וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מכירים את מותג הטיפוח הנחשק שנחת בישראל?

רונית מטיאס

28.6.2023 / 12:47

ניחוח פרחי אדמונית ותאנה באמבטיה, להתלבש כמו ניו יורקים, מותג הטיפוח שממנף את הכימיה של הצומח לטובת העור, העולם התחתון מוכן לאירועי הקיץ, לבלות בשמש ולהיות מוגנים, מסכות השיער שגדלות והעוף הכי מפורסם משתלט על ישראל

סטייל ניו יורקי הקיץ של קנת קול. יונתן לוי,
המותג האמריקני KENNETH COLE, משיק את קולקציית הקיץ/יונתן לוי

ניו יורק סטייל

המותג האמריקני KENNETH COLE, משיק את קולקציית הקיץ שהיא קלאסית, אורבנית עם הסקס אפיל ניו-יורקי, יש בה פריטים מעוצבים, איכותיים וחדשניים טכנולוגית.

קולקציית הנשים שואבת השראה מקצב החיים הדינאמי של ניו-יורק תוך כמיהה לטבע ולחיים שלווים ומאוזנים, בין הקולקציות:

CITY - סיפור אורבני מחויט, טוטאל לוק המאפשר להתלבש לעבודה ולצאת לבילוי אחרי, בקולקציה בלייזרים בגזרת אוברסייז, מכנסיים רחבים, שמלות סליפ סאטן וסטים פרחוניים בצבעים ניטרליים.

OASIS - קולקציה באווירה מדברית מבדי כותנה ופשתן, בצבעי טבע ואדמה בהירים, שילוב בין פריטים מחויטים לרכים.

RESORT - קולקציה בהשראת אתרי נופש יוקרתיים, גזרות רכות, בדי סאטן נשפכים, גזרות מעטפת וצבעוניות המתכתבת עם שנות ה-80 הזוהרות: ורוד פוקסיה, תכלת שמיים ירוק פיסטוק ופרחי פסטל. בקולקציה גם נעלי עקב צבעוניות, סניקרס, סנדלי פלטפורמה, כפכפים ועוד.

קולקציית הגברים מתחלקת ל-3 סיפורים:

STREER SMART - סיפור בהשראה אורבנית ומתוחכמת, קווים ישרים ופלטת צבעים של שחור, לבן, נייבי ואפור וצהוב, בקולקציה פריטי סמארט קז'ואל, פריטים מחויטים, טי-שירט עם פרינטים בהשראת ניו-יורק, חולצות פולו עם דיטיילס מושקעים.

RESORT - סיפור שכולו חופשה, פריטים בגוני פסטל מעושן כמו ורוד בהיר, תכלת, מנטה, שמנת ואבן. חולצות אווריריות מכותנה ובמבוק, ברמודות בטקסטורות מוברשות, חולצות עם הדפסים טרופיים, חולצות מכופתרות, חליפות בצבעי פסטל.

NATURELAND - קולקציה בצבעי אדמה, אבן, זית, נייבי וסלמון, דפוסי קאמופלאג' ודגמ"חים שטופים מבדים טבעיים כמו במבוק, מיקרופייבר וכותנה מגורדת. וגם כפכפים, סנדלי עור, מוקסינים מעור הפוך, סניקרס מעור בצבעי בז', אפור וכחול.

להשיג בחנות הדגל של המותג בקניון הזהב ראשל"צ ובפינות ברשת משביר.

סטייל ניו יורקי הקיץ של קנת קול. יונתן לוי,
סטייל ניו יורקי. הקיץ של קנת קול/יונתן לוי

העור מתעורר לחיים

מותג הטיפוח ORIGINS מושק לראשונה בישראל, מאז הקמתו ב-1990, המותג ממנף את הכימיה של הצומח, חוקר את ההיבטים הייחודיים של מרכיבים שונים ואת הפיזיולוגיה של העור, במטרה להבין כיצד הנוסחאות השונות פועלות על העור.

ראשונה מושקת סדרת ™GINZING עם מוצר הדגל-קרם הלחות האייקוני GINZING ENERGIZING GEL CREAM, המבוססת על טכנולוגיית ™Vital-Synthesis הרותמת את תועלות הג'ינסנג פאנאקס לבן וקפאין מפולי קפה-שני מרכיבים עוצמתיים, המסייעים בהמרצת האנרגיה הטבעית והחיוניות של העור עם מראה רענן, קורן, בריא ומאוזן לאורך זמן.

™GinZing מנצלת מרכיבים וטכנולוגיה חדשניים המעודדים את האנרגיה הטבעית של העור במטרה לשפר את המראה והמרקם של עור עמום תוך שיקום הזוהר הטבעי שלו באמצעות ™Vital-Synthesis-טכנולוגיה חדשנית הפועלת בשני מסלולים שונים תוך שימוש במרכיבי הליבה המופקים מצמחים: ג'ינסנג פאנאקס לבן שעוזר להגביר את האנרגיה הטבעית של העור וקופאין פולי קפה ממריצים ומרעננים שמסייעים להחזיר את הזוהר לעור עייף .

להשיג ב- TERMINAL X, רשתות BE, המשביר לצרכן ו- GLAM42 בסניפים נבחרים ובאתרי האונליין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
העור מתעורר לחיים מותג Origin מושק בישראל. יח"צ,
העור מתעורר לחיים. מותג Origin מושק בישראל/יח"צ

פיאוני ותאנה

ניחוח פרחי האדמונית וניחוח תאנה מתוקה, משתלבים בצורה הרמונית בקולקציית PEONY FIG של מותג הטיפוח הבינלאומי SABON המושקת במהדורה מוגבלת.

מוצרי הקולקציה: Shower Oil-סבון נוזלי על בסיס שמנים בניחוח חדש, מועשר ב-4 שמנים טבעיים-חוחובה, אבוקדו, נבט חיטה וזית; פילינג גוף-המוצר האייקוני מתוגבר במינרלים ומלחים מים המלח; חלב גוף המשלב קוקטייל טבעי של מרכיבים בוטניים, שמן שקדים וחלב שיבולת שועל אורגני משקם.

בנוסף, ג'ל לחות לגוף עם תמצית אלוורה ושמן אבוקדו; קרם ידיים בנוסחה מיוחדת עם חמאת שיאה; מי גוף בבקבוק ארוז בנרתיק 100% כותנה; DEAD Sea 3-in-1 Mask & Scrub-מסכת ים המלח 3 ב-1;
שמן לחות והזנה לשפתיים .

כשאדמונית ותאנה נפגשים ב-SABON ל. רונן מנגן,
כשאדמונית ותאנה נפגשים ב-SABON/רונן מנגן

חגיגה בעולם התחתון

לכבוד עונת האירועים, מותג החזיות וההלבשה התחתונה FEMINA, משיק קולקציה לכלות, לחוגגות מסיבת רווקות ועוד. בקולקציה: הלבשת לילה, בגדי גוף, בייבידול, פיג'מות מבדי סאטן ותחרה עם עיטורי תחרה, סט התארגנות הבנוי מ-3 חלקים מבד קרפ סאטן, חלוקי סאטן עם גימורי וולאן, פיג'מות סאטן בשלל צבעים, חזיות תחרה, ברלטים במגוון גזרות עם או בלי ריפוד ותחתונים תואמים, מחוכים סקסיים ונעלי בית לבנות.

הקולקציה בגוני אייבורי, שמפניה, אפרסק, כסף ושחור. רוב הפריטים יכולים לשמש גם כבגד לכל דבר.
לצד אלה מושקת קולקציית מחטבים בגזרות תחתון, בוקסר ומכנסיים, חזיות סטרפלס במנעד מידות רחב, חזיות איקס בגב, מוצרי סיליקון, גרביונים ותחתוני NO SHOW ללא תפר.

מסיבה בעולם התחתון קולקציית Femina. חיים כהן,
מסיבה בעולם התחתון, קולקציית Femina/חיים כהן

מוגנים בשמש

אוהבים ללכת לים ולבריכה אבל רוצים להגן על העור והשיער? מותג בגדי ההגנה מהשמש SunWay, משיק את קולקציית קיץ 2023 תוך הקפדה על שימוש בלתי מתפשר בבדים בעלי דרגת הגנה הגבוהה ביותר הקיימת בעולם מפני נזקי שמש, עם שלל דגמים עיצובים מקוריים וססגוניים לכל הגילאים.

בקולקציה בגדי ים עמידים לכלור מגיל ינקות ועד בגרות לבנים ובנות, נשים וגברים כולל קולקציות תואמות לאב ובן, אם ובת, אם ובן, אב ובת; מכנסי גלישה; מכנסי טייץ מחטבים למגוון פעילויות ימיות; ביגוד חתירה וגלישה; נעלי ים; משקפי שחייה; למעלה מ-100 סוגי כובעים; שרוולים להגנה מהשמש; כפפות להגנה מקרינת UV

עוד בקולקציה: חולצות עבודה למי שעובדים או מטיילים בשמש. בין הפריטים הפופולריים: סדרת "המשפחה הטרופית" ו"המשפחה המנומרת" מבד החוסם 98% מקרני UVA ו-UVB לכל המשפחה.

מוגנים בשמש עם SunWay. טל טרי,
מוגנים בשמש עם SunWay/טל טרי

היא גדולה

מותג השיער טרזמה, משיק מחדש את 4 המסכות המובילות שלו המותג בגרסה גדולה ומעוצבת. בסדרה: מסכה משקמת בתוספת ביוטין ותרכובת PRO BOND משקמת נזקי פן, הבהרה, הברשה, החלקה, צבע, סלסול, קליעת צמות; מסכה עם קרטין בתוספת שמן מרולה לריכוך ולמראה שיער חלק והפחתת קרזול עד 72 שעות.

ועוד - מסכת לחות בוטניק בתוספת שמן קוקוס ואלוורה ללא צבעים מלאכותיים או סיליקונים למראה שיער רך, בריא ומלא ברק; מסכה ללא סופלטים בתוספת שמן קמליה לשיער שעבר החלקה או צביעה לשמירה על ברק השיער ותוצאות הצביעה; מסכה ללא חומרים פעילי שטח מסוג SLS, SLES, alcohol sulfate, alcohol ether sulfate. מכיל סודיום כלוריד.

היא גדולה סדרת המסכות של טרזמה. סטודיו 0304,
היא גדולה: סדרת המסכות של טרזמה/סטודיו 0304

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully