וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההנעה מובטחת: הקורקינט החשמלי של שיאומי מבטיח בטיחות משופרת

29.6.2023 / 10:27

הקורקינט החשמלי הפך לכלי תחבורה פופולארי שמסייע בצמצום עומסי התנועה ופתרון נוח לנסיעה בתוך העיר. קבוצת המילטון, יבואנית שיאומי לישראל, משיקה היום (ה') קורקינט חשמלי חדש מבית המותג, בעל 2 גלגלים ועם הבטחה לנסיעה עירונית חזקה בזכות גוון השיפורים הבטיחותיים

קורקינט חשמלי. יחצ שיאומי,
קורקינט חשמלי/יחצ שיאומי

הקורקינט החדש שמציגה היום קבוצת המילטון, הוא דגם Mi Electric Scooter 2 Pro של המותג שיאומי. והוא מציע מגוון שיפורים בטיחותיים עם כוונה להנגיש למשתמשים נסיעה חזקה ובטוחה ברחבי העיר.

על פי דברי היצרן, Mi Electric Scooter 2 Pro מציע מערכת בלמים כפולה שמצוידת במנגנון בלימה מבוסס דיסק בגלגל האחורי ובמערכת E-ABS בגלגל הקדמי ומגוון שיפורים בטיחותיים נוספים כמו מחזירי אור גדולים, מדבקות וסימני אזהרה בולטים, תאורת בלם אחורי קבועה ומנורת LED קדמית בעוצמה של W2.

עוד מציין המותג שיאומי, כי לקורקינט החדש, בקרת שיוט מתוחכמת ומערך סוללות בנפח של mAh12400 והספק של 446Wh באיכות גבוהה שמבטיחות מרחק רכיבה מרבי של עד כ-45 ק"מ ומהירות רכיבה של עד 25 קמ"ש עם יכולת נסיעה בעליות בשיפוע של 20%.

תכולת הערכה של הקורקינט כוללת צמיג ופנימית נוספים מפתח T ובורגי אלן לכידון.

קורקינט חשמלי חדש של שיאומי לנסיעה עירונית. יחצ שיאומי,
קורקינט חשמלי חדש של שיאומי לנסיעה עירונית/יחצ שיאומי

מקבוצת המילטון נמסר: "אנחנו שמחים להרחיב את מגוון המוצרים שמציע המותג שיאומי בישראל, אותם אנו בוחרים בקפידה רבה עבור הצרכן הישראלי. הקורקינט החדש הוא פתרון לכלי תחבורה אידיאלי שעומד בסטנדרטים גבוהים בראשם בטיחות לצד חדשנות ובטוחים שהמוצר הזה יעניק ללקוחותינו חווית נסיעה מהנה, נוחה ובטוחה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הקורקינט החשמלי של שיאומי. יחצ שיאומי,
הקורקינט החשמלי של שיאומי/יחצ שיאומי

הקורקינט החדש מגיע בעיצוב ותכנון מינימליסטי ואלגנטי, קל משקל (רק 14.2 ק"ג) ונוח לתפעול בשליטה מלאה באמצעות יישומון Mi Home בקישוריות Bluetooth.

בנוסף, בזמן החיבור לאפליקציה, מחויב הרוכב לצפות בסרטון בטיחות שאורכו 30 שניות לשם הפעלת הקורקינט.

הקורקינט יימכר במחיר של 2,999 שקל ויהיה זמין לרכישה באתר הרשמי של שיאומי ישראל, אצל המשווקים המורשים וברשת חנויות Mi Store: רוטשילד 62 ראשון לציון, דיזינגוף סנטר, מודיעין, קניון עופר קריון וקניון מול היום באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully