וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות המותגים: מתלבשים לחופשה ומתבשמים כמו באיים הבלאריים

רונית מטיאס

3.7.2023 / 8:00

ההזרקה שתשפר את מראה העור, חלב שומשום לפנים, בשמים חדשים בהשראת האיים הבלאריים, הבגדים שתרצו לקחת לחופשה, המותג שמיתג מחדש את מוצריו, בגדי ים זהים להורים ולילדים -ומרכז המבקרים שנפתח בבית טמפלרי

ריזורט דור שרון. דור שרון,
בריזורט של מיס נורי/דור שרון

בריזורט של מיס נורי

מידי שנה בתחילת הקיץ, משיקים המעצבים ובתי האופנה בארץ ובעולם קולקציות ריזורט המציעות פריטים לחופשת קיץ מושלמת, בימים אלה משיק מותג האופנה "מיס נורי" את קולקציית הריזורט שלו, עם מגוון רחב של פריטים סטייליסטים לחופשה אולטימטיבית.

בין הפריטים חצאיות ארוכות עם פרנזים, שמלות ארוכות עם או בלי שרוולים, חליפות מכנסיים עם מכנסיים מתרחבים וחולצות מכופתרות הנלבשות מעל חזייה כולם מבד קרושה,מכנסיים מבדים דקים ונעימים ועוד, הגוונים השולטים הם לבן, ב'ג קאמל ושחור. עוד בקולקציה, בגדי ים, שמלות חוף, פראו, סנדלים, כפכפים, תיקי קש, משקפי שמש ועוד, הכל במחיר נגיש.

מיס נורי החל כמותג אינטרנטי קטן ב-2014 והיום הוא נחשב לאחד המותגים המובילים והנחשקים עם מועדון לקוחות, 140 אלף עוקבים ברשתות ונבחרת משפיעניות מובילה שלובשת את בגדי המותג.
להשיג באתר החברה או בסטודיו ברחוב השלושה בתל-אביב.

דור שרון. דור שרון,
בריזורט של מיס נורי/דור שרון

צמד חמד

מותג האופנה והבישום MANDARINA DUCK מרענן את הקיץ עם MANDARINA DUCK VIDA LOCA צמד בשמים אחד לנשים ואחד לגברים, שנוצרו בהשראת האיים הבלאריים - ארכיפלג השייך לספרד וידוע כאחד המקומות היפים והאווירתיים שיש, תוך שמירה על אלמנטים אייקוניים של המותג כמו צבעים, עיצוב פונקציונלי ודאגה לקיימות.

MANDARINA DUCK VIDA LOCA בשבילה: ניחוח פרחוני, עצי והדרי עם תווי מנדרינה, לימון, מימוזה, יסמין, ורד, וניל, אמברגריז, ארז ובקבוק בגוני כתום וצהוב של שקיעת השמש וכיתוב כסוף. בשבילו: בושם בניחוח פוג'ר, פירותי ואוריינטלי עם תווי מנטה, אננס, מנדרינה, מרווה, לוונדר, קוקוס, גרניום, וניל, פולי טונקה, וטיבר. בקבוק הבושם בגוני ירוק וצהוב וכיתוב כסוף.

להשיג ברשת הסופר-פארם, בחנויות הפרטיות ובאתר לילית קוסמטיקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
MANDARINA DUCK - VIDA LOCA  צמד חמד. יח"צ חו"ל,
MANDARINA DUCK - VIDA LOCA צמד חמד/יח"צ חו"ל

על שום השומשום

מותג הטיפוח הקוראיני erborian משיק צמד מוצרים בסדרת Milk & Peel, המכילה חלב שומשום הידוע בסגולותיו האנטי דלקתיות.

המוצרים: באלם לניקוי הפנים ופילינג עדין במוצר אחד במרקם שמן, משמש לניקוי יסודי של העור, מסיר תאי מתים, ממיס שאריות איפור ולכלוך, מותיר את העור רך וחלק, כאשר מוסיפים מים, הבאלם הופך לקרם חלבי המזין את העור.

הפורמולה מכילה למעלה מ-40% שמנים בוטניים, חלב שומשום המחליק ומעדן את העור, אנזימי פירות המבצעים קילוף עדין של העור ומסירים תאי עור מתים, המוצר מצמצם נקבוביות ומשפר את האלסטיות של העור. מוצר שני-מסכה לניקוי עמוק של עור הפנים עם אפקט חידוש והבהרת העור תוך 5 דקות, חומצות שומן מרוכזות המצויות בשמן השומשום, מסייעות לתהליך חידוש העור, השמן מזין את העור ומותיר אותו רך ונעים.

המסכה עשירה באנזימי פירות המקלפים בעדינות תאי עור מתים ומסייעים בחידוש העור תוך שמירה על רמת הלחות שלו. שמן השומשום הוא רכיב קוריאני המכיל חומצות שומן מרוכזות שמאיצות את תהליך חידוש העור.

להשיג באתר המותג ובחנות הדגל עזריאלי שרונה.

על שום השומשום סדרת Milk&Peel מתרחבת. יח"צ,
על שום השומשום סדרת Milk&Peel מתרחבת/יח"צ

מזריקים ומשפרים

אלקינו, המרכז החדשני לאסתטיקה רפואית לפנים ולגוף, משיק הזרקה חדשה לאזור הפנים בשם אסטפיל, חומר המעודד את תהליך ייצור הקולגן - חלבון האחראי על מנגנון עיבוי העור.

עידוד יצירת הקולגן משפר את איכות ונראות העור, מיצוק באזור הפנים, הצוואר, ידיים וזרועות, כשכל שכמות החומר המוזרק גדולה יותר, מקבלים תוספת נפח ועיבוי גדולה יותר.

התוצאה הסופית נראית לעין לאחר מספר חודשים ונשמרת לתקופה של שנתיים, הטיפול מהווה בסיס המעצים את אפקט הזרקת חומצה היאלרונית למי שמעוניין במילוי גם קמטים.

מזריקים ומשפרים על הזרקת אסטפיל ב'אלוקינו'. יח"צ,
מזריקים ומשפרים על הזרקת אסטפיל ב'אלוקינו'/יח"צ

העיקר היקארי

מעבדות היקארי-חברת הקוסמטיקה ישראלית המתמחה במחקר ובפיתוח מוצרי אסתטיקה רפואית ומוצרי קוסמטיקה מקצועיים, פתחה לאחרונה מרכז מבקרים בבית טמפלרי בבני עטרות בו ניתן להיחשף למגוון המוצרים.

מדעני החברה וצוות מדענים עטורי פרסים מהאוניברסיטה העברית, פיתחו פטנט ייחודי בתחום מניעת הזדקנות המהווה פריצת דרך בעולם הקוסמטיקה דור הבא של אנטי-אייג'ינג שמטפל בהזדקנות עצמה במקום לטפל בקמטים, רפיון עור ופיגמנטציה.

החברה אף רשמה פטנט, מרכיב אנטי-אייג'ינג ייחודי - בוסטר של NAD, שנמצא כמאריך חיי תאי עור. אחד המוצרים המובילים הוא EYE-TECH SET לטיפול אינטנסיבי באזור העיניים, שזכה בלונדון במדליית ארד בקטגוריית מוצר העיניים הטוב ביותר, המוצר מהווה פתרון אנטי אייג'ינג מקיף לעור העדין שמסביב לעיניים וכולל מוצר ליום ומוצר ללילה, הפועלים בסינרגיה.

שימוש במוצרים מבטיח הפחתת נפיחות, כהויות, אובדן מוצקות וסימני עייפות באזור העיניים. המוצרים מכילים את המרכיב הייחודי NAD NOBEL - מרכיבים פעילים הפועלים בסינרגיה להמרצת העור העדין באזור העיניים ואפקט מתיחה. בכל שלבי הפיתוח והייצור לא נעשה שימוש בבעלי חיים וכל המוצרים הינם ממקור צמחי.

להשיג באתר או במרכז המבקרים.

העיקר היקארי מרכז מבקרים חדש. עמית גירון סטודיו,
העיקר היקארי מרכז מבקרים חדש/עמית גירון סטודיו

ממחזרים בהוואי

מותג טיפוח השיער והגוף הוואי, משיק שתי סדרות חדשות לשיער העשויים מ-92% רכיבים ממקור טבעי באריזה ידידותית לסביבה.

שמפו ומרכך תמצית יסמין המעניק נפח לשיער דק עד 48 שעות, מוצר נוסף הוא שמפו ומרכך קרטין, שמן קיק ומי ורדים ללא סולפטים, מסייע בשמירת על שיער שעבר טיפול מקצועי-החלקה, טיפול קרטין, צביעה או סלסול, מזין ומחזק את השיער, שני המוצרים מותירים ניחוח לאורך זמן.

בנוסף משיק המותג מיתוג, לוגו ואריזה חדשים, הבקבוקים החדשים ידידותיים לסביבה, הם עשויים מ-50% פלסטיק ממוחזר והפקק עשוי מ-25% פלסטיק ממוחזר.

ממחזרים בהוואי מותג הלוואי מתחדש. סטודיו אלדד שאו,
ממחזרים בהוואי מותג הלוואי מתחדש/סטודיו אלדד שאו

מהריוויירה באהבה

מותג היוקרה הצרפתי VILEBREQUIN מסן טרופז, חלוץ פריטים תואמים לאבא ובן/ אימא ובת, משיק קולקציית קיץ נאמנה לערכי המותג: שמחה וחופש לצד איכות ובדים חדשניים.

ב-VILEBREQUIN ממוקדים בפיתוח ויישום פתרונות ברי-קיימא בהם בדים ותהליכי ייצור שאינם מזיקים לאוקיינוס, מחויבות המתחזקת על-ידי הקמת VILEBREQUIN FONDATION הפועלת למען חיות הים, כש-88% מהקולקציה מיוצרת מבדים ממוחזרים ואורגניים.

ההשראה לקולקציה דרום צרפת: צבעים חמים, רחובות סואנים, שווקים ומשפחה, יש בה בגדי ים צבעוניים עם הדפסים תוססים לצד בדים חלקים, מגוון חולצות פולו וטי מכופתרות מפשתן ומכנסי פשתן, לנשים מוצעות שמלות חוף פרחוניות, בגדי ים במגוון גזרות וחולצות מכופתרות מפשתן, מגבות חוף, תיקי חוף, כובעים וכפכפים עם לוגו הצב המפורסם.

להשיג בחנות הדגל בקניון /TLV

מחופי בן טרופז לחופי תל אביב. יח"צ,
מחופי בן טרופז לחופי תל אביב/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully