וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורסה: בזק עולה ב-0.8% אחרי פרסום הדו"חות

אילן מוסנאים

9.3.2003 / 11:24

עליות קלות במעו"ף; מחזור המסחר נמוך - 20 מיליון שקל; מניית הפועלים יורדת ב-0.6%; גבעות עולם מטפסת ב-5%

הבורסה של תל אביב נסחרת הבוקר בעליות קלות של כ-0.2% במדדים המובילים. זאת, לאחר מגמה מעורבת בסוף השבוע במסחר בארה"ב. מדד הנאסד"ק ירד בסוף השבוע בכ-0.5% ומדד הדאו ג'ונס ירד ב-0.7%. המסחר בשוק מתנהל היום בהמתנה לפריצת המלחמה בעיראק (המועד האחרון שנקבו ארה"ב ובריטניה הוא ה-17 במארס) ותחת השפעת האירועים בסוף השבוע בשטחים - הפיגוע בליל שישי בקריית ארבע וחיסולו של בכיר החמאס איברהים מקאדמה בבוקר יום שבת. מנגד, צפוי להשפיע לטובה המינוי של אבו מאזן לתפקיד רה"מ ברשות הפלשתינית.

מדד המעו"ף רושם בשעה זו עלייה של 0.3% לרמה של 326.49 נקודות ומדד תל אביב 100 עולה ב-0.1% לרמה של 329.57 נקודות. התל-טק יורד ב-0.2%. מחזור המסחר נמוך ומסתכם בכ-20 מיליון שקל.

מניית כור ממשיכה את המומנטום החיובי של התקופה האחרונה ונסחרת בעלייה של 0.6%. המניה מגיבה הבוקר לידיעה בעיתון "הארץ", לפיה חברת הברוקרים אפסילון מגבשת קבוצה לרכישת השליטה בקונצרן.

מניית בזק עולה ב-0.8%. בזק פירסמה ביום חמישי בערב את הדו"ח המסכם לשנת 2002 שבו דיווחה על הפסד שנתי של 930 מיליון שקל, בעקבות מחיקה של כ-1.2 מיליארד שקל בגין עסקת פלאפון-שמרוק. האנליסט יובל בן זאב, מלידר ושות', מציין כי הדו"ח היה פחות גרוע מהציפיות, וההפסד של החברה היה נמוך מהתחזיות שלו, אך הוא אינו מוצא בדו"ח בשורות חדשות.

מניות קבוצת אי.די.בי, שביום חמישי נסגרו בעליות שערים רושמת גם הבוקר מגמה חיובית. אי.די.בי אחזקות רושמת עלייה של 0.5% ואי.די.בי פיתוח עולה ב-0.9%. מניות החברות הבנות כלל תעשיות ודסק"ש נסחרות בעליות של 0.9% ו-0.2% בהתאמה.

בירידות שערים נסחרת בשעה זו מניות בנק הפועלים שיורדות ב-0.6% במחזור של 5 מיליון שקל - הגבוה בבורסה, ומניות טבע שיורדות ב-0.4%.

יחידת ההשתתפות של גבעות עולם עולה ב-5%. הבוקר דיווחה השותפות כי החליטה להעמיק את הקידוח ב-20 מטר מעבר ליעד הקידוח המתוכנן (4,650 מטר), בעקבות אחוז גבוה של גז שנצפה בבוץ הקידוח, ולהוציא ליבה רביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully