וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר מצטרף להנהלת ארגון "גשר"

3.7.2023 / 9:23

יאיר פינס (43) כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה תחת ראש הממשלה נפתלי בנט, ושימש במקביל גם כראש המועצה הלאומית לכלכלה

יאיר פינס. לשכת העיתונות הממשלתית
מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, יאיר פינס/לשכת העיתונות הממשלתית

מנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, יאיר פינס, בוגר ועמית במכון "גשר" למנהיגות, מונה כחבר בהנהלת ארגון "גשר". כך מודיע היום הוועד המנהל של הארגון. ההחלטה על המינוי החדש נועדה להוסיף ולחזק את הקשר בין הארגון לבין גופי מוסדות השלטון במדינה.

פינס (43) כיהן כמנכ"ל משרד ראש הממשלה תחת ראש הממשלה נפתלי בנט, ושימש במקביל גם כראש המועצה הלאומית לכלכלה בפועל. בעברו, היה מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון בתקופתו של השר ליצמן, כסגן מנהל רשות מקרקעי ישראל ומנהל החטיבה העסקית.

פינס שימש בעברו כסגן הממונה על התקציבים בתחומי החינוך, בריאות, הרווחה והתעסוקה באגף התקציבים של משרד האוצר ומבין ההישגים, שפינס היה מבין מוביליהם, ניתן למנות את פתיחת תוכנית "חיסכון לכל ילד", "חוק הצינון" למעבר בין קבלת מטופלים מרפואה ציבורית לרפואה פרטית ועוד.

פינס הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה ובחשבונאות ותואר שני במשפטים.

אילן גאל דור. שמעון מלול,
מנכ"ל ארגון "גשר", אילן גאל דור/שמעון מלול

יאיר פינס, החבר החדש בהנהלת ארגון "גשר" ומנכ"ל משרד ראש הממשלה לשעבר, מסר בתגובה: "ארגון גשר הינו אחד הארגונים החברתיים הוותיקים והחשובים ביותר בישראל וחשיבותו בימים אלה אף גדולה כפליים. לאור זאת, ברגע שהוצע לי התפקיד לא היססתי לרגע ואני רואה בו הרבה מעבר לתפקיד ניהולי אלא כאל שליחות של ממש. בכוונתי לרתום את מיטב כישוריי וניסיוני על מנת לפעול להגדלת כוח ההשפעה של הארגון בציבוריות הישראלית".

מנכ"ל ארגון "גשר", אילן גאל דור: "ארגון 'גשר' פועל בחמישים השנים האחרונות לחיבור ולאיחוד בין חלקי העם השונים בזירות החיים השונות. יאיר אדם מוכשר ביותר, שבכוח יכולותיו הניהוליות והיכרותו עם משרדי הממשלה השונים יוכל לתרום ולהעצים את יכולת הארגון וכפועל יוצא מכך, יסייע להגדיל את יכולת ההשפעה והתרומה של גשר לחיזוק החברה הישראלית בתקופה המורכבת בה אנו מצויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully