וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירן יעקב מונה ליו"ר מרכז החדשנות של Ingersoll Rand בישראל

2.7.2023 / 12:12

אבירן הינו יזם סדרתי, משקיע ומנכ"ל עם רקורד עשיר בניהול והובלת מחזורי מכירות מורכבים של SaaS בתעשיית AI ו-IoT, מערכות מידע ואוטומציה תעשייתיות

אבירן יעקב. יחצ,
אבירן יעקב/יחצ

ענקית הציוד התעשייתי האמריקאית, NYSE:IR) Ingersoll Rand) מודיעה היום כי אבירן יעקב, מנכ"ל אקופלנט, יעמוד בראש מרכז החדשנות הישראלי שיתמקד בפתרונות IoT ו- AI, ייעול תהליכים תעשייתיים והפחתת פליטות מזהמים. מרכז החדשנות היא פועל יוצא מהאסטרטגיה של החברה לבסס נוכחות בישראל, זאת לאחר רכישת הסטארטאפ אקופלנט בתחילת החודש. בימים אלה מתגבש צוות שיתופי פעולה מקומי, לאיתור מיזמים וסטארטאפים ישראליים בתחומי הקליימטק להרחבת פעילות הארגון, וצפויים גיוסים לעשרות משרות חדשות.

אבירן הינו יזם סדרתי, משקיע ומנכ"ל עם רקורד עשיר בניהול והובלת מחזורי מכירות מורכבים של SaaS בתעשיית AI ו-IoT, מערכות מידע ואוטומציה תעשייתיות. בשנת 2016 הקים אבירן את EcoPlant, יחד עם מוטי יעקב וירון הראל, ומכהן כמנכ"ל החברה. הסטארטאפ הישראלי, המפתח פלטפורמת IoT מבוססת AI לחיסכון באנרגיה בתשתיות התמיכה בייצור של מפעלים, הוא הרכישה הראשונה של IR בישראל, וכאמור, יהווה בסיס למרכז החדשנות של IR בישראל.

לפני הקמת אקופלנט, אבירן כיהן במשך 15 שנים בתפקידי ניהול בכירים בחברות טכנולוגיה, בהובלת מערכי מכירות גלובליים, ניהול צוותים ומערכות ERP. אבירן בעל תואר בניתוח מערכות מידע מהטכניון ותואר שני במנהל עסקים (MBA) מהמכללה למנהל.

Ingersoll Rand הינו תאגיד ציוד אמריקאי הנסחר בנאסד"ק (נכלל ב S&P500) המתמחה בתעשייה 4.0 . שווי החברה עומד על כ- 24 מיליארד דולר, והיא מעסיקה כ- 17 אלף עובדים. מוצרי החברה נמכרים תחת 40 מותגים שונים בכל רחבי העולם. בשנים האחרונות IR ביצעה מספר רכישות אסטרטגיות, כחלק ממגמת הצמיחה שלה. מרכז החדשנות הוא בשורה של ממש לסטארט-אפים הישראליים בכניסה של תאגיד גלובלי לשוק הישראלי, המביא אתו הזדמנויות עסקיות רבות.

אבירן יעקב, מנכ"ל אקופלנט ויו"ר מרכז החדשנות: "באקלים הכלכלי הנוכחי השקת מרכז החדשנות בישראל הוא בשורה של ממש לתעשיית הטק המקומית, עם קשת רחבה של הזדמנויות לשיתופי פעולה אסטרטגיים ולהוספת עשרות רבות של משרות למשק בישראל. תודה להנהלת IR על הבעת האמון ועל המוטיבציה הרבה לשתף פעולה עם תעשיית הטק הישראלית".

  • עוד באותו נושא:
  • מינויים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully