וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יל גמון מצטרף לדירקטוריון של חברת הפוד-טק בלו טרי

27.6.2023 / 14:21

ג'יל, מומחה בעל שם עולמי בתחום הפוד-טק ובפרט בתחום הסוכר ותחליפיו, מביא עמו רקע נרחב בתעשיית המזון והמשקאות וניסיון עשיר בהשקעה בסטארטאפים בתחום

ג'יל גמון. יחצ,
ג'יל גמון/יחצ

חברת BlueTree Technologie, סטארט-אפ ישראלי אשר פיתח פלטפורמה להפחתת סוכר במשקאות טבעיים כגון מיצים וחלב, מודיע על הצטרפותו של ג'יל גמון לדריקטוריון החברה. ג'יל, מומחה בעל שם עולמי בתחום הפוד-טק ובפרט בתחום הסוכר ותחליפיו, מביא עמו רקע נרחב בתעשיית המזון והמשקאות וניסיון עשיר בהשקעה בסטארטאפים בתחום. חברת בלו טרי חתמה עד כה על הסכם מסחרי עם חברת פריניב הישראלית ונמצאת בשלבי בדיקת היתכנות עם מספר יצרניות מובילות בעולם אשר יגדילו את נפח פעילותה בתחום הפחתת הסוכר.

ג'יל גמון שמצטרף בימים אלו לדירקטוריון מכהן כמנכ"ל BioMeat FoodTech Ltd, קרן השקעות ציבורית המתמקדת במיזמי פודטק מובילים והוא בעל שם עולמי בתחום הפוד-טק, כאשר עבד בשיתוף פעולה הדוק עם חברות מגוונות בתחום וכן מוביל את BioMeat בבורסה לניירות ערך בתל אביב. במקביל מכהן ג'יל גם בתפקיד יו"ר מועצת המנהלים של חברת Pai Pay Finance Ltd וחבר דירקטוריון חיצוני ב-Topgum LTD. קודם לכן כיהן ג'יל כמנכ"ל ויו"ר מועצת המנהלים של אחת מחברות היצוא הגדולות בישראל, עם שנים של ניסיון בעסקי הסוכר, לוגיסטיקה וסחר. על כן, ג'יל בעל הבנה עמוקה בתעשיית המזון בכלל, ותעשיית הסוכר בפרט.

בלו-טרי, חברת פורטפוליו של חממת הפודטק Fresh Start היושבת בקריית שמונה (בשותפות תנובה, טמפו, OurCrowd, Finistere Ventures) פיתחה טכנולוגיה פיסיקלית-סלקטיבית להוצאת סוכר מנוזלים טבעיים בכלל ומיצים טבעיים כגון מיץ תפוזים בפרט. המערכת שפיתחה החברה מוטמעת בפסי הייצור והאריזה של יצרני המזון ובכך מאפשרת ליצרנים אלו להרחיב מיידית את הצעת הערך שלהם לצרכנים שצמאים לפתרונות מופחתי סוכר. החברה ממוקמת בקריית שמונה, כחלק מהמהלך להפיכת צפון הארץ לעמק הפוד-טק הישראלי.

הדרישות הצרכניות והרגולטוריות בישראל ובעולם למוצרים מופחתי סוכר הובילה בשנים האחרונות לירידה בהיקף המכירות של משקאות טבעיים על אף ערכים תזונתיים חיוביים הנמצאים בפירות, וזאת עקב תכולת הסוכר הגבוהה במוצרים אלה. בארצות רבות מוצגת מדבקה אדומה, ובארצות אחרות נגבה גם מס-סוכר על משקאות. בלו טרי מובילה את המהפכה במשקאות טבעיים ויכולה להפחית עד כ-50% מתכולת הסוכר ללא פגיעה בטעם. בנוסף, הטכנולוגיה הייחודית של החברה אינה כוללת הוספת תחליפי סוכר כחלק מתהליך הייצור ובכך מציעה ערך אמיתי ליצרנים בכל העולם.

ג'יל גמון: "צריכה עודפת של סוכר פוגעת בציבור ועל כן אני רואה חשיבות גבוהה בהתפתחותן של חברות כמו בלו טרי, המספקות פתרון טכנולוגי חדשני להוצאת הסוכר מהמזון שאנו צורכים, הפעם בתחום המשקאות הטבעיים כגון מיצים וחלב. כמי שחי ונושם את עולם הפוד-טק הבינלאומי והישראלי בפרט, אני שמח על הצטרפותי לדירקטוריון החברה ובטוח שהיא בדרך להפוך להיות שחקן בינלאומי דומיננטי בשוק המשקאות".

מיכאל גורדון, מנכ"ל בלו טרי: "חברת בלו-טרי תיכנס בשנים הקרובות לתהליכי ייצור במספר מפעלים מסביב לעולם ונמצאת בשלב משמעותי בצמיחת החברה. הצטרפותו של מר ג'יל גמון, מומחה בתחום הסוכר והפוד-טק, לדירקטוריון החברה תביא לשיפור היכולות של בלו טרי ולפתיחת שווקים חדשים. אנו נרגשים מהמהלך ומודים לג'יל על הצטרפותו."

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully