וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלק משינוי מיתוג: פאפאיה גיימינג משנה את שמה לפאפאיה

27.6.2023 / 12:22

חברת פאפאיה גיימינג משנה את שמה ל"פאפאיה" וכחלק מהמיתוג החדש מעדכנת את הלוגו ורוכשת את הדומיין PAPAYA.COM

אוריאל בכר, מייסד פפאיה. יחצ,
אוריאל בכר, מייסד פפאיה/יחצ

קמפיין שיווק חדשני ויוצא דופן מלווה את המהלך המיתוגי של החברה שצמחה בשנים האחרונות והפכה לאחת מחברות הגיימינג המובילות בישראל.

לאחר 4 שנות פעילות בתחום הגיימינג, חברת פאפאיה גיימינג שצמחה בשנים האחרונות ומונה למעלה מ-200 עובדים, יוצאת במהלך של מיתוג מחדש, ובהצהרת כוונות לעתיד מכריזה - אנחנו ה-פאפאיה. לכן, מהיום תיקרא: "פאפאיה" (Papaya). כחלק מהמהלך המיתוגי החדש, החברה מעדכנת את הלוגו שליווה אותה בשנים האחרונות מאז הקמתה, ויוצאת עם סרטון רשת יוצא דופן, בהפקת look&listen אשר יצרו גם את סדרת הסרטונים "ברקוני".

החברה פועלת בשנים האחרונות בתחום הטורנירים במובייל עם מעל עשרים מיליון הורדות וכמיליון משתמשים ביום מסביב לעולם. במסגרת משחקי החברה, יכולים שחקנים להתחרות זה מול זה בטורנירים מבוססי יכולת ולהרוויח מניצחונותיהם. נכון להיום, החברה מנהלת למעלה מ-15 מיליון טורנירים ביום.

הרקע מאחורי ההחלטה מתבסס על התובנה הצרכנית שהמשתמשים מונעים מאתגרים ואוהבים לקחת חלק בתחרויות מול אנשים אחרים. לאור זאת, החברה מתמקדת בחווית השחקן כשהאתגר והתחרות במרכז.

במסגרת המיתוג המחודש, פאפאיה רכשה את ה"דומיין" היוקרתי PAPAYA.COM בעלות של כמה מאות אלפי דולרים. הדומיין, נרכש מזוג רופאים סינים, שהחזיקו בבעלותם את הדומיין ודומיינים אחרים שרכשו בעבר כי ראו בהם פוטנציאל לביקוש רב בעתיד. החברה רואה במהלך כבעל חשיבות למיצוב החברה בשמה החדש, כחלק מתהליך התפתחותה וצמיחתה גם בשנים הקרובות.

לאחרונה הודיעה החברה כי ממשיכה בגיוס עובדים לתפקידים שונים. בשנה האחרונה גייסה כ-110 עובדים וצפויה לגדול בעוד כ-70 נוספים במהלך 2023. החברה מציעה למשתמשיה חווית משחק מאתגרת, נעימה ובטוחה וצפויה להמשיך ולפתח בעתיד משחקים חדשים.

אוריאל בכר, מייסד ומנכ"ל פאפאיה: "המיתוג החדש הוא שלב נוסף וחשוב בהתפתחות החברה בעולם ההיי טק הישראלי והגלובלי. שרטטנו חזון לחברה המשלב מוצרים שונים, חדשניים ויחודיים מהם יהנו המשתמשים, במטרה להכנס לעולמות טכנולוגיים מגוונים. השם החדש והלוגו המעודכן משדרים את מה שאנו שואפים אליו, כי מבחינתנו גיימינג היה רק ההתחלה. פאפאיה מייצגת את ההיי טק הישראלי - חברה נועזת, פורצת דרך וגבולות שאינה חוששת לשאוף גבוה, גבוה מאוד. אני מודה לכל עובדי פאפאיה שמייצרים עולם טכנולוגי בכל יום מחדש".

  • עוד באותו נושא:
  • גיימינג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully