALL (Walkie-Talkie), והתראה נגד אובדן תופעל כאשר המרחק של הקסדה מהסמארטפון עולה על 15 מטר.

כ-21 פתחי אוורור שולבו בקסדה המקצועית הזו, לטובת קירור הראש בזמן פעילות ספורטיבית ושיפור התנגדות הרוח, והיא עשויה מחומרים איכותיים במיוחד כמו יציקה בודדת של קצף EPS ופוליקרבונט. כל אלה הופכים את ה- MT1 Neo לקסדה בטוחה במיוחד, בלי ויתורים על מולטימדיה ופונקציות נוספות.

המחיר המומלץ לצרכן: 529 שקל

קסדה בראש טוב - livall. יחצ דוגית,
קסדה בראש טוב - livall - 5 דגמים שונים של קסדות/יחצ דוגית

LIVALL EVO21 - הקסדה החכמה המשלבת תאורה היקפית ב-360 מעלות. עם שני גדלים לבחירה ומשקל של 350 גרם, ה-EVO21 היא הקסדה הפופולרית והמבוקשת ביותר, הודות לשילוב של מערך תאורה חכם וטכנולוגיות בטיחות חדשות.

לקסדה פתחי אוורור רבים כדי לקרר את הראש בזמן הרכיבה, והיא מותאמת לכל סוגי הרכיבה ולכל הכלים הדו גלגליים. גם לקסדה זו טכנולוגיה לזיהוי נפילה ושליחת SOS לאנשי קשר מוגדרים, הדלקה וכיבוי אוטומטיים ללא מגע, כפתור SOS הממוקם בשלט שבכידון ותמיכה בחיבור לאפליקצית LIVALL.

מערך התאורה בקסדה זו הוא מהבולטים והחזקים שיש בשוק, עם תאורה היקפית דינמית המשלבת איתותים, תאורת בלימה עם זיהוי אוטומטי של האטה במהירות, ופס LED לבן חזק קדמי להארת הדרך. כך יוצא שקסדה זו מעניקה תאורה היקפית ב-360 מעלות להגברת הנראות, במיוחד בלילה.

אין צורך להסתפק בתאורה חלשה ונמוכה של הקורקינט או האופניים, הקסדה הזו לוקחת צעד קדימה את כל מערך התאורה, כך שרוכבים ונהגים אחרים יראו את הרוכב ממרחק רב, והוא יוכל ליהנות גם מתאורת דרך חזקה וברורה. ה-EVO21 מגיעה בשלל צבעים לבחירה: ירוק, שחור וסגול.

המחיר המומלץ לצרכן: 699 שקל

livall bh51m nsoxjbl מחיר 779. יחצ דוגית,
livall bh51m nsoxjbl, המחיר: 779 שקל/יחצ דוגית

LIVALL BH51M NSOxJBL - הדגם הבכיר ביותר במשפחת הקסדות החכמות של LIVALL מציע מערך רמקולים איכותי במיוחד של מותג הסאונד JBL, כך שניתן להאזין למוזיקה מבלי להתפשר על איכות הסאונד או לשאת אוזניות נוספות. למען הגברת הבטיחות, הרמקולים אינם אוטמים את האוזניים ומאפשרים חדירה של רעש סביבתי מועט כדי לא לנתק את הרוכב מהסביבה.

לקסדה החכמה הזו מערך מקיף ונרחב של טכנולוגיות חדשניות כגון: פקודות קוליות בנגיעה אחת, תאורת בלימה אחורית ותאורה קדמית חזקה במיוחד לראות ולנראות (נורות LED חזקות במיוחד), חיישני תאורה, לחצן SOS וזיהוי נפילה, מענה לשיחות וניווט קולי, תמיכה ב- Walkie-Talkiוסוללה בקיבולת גדולה, כ-800mAh.

חיישן הנפילה ותאונות המוגן בפטנט כולל פונקציית שמירת נקודות ציון ב-GPS ושליחת המיקום ב-SOS כהודעה לאנשי קשר המוגדרים מראש באפליקצית LIVALL. כפתור ה-SOS החדש שבשלט המורכב על הכידון יכול לשדר לאותם אנשי קשר את המיקום של הרוכב גם ללא נפילה או תאונה, לכל מקרה חירום אחר.

כפתורי האיתות הממוקמים גם הם על השלט מאפשרים איתות LED לימין ולשמאל כדי לסמן לרוכבים ונהגים אחרים את כיוון הרכיבה, וחיישן תאוצה המזהה בלימה משמעותית ידליק אוטומטית את תאורת הבלימה.

המחיר המומלץ לצרכן: 779 שקל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully