וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוניברסיטת בר אילן ו-BDO מקימים מרכז בתחום הפרישה מעבודה

29.6.2023 / 13:04

המרכז יוקם ע"י ביראד- זרוע לימודי התעודה באוניברסיטת בר-אילן בשיתוף האקדמיה לפיננסים ו BDO ויעסוק בתחום הפרישה מעבודה. השירות במרכז יינתן לחברות, לארגונים וללקוחות פרטיים

שחר זיו וזהר ינון. דוברות בר אילן,
שחר זיו וזהר ינון/דוברות בר אילן

השבוע נערך כנס השקה למרכז החדש בהובלת זהר ינון, מנכ"ל אוניברסיטת בר-אילן, מנכ"ל BDO רו"ח שחר זיו, וראש המרכז ד"ר שרה זיו.

תחת המטרייה האקדמית והמקצועית של שני הגופים, יספק המרכז קורסים, סדנאות, ליווי וחניכה אישית, מידע עדכני, כמו גם יעוץ ותמיכה רגשית וחברתית בעזרת אנשי מקצוע מתחומים שונים: כלכלי, חברתי, משפטי, משפחתי ורגשי.

לדברי ראשי המרכז, ד"ר שרה זיו, "תהליך הפרישה מעבודה הינו אחד מהתהליכים המורכבים והמשמעותיים בחיי עובדים ובני משפחותיהם. תהליך זה מזמן אתגרים רבים, הן במישור האישי והן במישור הפיננסי.

בשלב הפרישה, חווים הפורשים שינויים רבים המשפיעים על אורחות חייהם ועשויים לעצב את עתידם, לצד חששות, אי ודאות ותחושת חוסר אונים מהשינוי הצפוי. צוות המרכז רואה בצורה הוליסטית את האתגרים האישיים, הכלכליים, המשפחתיים והחברתיים מולם ניצבים העומדים לפרוש, ויעניק לפורשים את הכלים, את הידע ואת הבטחון להתמודד עם האתגרים הצפויים להם בכל היבטי התהליך".

במסגרת הכנס דנו בעולמות התוכן של מרכז הפרישה, באמצעות הרצאות מגוונות עם מיטב המומחים בתחומי הכלכלה, התעסוקה, הכספים, הפסיכולוגיה ובריאות הנפש, תוך מתן דגש על האתגרים העומדים בפני עולם התעסוקה בהתמודדות עם תהליכי הפרישה של העובדים ובפני הפורשים עצמם. הכנס מיועד לאנשי מפתח בעולם התעסוקה, לאנשי משאבי אנוש, למנהלי חברות ולמקבלי החלטות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully