וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקיץ הגיע לשופרסל: תציע מתחם גלידות ועמדות של מזון מוכן

2.7.2023 / 11:13

'שופרסל', הרשת הקמעונאית הגדולה בישראל, התכוננה לחופש הגדול: הודיעה כי תקים לראשונה בסניפים נבחרים עמדות מזון ביתי מוכן, עם תפריט מלא הכולל גם מנות שמתאימות לילדים. בנוסף, תציע עמדת גלידריה בשיתוף עם רשת 'וניליה'

פון

לראשונה בשופרסל מתחם גלידות ועמדות מזון ביתי-. יח"צ,
גלידות ואוכל מוכן. קריצה אחת להורים והשנייה לילדים. היוזמה החדשה של שופרסל/יח"צ

לראשונה - ולכבוד עונת הקיץ והחופש הגדול - משיקה הרשת הקמעונאית 'שופרסל', גם עמדות אוכל ביתי מוכן בסניפים נבחרים בפריסה ארצית. על פי הרשת, ההיצע הוא עשיר ומגוון - כולל מנות עיקריות, תוספות, סלטים ומזון מותאם לילדים כמו שניצל, פסטה, פשטידות, מנות בשריות ועוד.

בשלב הראשון, העמדות יוצבו בסניפי שופרסל בנס ציונה ובאשקלון ובהמשך ייפתחו מחלקות נוספות באשדוד, תל חנן, טירת הכרמל, קריון וגלילות.

עוד נמסר השופרסל כי המזון נשמר בטריות מרבית, מחומם במקום ונמכר לפי משקל. טווח המחירים נע בין 60 שקל ל-200 שקל וקיימת הנחת 'סיבוס' לעובדי האזור.

לראשונה בשופרסל מתחם גלידות ועמדות מזון ביתי. יח"צ,
מתחם גלידות חדש בסניפי שופרסל מבית רשת הגלידריות 'וניליה'/יח"צ

גלידריה מקצועית בתוך הסופר

בנוסף ולרגל עונת הקיץ, שופרסל משיקה מתחם גלידות מבית היוצר של 'גלידות וניליה' שהוקמה בשנת 2002 והייתה אחת ממבשרות הגלידה האיכותית בישראל.

בגלידריות ניתן יהיה לרכוש מארז של חצי קילו או קילו לצד מנות אישיות ומגוון מילקשייקים לבחירה. התפריט כולל מנות ללא סוכר וללא גלוטן, טעמי סורבה ופרווה. המחיר ל-1 קילו: 79 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully