וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עליית הריבית מכבידה? הבנק הבילאומי מודיע על שורת הטבות מקלות

2.7.2023 / 12:01

בצל האיומים על הבנקים, מודיע היום הבינלאומי על תכנית הטבות ללקוחותיו. בין ההטבות: ריבית על יתרות זכות בעו"ש בשיעור של 1.8%-2.2%, זיכוי ריבית על סך 1,400 שקל לבעלי משכנתא במסלול פריים והשלמת הפחתת ריבית החובה בעו"ש ל-2%

הבנק הבינלאומי. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
כמו רוב הבנקים בישראל. גם בבינלאומי הולכים לקראת הלקוחות/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

בצל איומי החקיקה נגד הבנקים ובעקבות השיחה עם נגיד בנק ישראל, מצטרף גם הבנק הבינלאומי למרבית עמיתיו שהודיעו על חבילת צעדים שייטיבו עם לקוחותיהם.

מה בחבילה של הבינלאומי?

ריבית זכות על העו"ש - במרכז התכנית תשלום ריבית בשיעור של 2.2%- 1.8% לשנה על יתרות זכות בעו"ש עד ליתרת זכות בסכום של 25,000 ש"ח. ההטבה תשולם אחת לרבעון על יתרות שיצטברו החל מ-1 ביולי ותינתן לשתי קבוצות לקוחות פרטיים המקבלים משכורת בחשבונם ושסך הנכסים הפיננסים בחשבונם: עו"ש, ני"ע ופיקדונות, אינו עולה על שווי של 50,000 שקל.

בקבוצה הראשונה לקוחות להם הלוואה צרכנית בריבית משתנה עם יתרה לסילוק ב 1.7.23 של 10,000 שקל ומעלה או משכנתא, המשולמות כסדרן, לקוחות אלה יקבלו ריבית של 2.2% במטרה לסייע להם בתקופה בה הריבית על האשראי עולה בשל עליית הריבית במשק.

בקבוצה השנייה - לקוחות ללא אשראי בריבית משתנה בבנק להם פעילות בכרטיסי אשראי של הבנק בהיקף חודשי של 3,000 שקל ויותר, שיקבלו ריבית בשיעור של 1.8%.

הטבה לבעלי משכנתאות - הטבה נוספת שמשיק היום הבינלאומי היא לבעלי משכנתאות: לקוחות בעלי משכנתא בבנק הכוללת מסלול פריים, אשר ההחזר החודשי בה התייקר במעל 500 שקל במהלך השנה האחרונה - ייהנו מזיכוי ריבית מיוחד בסך של 1,400 שקל על מסלול הפריים וזאת על רקע התייקרות ההחזרים בחודשים האחרונים עקב עליית ריבית בנק ישראל.

הזיכוי יוענק בארבעה תשלומים רבעוניים ככל שהמשכנתא עדיין לא נפרעה. ההטבה תינתן לבעלי הלוואת משכנתא המשולמת כסדרה ושניתנה לרכישת דירה יחידה למגורים ששוויה ביום המימון לא עלה על 2 מיליון שקל, שיעור מימון של מעל 60%, ובעלי החזר חודשי מעל 30% מההכנסה.

הפחתה בריבית חובה על העו"ש - הטבה נוספת היא בריבית החובה על העו"ש: עוד באוקטובר 2022 הקדים הבנק הבינלאומי והפחית, בשלב מוקדם של העלאות הריבית במשק, את הריבית המרבית למשיכת היתר ללקוחות הפרטיים בכל המסגרות בשיעור של 1%.

היום מודיע הבנק על הפחתה נוספת בשיעור של 1% - בדומה לשיעור המצטבר של שלושת העלאות הריבית האחרונות של בנק ישראל, על המסגרות לבנקאות אישית (משקי בית), כך שסך ההפחתה על הריבית המרבית על מסגרות אלה מגיע ל-2%.

ההקלות יחולו באופן אוטומטי על לקוחות שיעמדו בתבחינים ללא צורך בהצטרפות אקטיבית של הלקוח. מנגנון ההטבות יפעל לתקופה של עד שנה וכל עוד ריבית בנק ישראל תעמוד על 3.5% לפחות.

ריבית. ShutterStock
הריבית במשק עולה והבנק הבינלאומי מודיע על שורת צעדים במטרה להקל על לקוחות הבנק/ShutterStock

מציע אפיקי השקעה ללקוחות ביתרות זכות

לדברי הבינלאומי, שורת המהלכים שהבנק נוקט בהם לסיוע זמני ללקוחות שהעלאות הריבית במשק מכבידות עליהם, מצטרפת לשורה של הצעות ערך שיוזם הבינלאומי, כבנק מתמחה ומוביל בהשקעות, ללקוחותיו בתקופה של ריבית עולה, וזאת מתוך חשיבה שהדרך הנכונה לניהול החשבון היא לעודד את הלקוחות להשקיע את הכסף הפנוי לטווחים ולאפיקים לפי צרכיהם הספציפיים.

מעבר לכך הבנק פונה באופן יזום ללקוחות להם יתרות עו"ש משמעותית בזכות ומיידע אותם בדבר היתרה ומציע להם אפיקי השקעה שונים, וכן נוקט בפניה יזומה ללקוחות בעלי ניצול גבוה וקבוע ממסגרת משיכת היתר בהצעה להלוואה בריבית נמוכה יותר.

כאמור הבנק מציע מוצרי השקעה ייחודים הכוללים פיקדונות בריבית תחרותית, פיקדונות ברירה, שירותי ייעוץ השקעות לבעלי תיק השקעות החל מההיקף הנמוך ביותר בשוק הבנקאות (מ-50,000 ש"ח), ומגוון כלים ושירותים מתקדמים - דיגיטליים ואנושיים, להשקעות בשווקי ההון.

בין המוצרים והשירותים:

אקדמיה דיגיטלית לשוק ההון - הבנק פתח לאחרונה לכלל לקוחותיו את האקדמיה הדיגיטלית לשוק ההון - קורס דיגיטלי מתקדם וחינמי בתחום ההשקעות, כחלק מהתמיכה של הבנק בחשיבה צרכנית עצמאית ונבונה של לקוחותיו ועידודם לפעול בצורה הפיננסית הנכונה להם.

חסכון אופק - חסכון בהוראת קבע חודשית המשלם את ריבית בנק ישראל - כיום 4.75%!

הוראת קבע גמישה - הבנק מעמיד ללקוח כלי נח וידידותי לקביעת גובה היתרה שתיוותר בעו"ש לשימוש שוטף שמעליה הכסף יופקד אוטומטית לקרנות נאמנות לפי בחירת הלקוח (מוצר בייעוץ).

פיקדון פלוס - תיק השקעות משולב פיקדון והשקעות בשוק ההון בליווי יועץ השקעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully