וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב בדובאי: חברה ישראלית תפיץ כלי תחבורה חשמלי

29.6.2023 / 11:46

באיחוד האמירויות ייבאו מישראל כלי תחבורה ארבע-גלגלי חשמלי. מיה דיינמיקס ממשיכה להרחיב את הפריסה הגלובאלית - חתמה על הסכם הפצה באיחוד האמירויות. ההסכם כולל הזמנות מינימום בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר לשנה הראשונה

כלי תחבורה רב שימושי של מיה דינמיקס. יח"צ,
Mai Four, כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד לצורך התניידות של יחידים בתוואי שטח שונים/יח"צ

חברת המיקרו-מוביליטי, מיה דיינמיקס, מדווחת על חתימת הסכם הפצה בינ"ל נוסף עם חברת Mega Global Group להפצת ה ה-Mia Four באיחוד האמירויות. במסגרת ההסכם התחייבה המפיצה להזמנות מינימאליות של כלים בהיקף של כ-1.5 מיליון דולר ב-12 החודשים הראשונים. ההסכם יחודש לתקופות של שנה בהתאם לעמידה באבני דרך.

חתימת הסכם ההפצה האמור מהווה עליה משמעותית בהיקף ההתחייבויות של החברה ל-12 החודשים הקרובים אשר נאמדים למועד זה במינימום על סך 3.5 מיליון דולר.

כזכור, חברת Mega Global Group, אחת מחברות ההפצה המובילות בתחומן בבריטניה, חתמה לפני מס' שבועות על הסכם הפצה בלעדי בקשר עם בריטניה ואירלנד בו התחייבה להזמנות מינימאליות בהיקף של כ 2 מליון דולר ב 12 חודשים הראשונים.

איציק קלדרון, מנכ"ל מיה דיינמיקס: "אנו ממשיכים לפעול להשגת הסכמי הפצה בינלאומיים בשווקי היעד שלנו בהתאם לתוכנית האסטרטגית של החברה, זאת במקביל להשגת תקנים נוספים והמשך פיתוח ושיפור מוצרי החברה.

ה-Mai Four הינו כלי תחבורה ארבע גלגלי חשמלי המיועד לצורך התניידות של יחידים בתוואי שטח שונים, המבוסס על טכנולוגיה חדשנית בעלת פטנטים במערכת ההיגוי והמתלים, המתאים לשימושים שונים הן בעולמות האכיפה והביטחון והן בסקטור הפרטי, ככלי לחובבי ספורט ואקסטרים, לעסקים בתחום התיירות והאטרקציות ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully