וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאווה ישראלית: הישג מרשים לעורכת דין ישראלית באירופה

3.7.2023 / 10:53

ד"ר עו"ד ציפי איסר איציק, שותפה במשרד ליפא מאיר נבחרה כעורכת הדין המובילה בתחום הגנת הסביבה באירופה. ציפי היא מעורכות הדין הישראליות הבודדות שזכו בפרס יוקרתי זה והראשונה בארץ שזכתה בתחום איכות הסביבה מטעם ארגון The Women in Business Law

ד"ר עו"ד ציפי איסר. Delinian,
ד"ר עו"ד ציפי איסר/Delinian

עו"ד ד"ר ציפי איסר-איציק, ראש מחלקת הגנת הסביבה, קלינטק ואנרגיה נקייה במשרד ליפא מאיר נבחרה על ידי ארגון Women in Business Law Awards כעורכת הדין המובילה באירופה בתחום הגנת הסביבה לשנת 2023. אירוע קבלת הפרסים השנתי של הארגון נערך במלון וולדורף-הילטון בלונדון (The Walorf Hilton Hotel), ואליו הגיעו נציגי המדינות השונות מרחבי היבשת. ציפי מעורכות הדין הישראליות הבודדות שזכו בפרס יוקרתי זה והראשונה בארץ שזכתה בתחום איכות הסביבה.

זו הפעם השנייה שעו"ד איסר-איציק מועמדת בקטגוריית עורכות הדין המובילות באירופה בתחום איכות הסביבה, לאחר שבשנת 2019 לא זכתה בתואר. תהליך בחירת הזוכה מבוסס על סקירה המבוצעת על ידי ועדת השיפוט של הפרס בלונדון (הכוללת צוות מחקרי ייעודי) של מסמכי המועמדות, וראיונות עם גורמים מובילים בשוק בתחומי המשפט. ועדת השיפוט משלבת מחקרים נוספים מתוך מאגרי המידע של הקבוצה, כולל מאגרי מודיעין רלוונטיים.

בנימוקי הזכייה ציינו השופטים כי "מעטות הן עורכות דין שנבחרו על פעילות הסברתית, הישגים מקצועיים והשפעה משמעותית על עסקאות מורכבות וחדשניות. מעבר לכך, ציפי מייעצת ללקוחות בפרויקטים שונים, מלווה ומקדמת נשים באופן יזום ומשמשת כמנטורית עבור עורכי דין צעירים ומתמחים".

ציפי איסר איציק מקבלת את הפרס. דניל דוד,
ציפי איסר איציק מקבלת את הפרס/דניל דוד

ציפי, ילידת באר שבע, נחשבת לעורכת דין מובילה בתחום הגנת הסביבה, ועומדת מזה 8 שנים בראש מחלקת הגנת הסביבה, קלינטק ואנרגיה נקיה במשרד ליפא מאיר. לציפי ניסיון רב בקידומן של רפורמות רגולטוריות חדשניות בתחומי הגנת הסביבה ובליווי מאבקים משפטיים-סביבתיים מתוקף תפקידה כמנכ"לית וכיועצת משפטית לשעבר של אדם טבע ודין. ציפי מונתה כחברת המשלחת הישראלית לוועידות השנתיות של אמנת האקלים באו"ם. בנוסף, משמשת ציפי מרצה בנושאי רגולציה סביבתית בגופים אקדמיים ובכנסים מקצועיים בארץ ובעולם.

לאור ניסיונה הרב בתחומי פעילותה ומתוקף תפקידה בעבר כמנכ"לית וכיועצת משפטית של אדם טבע ודין, נבחרה ציפי ב-2011 באות אבירת איכות השלטון לשנת 2010 מטעם התנועה לאיכות השלטון.
בשנים האחרונות ציפי הייתה מעורבת במאבק הציבורי והמשפטי כנגד יישומו של הסכם RED MED לשינוע כמויות מוגדלות של נפט מאילת לאשקלון באמצעות קו צינור הנפט אילת אשקלון ומופעל ע"י חברת קצא"א.

ציפי הובילה השנה את המאבק של תושבי מועצה אזורית לכיש ואיגוד ערים לאיכות הסביבה נפת אשקלון למניעת מטרדי זיהום אוויר ומפגעי ריח בגין שריפת פסולת אלקטרונית מעבר לקו הירוק. כמו כן, ציפי מייצגת את תושבי שכונת חפציבה בחדרה בתביעה ייצוגית נגד חברת החשמל, בגין זיהום אויר שנגרם בסמיכות לתחנת הכוח אורות רבין בחדרה, עקב פיזור של אבק פחם ואפר פחם ממערומי הפחם בתחנת הכוח.

עו"ד ציפי איסר איציק מסרה כי "המעמד של קבלת הכרה מקצועית מכבדת כזו באירופה, כעורכת דין וכישראלית, הוא מעמד מרגש מאד, ואני מודה לוועדת השיפוט, וללקוחותיי ולחבריי למקצוע הממליצים. מבחינתי, לעשות הכי טוב את מה שאני הכי אוהבת לעשות בתחום הגנת הסביבה, וגם לקבל על כך פרס - זוהי זכות אמיתית, ואני מבטיחה להמשיך ולפעול לקידום המטרות הסביבתיות שבהן אני מאמינה".

ארגון The Women in Business Law פועל לקידום נשים, גיוון והכלה במקום העבודה וחדשנות משפטית. מידי שנה הארגון מעניק פרסים למשרדי עורכי דין ועורכות דין אשר מובילות בזכות התרומה שלהן לענף, יוזמות לקידום נשים בתחומי משפט שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • פרסים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully