וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמה מהמקפיא: ויליפוד הזמינה פיצה ב-3 מיליון שקל

3.7.2023 / 16:41

חברת "ויליפוד" משקיעה כ-3 מיליון שקל במהלך החדירה שלה לקטגוריית פיצות הפרימיום, חתמה על הסכם יבוא בלעדי עם מותג הפיצות ITALPIZZA הנמכר באיטליה. שוק הפיצות הקפואות להכנה ביתית נשלט על ידי תנובה. הוא הציג עלייה של כ-15% בשנה שעברה, למחזור של 136 מיליון שקל

פיצה. ShutterStock
פיצה ביתית: וילפוד משקיעה 3 מיליון שקל בחדירה לקטגוריה חדשה/ShutterStock

חברת ויליפוד, המייבאת לישראל מגוון מוצרי מזון, חודרת לקטגוריית פיצות פרימיום ומייבאת לישראל בבלעדיות את ITALPIZZA, מותג פיצות פרימיום שמשווק בכ-56 מדינות ברחבי העולם. ההשקעה במהלך מוערכת בכ-3 מיליון שקל.

המותג, שנוסד בשנת 1991, מציע מגוון פיצות פרימיום מלבניות, עשויות, לדברי היבואן, מחומרי גלם איטלקיים איכותיים ומבצק שעובר התפחה למשך 24 שעות ולאחר מכן נפתח באופן ידני. הפיצות נאפות בתנור מיוחד והתוצאה - פיצה דקה במיוחד באמצע, אוורירית ובעלת שוליים פריכים בצדדים.

מבחר פיצות איטלפיצה מבית ויליפוד. בייסברג סטודיו,
מבחר פיצות של המותג האיטלקי italpizza מבית ויליפוד/בייסברג סטודיו

השוק עדיין בשליטה של תנובה

שוק הפיצות הקפואות להכנה ביתית הציג עלייה כספית של כ-15% בשנת 2022 וגלגל כ-136 מיליון שקל.

ההנחה היא שההיצע הקולינרי הרחב הן במסעדות והן במשלוחים, הוביל להעלאת הסטנדרטים הקולינריים גם במטבח הביתי וחיפוש אחר פתרונות מזון נוחים ומהירים, אך גם איכותיים. ישנה דרישה לפיצות מתוחכמות יותר, עשויות חומרי גלם איכותיים ובעלות מבחר תוספות ייחודיות - דרישה שמקבלת מענה מצד היצרנים.

את סגמנט הפיצות המשפחתיות מובילה מעדנות של תנובה עם נתח שוק של 52.6%, לאחריה שלושת האופים של קבוצת נטו עם נתח שוק של 22% והמותגים הפרטיים עם נתח שוק של 14.6%.

סדרת ITALPIZZA כוללת 4 פיצות מלבניות בגודל 38X26 ס"מ ובתכולה של 485-575 גר':
מרגריטה
ירקות בגריל
עגבניות ובזיליקום
טונה ובצל סגול

ו-2 פיצות אובליות בגודל 12x30 ס"מ ובתכולה של 235-250 גרם:
מרגריטה
4 גבינות

צביקה ויליגר, ממייסדי ובעלי החברה: "פיצה היא המאכל הפופולרי בישראל ומהווה פתרון נוח ומהיר לארוחה משפחתית, לאירוח ולאירועים חגיגיים. כמו בכל מוצרי הייבוא של חברת ויליפוד, גם בקטגוריות הפיצות הקפואות הביתיות, חתמנו על הסכם יבוא בלעדי של המותג מספר 1 באיטליה מתוך מטרה לספק מענה לביקוש ההולך וגובר לפיצות פרימיום עשויות חומרי גלם איכותיים.

אנו צופים כי בשנה הראשונה ננגוס בנתח השוק של המותגים המובילים את סגמנט הפיצות המשפחתיות, הודות לסטנדרט האיכות הגבוה של ITALPIZZA והמוניטין הרב לו זוכה המותג ברחבי העולם".

מחיר: הפיצות בגדול 26*38 נמכרות לצרכן במחירים הנעים בין 25-26 שקל. הפיצות בגודל 12*30 נמכרות לצרכן במחיר של 15-16 שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully